Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00524786/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-10
- 2025/BZP 00569038/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów sprzętu dla specjalistycznej grupy ratownictwa chemiczno - ekologicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LEGNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390088053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witelona 2
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strazlegnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-legnica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-debea11d-783e-4d03-8c8f-7cd4369de19b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowa Straż Pożarna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów sprzętu dla specjalistycznej grupy ratownictwa chemiczno - ekologicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-debea11d-783e-4d03-8c8f-7cd4369de19b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00186590/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa zestawów sprzętu dla specjalistycznej grupy chemiczno - ekologicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa zestawów sprzętu dla specjalistycznej grupy ratownictwa chemiczno - ekologicznego.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia,
b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami - jako fabrycznie nowy należy rozumieć produkty nowo wytworzone w całości, opakowane oryginalnie przez producenta, które będą kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe i nie noszące znamion użytkowania. Celem uniknięcia wszelkich wątpliwości Strony zgodnie wskazują, że za produkty, sprzęt fabrycznie nowy nie mogą być uznane produkty, które podlegały procedurze (tzw. „refurbished“), nawet jeśli procedura odnowienia przeprowadzona została przez producenta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2 do SWZ – Specyfikacja techniczna. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w Zał. nr 2 do SWZ zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Zał. nr 4 do SWZ - Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690571,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690571,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 690571,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARPAPOL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020719879
7.3.3) Ulica: Karmelkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-437
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 690571,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i usług monitorowania obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Utrzymanie czystości na obiektach mostowych przez 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
- Utrzymanie przystanków komunikacyjnych w okresie 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Legnicy"
- Sukcesywna dostawa podwójnych grobowców prefabrykowanych, żelbetowych na potrzeby LPGK Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostawa sprzętu ratowniczego"
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- Dostawa sprzętu do dekontaminacji
- Zakup wyposażenia w ramach zwiększenia potencjału reagowania w sytuacjach kryzysowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 i 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





