eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Połaniec wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury oraz spółkami komunalnymi



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Połaniec wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury oraz spółkami komunalnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Inter-Broker sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Broker ubezpieczeniowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870315750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żółkiewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.horecka@interbroker.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.interbroker.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://interbroker.logintrade.net/zapytania_email,139988,3deb926b8ef66f27e265f85f43a1e94e.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Połaniec wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury oraz spółkami komunalnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe413f5-507e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IB.271.175.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Połaniec wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej spółek zależnych Gminy Połaniec. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 53000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie instalacji solarnych i fotowoltaicznych zainstalowanych na terenie Gminy Połaniec. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienie od wszystkich ryzyk

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121516,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121516,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121516,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006216959

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121516,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19300,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19300,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń SA.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006216959

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19300,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Gmina Połaniec a Inter-Broker Sp. z o.o. jest pełnomocnikiem
Zamawiającego. Dane Zamawiającego:
Gmina Połaniec reprezentowana przez Burmistrza Połańca
Ul. Ruszczańska 27
28-230 Połaniec
Numer telefonu: (15) 865-01-94
Numer faksu: (15) 865-03-28
Poczta elektroniczna: sekretariat@poczta.polaniec.eu
Strona internetowa: https://polaniec.big.gov.pl
REGON: 830409710
NIP: 866-15-80-228
Godziny urzędowania:
w poniedziałek oraz od środy do piątku – od godz. 7:00 do godz. 15:00,
wtorek - od godz. 8:00 do godz. 16:00
1. Ośrodek Pomocy Społecznej w Połańcu
ul. Ruszczańska 27
28-230 Połaniec
PKD: 8810Z
Regon: 005660451
NIP: 866-117-02-69
2.Centrum Kultury i Sztuki w Połańcu
ul. Czarnieckiego 5
28-230 Połaniec
PKD: 9004Z
Regon: 000804313
NIP: 866-10-01-443
3.Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna im. A. Mickiewicza w Połańcu
ul. Czarnieckiego 5
28-230 Połaniec
PKD: 9101A
Regon: 291204435
NIP: 866-10-01-472

4.Warsztat Terapii Zajęciowej
ul. Lipowa 20
28-230 Połaniec
PKD: 8810Z
Regon: 260382804
NIP: 866-15-11-581
5.Ośrodek Sportu i Rekreacji w Połańcu
ul. Wincentego Witosa 1
28-230 Połaniec
PKD: 9311Z
Regon: 260578329
NIP: 866-173-36-95
6.Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Połańcu
ul. Ruszczańska 27
28-230 Połaniec
PKD: 6920Z
NIP 866-173-73-45
REGON 366093216
7.Przedszkole Publiczne w Połańcu
ul. Madalińskiego 1
28-230 Połaniec
PKD: 8510Z
Regon: 830258084
NIP: 866-15-21-757
8.Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Połańcu
ul. Żapniowska 1
28-230 Połaniec
PKD: 8520Z
Regon: 000267915
NIP: 866-15-21-680
9.Szkoła Podstawowa w Zrębinie
Zrębin 38
28-230 Połaniec
PKD: 8520Z
Regon: 001187762
NIP: 866-15-21-763
10.Zespół Placówek Oświatowych w Ruszczy
ul. Szkolna 2
28-230 Połaniec
PKD: 8560Z
Regon: 260037148
NIP: 866-16-97-551

Ul. Kościuszki 37
28-230 Połaniec
PKD: 8810Z
Regon: 363279587
NIP: 8661736216
12. Żłobek w Połańcu „Kraina Malucha”
Ul. Madalińskiego 1
28-230 Połaniec
REGON: 260780982
NIP: 866-17-35-010
13. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe „PROPOL” Sp. z.o.o
ul. Połaniecka 25
28-221 Osiek
PKD: 3600Z
REGON: 830339173
NIP: 866-14-08-311
14. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Połańcu Sp. z.o.o
ul. Krakowska 11
28-230 Połaniec
PKD: 3700Z
REGON: 830337375
NIP: 866-000-13-98

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.