eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy Maciejewicza 11

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385175623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Maciejewicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-189

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 661-22-32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdsmaciejewicza@sds3gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy Wąsowicza 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581706030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. S. Wąsowicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 622-36-03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdswasowicza@sds2gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

ŚDS Maciejewicza 11 w imieniu własnym i na rzecz ŚDS Wąsowicza 3 przeprowadza niniejsze postepowanie zgodnie z art.
38 ust. 1-3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24df9505-8346-4c7b-91ba-a88420c810e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052562/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Maciejewicza 11

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24df9505-8346-4c7b-91ba-a88420c810e1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-24df9505-8346-4c7b-91ba-a88420c810e1 Identyfikator (ID) postepowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-24df9505-8346-4c7b-91ba-a88420c810e1 Na wskazanej stronie Platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-24df9505-8346-4c7b-91ba-a88420c810e1 udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl . Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował
się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych
i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - określono w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Środowiskowy Dom Samopomocy Maciejewicza 11 z siedzibą w Gdyni, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1 z późn.zm.) zwanego dalej RODO Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Środowiskowy Dom Samopomocy Maciejewicza 11 z siedzibą w Gdyni (81- 189) ul. Maciejewicza 11 reprezentowany przez Dyrektora. 2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym przez Dyrektora ŚDS Maciejewicza 11 inspektorem ochrony danych: a. e-mail: iod@cargdynia.pl b. ŚDS Maciejewicza 11, ul. Maciejewicza 11, (81-189) Gdynia. 3. Pani /Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji, w związku z: d. Ustawą z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych, e. Ustawą z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, f. Ustawą z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie: a. Centrum Administracyjno – Rozliczeniowe, 81- 265 Gdynia, ul. Grabowo 2 – jednostka Gminy Miasta Gdyni powołana w celu zapewnienia wspólnej obsługi ekonomiczno-administracyjnej i organizacyjnej administratora, b. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 – 76 ustawy PZP, c. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów powierzania przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest ŚDS Maciejewicza 11. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu
przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Posiada Pani/Pan prawo:
a. żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
b. żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może
naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
c. usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób
przetwarzane,
d. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul.
Stawki 2, 00-913 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy prawa
w tym RODO.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Nie będą podlegały
profilowaniu, czy automatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Informacje RODO dot. ŚDS Wąsowicza 3 - zawarto w swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.3.2024.RS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia polega na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Wąsowicza 3, ul. S. Wąsowicza 3, 81-230 Gdynia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym warunki realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, a wielkości minimalnej realizacji zamówienia określono w projekcie umowy.
5. W Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ - dla Części nr 1 i Części nr 2) Zamawiający określił przewidywaną maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia, którą planuje zrealizować w ramach umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości, wg cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
a) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1320)
osób/pracowników przygotowujące posiłki (kucharki, pomoce kuchenne itp.). b) Jeżeli czynności wskazane w niniejszym
ustępie lit a), spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, Wykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako
właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących czynności związanych z realizacją zamówienia.
c) Wykonawca w umowie oświadczy, iż osoba lub osoby, wykonujące ww. czynności w zakresie realizacji niniejszego
zamówienia są lub będą zatrudnione na podstawie stosunku pracy
w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy.
d) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób, którym zostanie powierzona realizacja wskazanych czynności.
e) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się
o przeprowadzenie przez niego kontroli w tym zakresie.
f) Zatrudnienie osób, o których mowa w niniejszym ustępie lit. a) powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres wykonywania tych czynności na rzecz Wykonawcy (będącego pracodawcą), świadczonych w wyznaczonym przez niego miejscu i czasie oraz pod jego kierownictwem.
g) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w niniejszym ustępie lit. a), zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiący odpowiednio dla Części nr 1 Zamówienia - załącznik nr 1.1 do SWZ, dla Części nr 2 zamówienia – załącznik nr 1.2 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesięcy. Przewiduje się realizację umowy od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Jeżeli umowa zostanie zawarta po 2.01.2025 r. termin końcowy realizacji zamówienia nie ulega zmianie – do 31.12.2025 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu, oceniane będą na podstawie kryterium „Cena”.
2. Ustalenie oferty najkorzystniejszej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, odbędzie się wyłącznie na podstawie „Ceny”. Cena oferty jest ceną brutto.
3. Zamawiający nie określa wagi, jaką przypisuje temu kryterium, działając zgodnie z art. 247 ust. 1 ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia polega na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Maciejewicza 11, 81-189 Gdynia, ul. Maciejewicza 11.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym warunki realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.

