Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00416007/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż instalacji OZE w Zespole Szkół Budowlano- Ceramicznych w Gliwicach (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef392441-6ebe-4880-be77-370326984b6e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż instalacji OZE w Zespole Szkół Budowlano- Ceramicznych w Gliwicach (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef392441-6ebe-4880-be77-370326984b6e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00564140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Montaż instalacji OZE w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach" nr FESL.10.06-IZ.01-088B/23 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Priorytet FESL.10 "Fundusze Europejskie na transformację" Działanie FESL.10.06 "Rozwój energetyki rozproszonej opartej na odnawialne źródła energii".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.73.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: "Montaż instalacji OZE w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (2)".
Zadanie dofinansowane jest w ramach projektu pn.: "Montaż instalacji OZE w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach" nr FESL.10.06-IZ.01-088B/23 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027
Priorytet FESL.10 "Fundusze Europejskie na transformację"
Działanie FESL.10.06 "Rozwój energetyki rozproszonej opartej na odnawialne źródła energii".
2. Zadanie będzie realizowane w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach przy ul. Bojkowskiej 16 i 18A.
3. Zadaniem Wykonawcy będzie:
1) opracowanie ekspertyz technicznych/opinii konstrukcyjnych nośności dachów budynków wskazanych w ust.2;
2) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej dla prawidłowej realizacji zadania, zgodnie z wytycznymi ujętymi w programie funkcjonalno-użytkowym o nazwie „Budowa instalacji fotowoltaicznej z akumulatorem energii dla Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach wraz z oświetleniem zewnętrznym terenu szkoły z wykorzystaniem turbin wiatrowych" oraz umowie, a także z uwzględnieniem wymagań zawartych w opracowanych ekspertyzach technicznych dotyczących nośności dachów budynków,
3) uzyskanie wymaganych uzgodnień (w tym m.in. uzgodnienie pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznych), pozwoleń, i decyzji administracyjnych wraz ze złożeniem wniosku i uzyskaniem wymaganych przepisami prawa zezwoleń na realizację zadania – w imieniu Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4) realizacja zamówienia na podstawie wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 2),
5) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
6) zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej, o którym mowa w art. 56 ust. 1a ustawy prawo budowlane,
7) w uzgodnieniu z Zamawiającym - dokonanie zgłoszeń przyłączenia wykonanych mikroinstalacji do sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A.
Wykonawca po zawarciu umowy jest zobowiązany do odbycia wizji na terenie realizacji zamówienia przed przystąpieniem do jego realizacji .
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane rozwiązania w zakresie monitorowania danych z systemu fotowoltaicznego (inwertera) zapewniały przechowywanie danych w centrach danych zlokalizowanych w krajach na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
Szczegółowy zakres prac określony został w programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 7 do SWZ) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
UWAGA NR 1
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:
1) bezwzględna konieczność wykonania balustrad ochronnych na czas prowadzenia prac na wysokości,
2) bezwzględna konieczność zabezpieczenia terenu prowadzenia prac przed dostępem osób nieuprawnionych,
3) bezwzględna konieczność odtworzenia pokrycia dachów naruszonych w związku z prowadzonymi pracami,
4) utrzymanie czystości na terenie prowadzenia prac i wokół niego.
UWAGA NR 2
Zamawiający wyznacza termin fakultatywnej wizji lokalnej na dzień 17.09.2025 r. o godz. 9:00.
Miejsce zbiórki: wejście główne do budynku Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach przy ul. Bojkowskiej 16.
Zamawiający NIE WYMAGA obecności Wykonawców na wizji lokalnej.
Wymagany termin gwarancji: Na wykonane roboty budowlane i instalację wentylacyjną 60 miesięcy, na zamontowane panele fotowoltaiczne (gwarancja produktowa) minimum 120 miesięcy - maksimum 240 miesięcy, na zamontowane inwertery sieciowe i hybrydowe oraz hybrydowe przystosowane do pracy z PV i turbinami wiatrowymi 60 miesięcy, na pozostały osprzęt instalacyjny ( w tym turbiny wiatrowe) - 24 miesiące. Termin udzielonej gwarancji będzie liczony od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy (oferowany termin gwarancji musi być równy z oferowanym terminem rękojmi),
Wymagany termin rękojmi: Na wykonane roboty budowlane i instalację wentylacyjną 60 miesięcy, na zamontowane panele fotowoltaiczne minimum 120 miesięcy - maksimum 240 miesięcy, na zamontowane inwertery sieciowe i hybrydowe oraz hybrydowe przystosowane do pracy z PV i turbinami wiatrowymi 60 miesięcy, na pozostały osprzęt instalacyjny ( w tym turbiny wiatrowe) - 24 miesiące. Termin udzielonej rękojmi będzie liczony od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy (oferowany termin rękojmi musi być równy z oferowanym terminem gwarancji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45251160-0 - Roboty w zakresie instalacji wiatrowych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1147590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 832710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW SUN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5342665277
7.3.3) Ulica: Jaworskiego 5A
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 832710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W przypadku gdy zakres dokumentacji projektowej będzie wymagał zgłoszenia rozpoczęcia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej złożyć w imieniu Zamawiającego właściwemu organowi kompletny wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i zatwierdzenie projektu budowlanego lub dokonać zgłoszenia robót.
2. Terminem wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, jest dzień zgłoszenia przez Wykonawcę do Zamawiającego gotowości do odbioru końcowego całego przedmiotu umowy z uwzględnieniem wymagań określonych w §6.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic i Katowic. Znak sprawy: DZPZ.283.103.2025.AL
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie
- Przebudowa i wydzielenie pomieszczeń łazienek w mieszkalniach nr 3, 5 i 6 w budynku przy ul. Świętojańskiej 15 oraz w mieszkaniach nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 i 8 w budynku przy ul. Jana Śliwki 50 w Gliwicach
- Remont kół bieżnych oraz remont kapitalny krążków prowadzących prowadnic tocznych typu KB 320 i KC 350 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Usługa pralnicza na 2026 rok
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota (...), znak sprawy: DZPZ.283.101.2025.AP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





