eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch stacji ładowania samochodów elektrycznych wraz z Systemem Zarządzania Mocą w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch stacji ładowania samochodów elektrycznych wraz z Systemem Zarządzania Mocą w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c175576f-73ed-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch stacji ładowania samochodów elektrycznych wraz z Systemem Zarządzania Mocą w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c175576f-73ed-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005041/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch stacji ładowania samochodów elektrycznych wraz z Systemem Zarządzania Mocą w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464429

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 55/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 22406281,92 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 517779 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj polegających na:
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch stacji ładowania samochodów elektrycznych wraz z Systemem Zarządzania Mocą w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie, w tym kluczowe elementy:
• Opracowanie dokumentacji technicznej stacji
• Dostawa, montaż i uruchomienie stacji
• Dostawa, instalacja oraz wdrożenie aplikacji zarządzającej i obsługującej stację
Przedmiot zamówienia – zakres
Lp. przedmiot/zakres robót ilość jednostka miary
1. Stacje ładowania pojazdów, w tym: x x
1.1 ładowarka 100kw do samochodów elektrycznych 2 szt.
1.2 fundament 2 szt.
1.3 20 m przewodu yky 5x70, rurki osłonowe, uszczelnienia 1 szt.
1.4 ograniczniki 4 szt.
1.5 rozdzielnia z fundamentem 1 szt.
1.6 zabezpieczenia różnicowo prądowe, wyłącznik nadprądowy,pozostałe materiały niezbędne do realizacji 1 szt.
1.7 Projekt wykonawczy 1 szt.
1.8 Obsługa geodezyjna 1 szt.
1.9 Podłączenie do istniejącego aparatu w RGnn 1 szt.
1.10 Montaż złącza kablowego ZCh dla DC z wyposażeniem 1 szt.
1.11 Ułożenie okablowania od stacji trafo do stacji ładowania w rurach osłonowych oraz uszczelnienie wyjścia z trafo 1 szt.
1.12 Przejście p.poż 1 szt.
1.13 Montaż fundamentów dla DC 1 szt.
1.14 Posadowienie, montaż i podłączenie stacji ładowania 1 szt.
1.15 Montaż ograniczników 1 szt.
1.16 Wykonanie oznakowania poziomego 1 szt.
1.17 Dokumentacja powykonawcza (w tym wykonanie pomiarów) 1 szt.
1.18 Odbiór UDT 1 szt.
1.19 Prace porządkowe 1 szt.
2. system zarządzania energią - razem poz. 1.1-1.11, w tym: x x
2.1 sterowniki z modułami komunikacji, moduł gsm zabudowany w szafie z panelem dotykowym 1 szt.
2.2 przekładniki prądowe komplet 1 komplet
2.3 szafa sterownicza z niezbędnymi elementami automatyki zabezpieczeń i kontroli 1 szt.
2.4 listwy, szyny, korytka, oznaczniki 1 komplet
2.5 fundament 1 szt.
2.6 Montaż sterowników wraz z modułami komunikacji oraz modułem GSM zabudowane w szafie automatyki z panelem dotykowym 7’ 1 szt.
2.7 Montaż przekładników prądowych 1 szt.
2.8 Montaż okablowania sygnałowego oraz komunikacyjnego 1 szt.
2.9 Opracowanie dokumentacji 1 szt.
2.10 Zaprogramowanie i uruchomienie układu 1 szt.
2.11 Wykonanie wizualizacji na panelu 1 szt.

2. Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy, o którym mowa w ust. 1 został opisany w załącznikach nr 5 i 6 SWZ
Program Funkcjonalno – Użytkowy – załącznik nr 5
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 6
3. Wymagania (parametry) szczegółowe dla kluczowych elementów zostały podane w wersji tabelarycznej w pkt. V.3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31158000-8 - Ładowarki

71314200-4 - Usługi zarządzania energią

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500371,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500371,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500371,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innergo Space sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389068976

7.3.3) Ulica: Czajkowskiego 55 B

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500371,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji 180 dni tj. do 12.06.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.