4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, a wielkości minimalnej realizacji zamówienia określono w projekcie umowy.
5. W Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ - dla Części nr 1 i Części nr 2) Zamawiający określił przewidywaną maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia, którą planuje zrealizować w ramach umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości, wg cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
a) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1320)
osób/pracowników przygotowujące posiłki (kucharki, pomoce kuchenne itp.). b) Jeżeli czynności wskazane w niniejszym
ustępie lit a), spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, Wykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako
właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących czynności związanych z realizacją zamówienia.
c) Wykonawca w umowie oświadczy, iż osoba lub osoby, wykonujące ww. czynności w zakresie realizacji niniejszego
zamówienia są lub będą zatrudnione na podstawie stosunku pracy
w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy.
d) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób, którym zostanie powierzona realizacja wskazanych czynności.
e) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się
o przeprowadzenie przez niego kontroli w tym zakresie.
f) Zatrudnienie osób, o których mowa w niniejszym ustępie lit. a) powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres wykonywania tych czynności na rzecz Wykonawcy (będącego pracodawcą), świadczonych w wyznaczonym przez niego miejscu i czasie oraz pod jego kierownictwem.
g) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w niniejszym ustępie lit. a), zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiący odpowiednio dla Części nr 1 Zamówienia - załącznik nr 1.1 do SWZ, dla Części nr 2 zamówienia – załącznik nr 1.2 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesięcy. Przewiduje się realizację umowy od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Jeżeli umowa zostanie zawarta po 2.01.2025 r. termin końcowy realizacji zamówienia nie ulega zmianie – do 31.12.2025 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu, oceniane będą na podstawie kryterium „Cena”.
2. Ustalenie oferty najkorzystniejszej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, odbędzie się wyłącznie na podstawie „Ceny”. Cena oferty jest ceną brutto.
3. Zamawiający nie określa wagi, jaką przypisuje temu kryterium, działając zgodnie z art. 247 ust. 1 ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, które wystąpiły w odpowiednim okresie wskazanym
w art. 111 ustawy Pzp, Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia
25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2023 r. poz. 2048 oraz z 2024 r. poz. 1166) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 930),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki
w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu
z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz
z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł
z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy
z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2.1. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.
2.3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 110 ust. 1 ustawy Pzp.
2.4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 5 ustawy Pzp, jeśli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wskazane w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
2.5. Zamawiający oceni, czy podjęte przez wykonawcę czynności o których mowa w art. 110
ust. 2 ustawy Pzp są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę
i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności nie są wystarczające do wykazania rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.
2.6. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.

3. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) zwanej dalej: „ustawą o szczególnych rozwiązaniach”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3
ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3.1. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 3.

VIII. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego (dotyczy Części 1 jak i Części nr 2).
Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, tj.:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jedną usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla minimum 50 osób, co najmniej 4 dni tygodniowo (z wyjątkiem tygodni gdzie przypada dzień wolny lub świąteczny) trwająca nieprzerwalnie minimum przez okres 12 miesięcy.

Uwaga dot. Części 1 i Części 2: Jeżeli usługa lub usługi są w trakcie wykonywania, to część tej zrealizowanej usługi/usług na dzień składania ofert musi/muszą obejmować wymiar nie mniejszy niż wartości określone powyżej. Zamawiający informuje że pod pojęciem „usługi” należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zamawiającego na podstawie odrębnej (pojedynczej) umowy, nieprzerwalnie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 1 pkt 1) SWZ (wzór wykazu należycie wykonanych/wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
Zamawiający wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, całość doświadczenia wymaganego powyżej została wykazana przez jednego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane
w walutach innych niż złoty, Zamawiający przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiający nie żąda
podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, zamawiający dokona weryfikacji
wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 1 SWZ.
3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, o których
mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r., składane są zgodnie z przepisami
rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 1 SWZ, wg wzoru wskazanego w załączniku nr 5 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane,
b) a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.

w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale IV ust. 7 pkt. 1 SWZ (warunki zamówień zastrzeżonych zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 1) i 6) ustawy Pzp dot. Części nr 1 i części nr 2), tj.:
Na podstawie art. 94 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna
i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych tj.
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44, 858, 1089 i 1165),
b) lub osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2024 r. poz. 917)
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do ww. grup defaworyzowanych (wskazanych w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1) lit. a) i b)) jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u Wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający na potwierdzenie warunków zamówień zastrzeżonych będzie akceptował w szczególności: decyzję w sprawie przyznania wykonawcy statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o których mowa w ustawie z dnia
27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 100 z późn. zm.), wpis do Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzający status podmiotu jako spółdzielni socjalnej zgodnie z ustawą o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 802) lub inne dokumenty potwierdzające status wykonawcy albo jego jednostki organizacyjnej jako zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub potwierdzające prowadzenie przez wykonawcę albo jego jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych
oraz
oświadczenie Wykonawcy lub dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do ww. grup defaworyzowanych (wskazanych również w rozdz. IV ust. pkt. 1) lit. a) i b)) zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub Wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych
formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Do oferty należy załączyć Formularz
cenowy stanowiący część oferty i nie będący uzupełnieniu. Brak złożenia skutkować będzie odrzuceniem oferty na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
2. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Wymagana forma
określona w swz
2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) – przypadki i forma okreslona w swz
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – forma określona w swz
4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) – forma określona w swz
5) 5) Oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zamówienia zastrzeżonego, o którym mowa w rozdziale IV ust. 7 pkt 1) SWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) - forma określona w swz

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają odrębnie:
 każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim
przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu..
Zamawiający wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, całość
doświadczenia wymaganego powyżej została wykazana przez jednego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. w przypadku ubiegania się o zamówienie zastrzeżone przez konsorcjum wykonawców, każdy z członków konsorcjum musi wykazać, że samodzielnie spełnia warunek dotyczący posiadania statusu zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub prowadzi działalność, której głównym celem jest integracja społeczna i zawodowa osób z grup marginalizowanych wskazanych w rozdziale IV ust. 7 pkt. 1) lit. a) i b) SWZ, a także wymóg dotyczący procentowego wskaźnika zatrudnienia tych osób. Ponadto, ewentualne korzystanie przez wykonawcę z podwykonawstwa w niniejszym zamówieniu zastrzeżonym, nie może prowadzić do obejścia przez niego warunków uprawniających do ubiegania się o udzielenie zamówienia zastrzeżonego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zamawiający poinformuje wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
2) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców oraz pełnomocnictwa dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub umowy, o której mowa w niniejszym ustępie.
3) Projekt umowy w tym zmiany do umowy oraz warunki ich wprowadzenia- stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ dla Części nr 1 zamówienia i załącznik nr 1.2 do SWZ dla Części nr 2 zamówienia.
4) Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
5) Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-05 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-05 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozostałe warunki udziału w postępowaniu określono w swz.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.