Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525992/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja toalet na parterze budynku administracyjnego Świętokrzyskiego ODR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚODR Modliszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003689090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modliszewice, ul. Piotrkowska 30
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: modliszewice@sodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sodr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
DORADZTWO ROLNICZE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja toalet na parterze budynku administracyjnego Świętokrzyskiego ODR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df0ca713-b085-4f3d-9001-5324e935b048
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090966/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja toalet na parterze budynku administracyjnego Świętokrzyskiego ODR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525992
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚODR-AG.261.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń WC wraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
2. W zakres prac wchodzą min. roboty:
a. zeskrobanie starych powłok malarskich, rozbiórka istniejącej terakoty, montaż sufitów podwieszanych z kasetonów na ruszcie metalowym, zabudowa sucha G-K ścian oraz pionu ks, skucie tynków, ponowne otynkowanie tynkiem cementowo-wapiennym, gruntowanie, wykonanie nowych posadzek, wylewek z uzupełnieniem po wykonaniu kanalizacji, wykonanie izolacji posadzki folią w płynie, ułożenie nowej terakoty, ułożenie glazury do sufitu, wykonanie kratki nawiewnej o pow. czynnej 200 cm2 w istniejących drzwiach, wymiana drzwi,
b. przebudowa instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej wraz z armaturą, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, montaż rekuperatorów ściennych bezkanałowych, przebudowa instalacji elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45431000-7 - Kładzenie płytek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71242,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71242,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU SOLIDBUDANDRZEJ ŚMIECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591811314
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
45% ZAMÓWIENIA
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PBHU "SOLIDBUD" ANDRZEJ ŚMIECH
jakie przetargi wygrała firma
PBHU "SOLIDBUD" ANDRZEJ ŚMIECH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71242,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup wraz z dostawą artykułów mleczarskich
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5 - roboty budowlane
- Modernizacja i rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Końskich - zwiększenie potencjału leczniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 T Skąpe - Zaostrów w km 0+990 - 1+935 na długości 945 mb
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie..(drugie postępowanie)
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Płużnicy
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze"
- "Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej"
- Mieszkania socjalne - budowa lokali wraz z zagospodarowaniem terenu
- Roboty budowlane w I LO w Szamotułach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.