eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychowoAlarmowanie ludności w sytuacjach kryzysowych - budowa systemu ostrzegania, alarmowania i powiadamiania w Gminie Tychowo



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Alarmowanie ludności w sytuacjach kryzysowych – budowa systemu ostrzegania, alarmowania i powiadamiania w Gminie Tychowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tychowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920506

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobolicka 17

1.5.2.) Miejscowość: Tychowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 452491073

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.krawczyk@tychowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tychowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatychowo.ezamawiajacy.pl/pn/GMTYCHOWO/demand/245193/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Alarmowanie ludności w sytuacjach kryzysowych – budowa systemu ostrzegania, alarmowania i powiadamiania w Gminie Tychowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1153c4aa-ef6c-4e42-bea5-9c4ab9ae0879

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010138/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Alarmowanie ludności w sytuacjach kryzysowych – budowa systemu ostrzegania, alarmowania i powiadamiania w Gminie Tychowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513826

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIN.I.271.17.2025.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i integracja systemu ostrzegania i alarmowania ludności na terenie Gminy Tychowo, obejmującego:
1) zakup i instalację elektronicznych syren alarmowych wraz z modułami sterującymi PC-550A do pracy w cyfrowym systemie i radiotelefonami, antenami w ilości 5 sztuk, pełna instalacja i konfiguracja;
2) zakup, instalacja i konfiguracja centrali alarmowej kompatybilnej z WSOiA do sterowania syrenami z radiotelefonami i akumulatorem, oprogramowaniem i licencją dla dwóch użytkowników (jedna licencja na komputerze, druga licencja na telefon komórkowy)wraz z kompletną instalacją antenową oraz przeszkoleniem trzech pracowników,
3) demontaż, modernizacja syreny DSE900S do poziomu IP (w tym moduł PC550A i radiotelefon,
4) po zakończonych pracach montażowych i konfiguracyjnych, przeprowadzenie wszystkich prób działania zamontowanych urządzeń, uruchomienie infrastruktury w obecności Zamawiającego, dostarczenie Zamawiającemu protokołów z prób działania wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą zawierającą schemat blokowy, wykonaną zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami wraz z wykazem użytych urządzeń, certyfikatami i deklaracjami oraz kluczami,
5) prowadzenie prac nie naruszając elementów konstrukcyjnych budynku, a w przypadku uszkodzenia, przywrócenia do stanu pierwotnego.
6) dostarczone elementy systemu tj. syrena oraz centrala musza być w pełni kompatybilne z wojewódzkim systemem ostrzegania i alarmowania ludności opartego o centralę DCA-4000 i oprogramowaniem do tego dedykowanego.
7) przeprowadzenie integracji punktów alarmowych z istniejącym systemem ostrzegania i alarmowania województwa zachodniopomorskiego wykorzystywanego do obsługi systemu.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35240000-8 - Syreny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35240000-8 - Syreny

35121700-5 - Systemy alarmowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma FOKS Maciej Ślęzak,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-12-82-473

7.3.4) Miejscowość: Siekierki Małe

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.