Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00530267/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Projekt "Cyberbezpieczna Gmina Domanice" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - postępowanie drugie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domanice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 52
1.5.2.) Miejscowość: Domanice
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-113
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256312982
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@domanice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domanice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b51f926-dea5-4f59-aa11-08b4fe9d21c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt "Cyberbezpieczna Gmina Domanice" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - postępowanie drugie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b51f926-dea5-4f59-aa11-08b4fe9d21c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035576/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Projekt "Cyberbezpieczna Gmina Domanice" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyberbezpieczny Samorząd”, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021 – 2027 (FERC)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530267
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczna Gmina Domanice”.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu zamówienia dotyczącego danej części zostaną odrzucone.
3. W zakres realizacji zamówienia wchodzi:
1) Aktualizacja i rozszerzenie funkcjonalności urządzenia zabezpieczającego klasy UTM (Firewall);
2) Oprogramowanie do ochrony punktów końcowych i serwerów;
3) Zasilacze awaryjne – UPS – 2 sztuki;
4) Urządzenie z systemem do zbierania i analizy logów;
5) Switch - Przełącznik sieciowy zarządzalny 48-portowy;
6) Oprogramowanie do archiwizacji danych;
7) Serwer NAS wraz z dyskami;
8) Oprogramowanie do centralnego zarządzania infrastrukturą IT;
9) Serwer typu Rack.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48731000-1 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
32413100-2 - Rutery sieciowe
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107062 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107062 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107062 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INF-MEDIA Łukasz Piwowarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212193769
7.3.4) Miejscowość: ŻABOKLIKI
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Piwowarczyk - " INF - MEDIA "
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Piwowarczyk - " INF - MEDIA "
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107062 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie urządzeń informatycznych oraz licencji w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 6"
- Zakup prawa do subskrypcji dla posiadanych urządzeń brzegowych Palo Alto.
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
- Przeprowadzenie szkolenia certyfikowanego dotyczącego infrastruktury sieciowej CISCO w ramach projektu "Nowoczesna Edukacja Zawodowa w Sercu Kaszub II"
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Człuchowskim
więcej: Bezprzestojowe źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





