Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00573359/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DZP.261.51.2025 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@frse.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.261.51.2025 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ae45f46-24e5-4e4f-a133-5e7354a548a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00564797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036295/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane jest z Programów Unii Europejskiej obsługiwanych przez FRSE, w tym Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 oraz Krajowego Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, a także ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Patrz SWZ, rozdział IV, pkt 7
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://frse.ezamawiajacy.pl/pn/frse/demand/250440/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://frse.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w p.z.p., odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w
ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730 z późn. zm.).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
3. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – tylko za pośrednictwem
Platformy prowadzonej w ramach Marketplanet OnePlace, dostępnej pod adresem: https://frse.ezamawiajacy.pl.
4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: dzp@frse.org.pl; 2) poprzez
Platformę prowadzoną w ramach Marketplanet OnePlace, dostępną pod adresem: https://frse.ezamawiajacy.pl.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania na Platformę lub wpływu na adres e-mail.
6. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga: a) podania adresu email Wykonawcy, b)
utworzenia hasła, c) zapoznania się z Regulaminem korzystania z Marketplanet OnePlace oraz jego akceptację, d) zapoznania się
oraz akceptacji informacji o przetwarzaniu danych osobowych, e) wyrażenia zgodny na kontakt telefoniczny na wskazany przy
rejestracji konta numer telefonu w celu weryfikacji danych oraz uruchomienia konta, a także w procesie jego obsługi w celu
zapewnienia wsparcia technicznego przez Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie. Zgoda jest dobrowolna ale
wymagana w celu świadczenia usługi. Użytkownik ma prawo cofnąć zgodę w każdym czasie.
7. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla
Wykonawcy umieszczonej na Platformie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych”. W
przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z
Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji
czy innych aspektów technicznych Platformy (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00 pod numerem tel. +48 22 25
72 223), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
8. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, określone
zostały w ust. 9.
9. Zgodnie z art. 67 p.z.p., Zamawiający podaje następujące wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: 1) stały
dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 Kb/s (zalecane szerokopasmowe łącze
internetowe); 2) komputer pc/mac z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; 3) wybrana przeglądarka
wspierana przez producenta np. MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, MS Edge; 4) zainstalowana bezpłatna wersja
oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_2020 lub użycie JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://frse.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Patrz SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.51.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji. Termin realizacji zamówienia: umowa zostaje zawarta na okres od dnia podpisania umowy na okres 24 miesięcy lub do wykorzystania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa. 8. Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych, tj. zestawy degustacyjne przygotowane w liczbie 4 sztuk.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 5. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p.
1) przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, tj. zamówień podobnych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w zdaniu poprzednim, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom usługi będącej przedmiotem zamówienia, tj. Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji. Zamówienie, o którym mowa powyżej, jeżeli zostaną udzielone, będą dotyczyć w szczególności świadczonych usług opisanych w SWZ (patrz OPZ);
2) całkowita wartość zamówienia podobnego nie przekroczy kwoty brutto 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych);
3) W takim przypadku Zmawiający udzieli zamówienia po negocjacjach z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe;
4) Dla zamówień podobnych odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Umowy dotyczące, w szczególności postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia. Ceny jednostkowe za realizacji zleceń, sposób i termin ich realizacji, a także postanowienia odnośnie kar umownych i inne istotne elementy umowy będą przedmiotem negocjacji z Wykonawcą, któremu zamówienie podobne może być udzielone.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość i estetyka potraw
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że
posiada zatwierdzony wpis zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli żywności Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zezwalający na prowadzenie działalności w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych oraz przewożenie środkiem transportu przystosowanym do przewozu produktów spożywczych.
Uwaga. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunek określony powyżej winien spełniać, co najmniej jeden z podmiotów, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań, wyznaczony zostanie do realizowania tej części zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania uprawnień.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 500.000,00 zł.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
3.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że
dysponuje urządzeniem do mierzenia jakości (tj. miernik poziomu azotanów i azotynów) produktów wykorzystywanych do świadczenia usługi.
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada urządzenie z bazą danych zawierającą co najmniej 60 rodzajów żywności.
3.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) min. 2 usługi cateringowe, o wartości usługi minimum 250 000,00 zł brutto każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Podmiotowe środki dowodowe żądane będą od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej. Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących dokumentów:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 7 do SWZ.
2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada zaświadczenie o dokonaniu wpisu zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia
z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Podmiotowe środki dowodowe żądane będą od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej. Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących dokumentów:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 7 do SWZ.
2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada zaświadczenie o dokonaniu wpisu zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda na podstawie art. 106 ust 1 p.z.p. przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbek potraw wskazanych w zestawie degustacyjnym w Rozdziale XIX pkt. 1 ppkt. 2) SWZ, w celu potwierdzeniu zgodności oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.Zgodnie z art. 107 ust. 3 p.z.p. w związku z art. 107 ust. 2 p.z.p. jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający nie wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenie, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5a do SWZ;
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zmian został określony w § 7 umowy stanowiącej zał. nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-08 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://frse.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-08 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę (z zastrzeżeniem art. 110 ust.2 uPzp.), w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 uPzp.,
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4 p.z.p.,
3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa płyt meblowych i akcesoriów meblowych
- Dostawa pasz treściwych na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przekładki sieci ciepłowniczej w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy al. ,,Solidarności" 90 - numer postępowania: 68/ZP/25
- Modernizacja 2 węzłów sanitarnych w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek przy ul. L. Kondratowicza 20 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowościach Kraków, Lubliniec, Oświęcim, Sandomierz, Nowy Glinnik, Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie - 6 części
- usługi z zakresu BHP i P.POŻ.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOŻYWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KORZENNA W 2026 r.
- Usługa cateringową w ramach projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatronika"
- Usługa przygotowywania, wydawania obiadów dwudaniowych i umożliwienia ich spożycia, dla osób korzystających z pomocy KCUS oraz zapewnienie dowozu obiadów osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym.
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków obiadowych dwudaniowych w formie usług cateringowych dla uczestników Dziennego Domu "Senior+" w Krotoszynie w roku 2026
- "Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r. "
- Wykonywanie usługi przygotowywania oraz dostarczania posiłków do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zawoni w 2026 roku
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





