eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańKwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 158

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-309

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 850 60 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8244bb32-4b60-4719-a64d-82486fb1ae39

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00564059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00633434/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl (dalej jako "Platforma Zakupowa" lub System).
2. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się dostawcą Platformy. Numer kontaktowy infolinii technicznej platformy zakupowej dla Wykonawców czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00 to:
+48 22 25 72 223. Wykonawcy mogą też korzystać z kontaktu e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3. Pytania do Specyfikacji należy sporządzać w wersji elektronicznej i przekazywać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego przez link: https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona i przesłana w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl.
5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową Zamawiającego. Zasady opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców, która jest udostępniana na platformie zakupowej Zamawiającego.
6. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami:
a) Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością.
b) Rejestracja Wykonawcy może trwać około 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
8. Zamawiający w SWZ wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl.
9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "ZADAJ PYTANIE":
10. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji specyfikacji, Zamawiający przekaże Wykonawcom wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zamieszczając informacje na stronie postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH jest
Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, z którym może się Pan/Pani kontaktować w następujący sposób:
▪ listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
▪ za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP
▪ e-mailem: sekretariat.gpf@nfz.gov.pl
● INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Prezes NFZ wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do kontaktu z Panem/Panią w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować w następujący sposób:
▪ listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
▪ za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP
▪ e-mailem: iod@nfz.gov.pl
● CEL I PODSTAWA PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na kwalifikowanie i ocenę skierowań na leczenie uzdrowiskowe; Postępowanie numer: NFZ15-WAG-ZP.251.7.2025 .
● ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp).
● OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
● PRAW OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Posiada Pani/Pan:
▪ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
▪ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
▪ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
▪ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
● INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
● INFORMACJA W ZAKRESIE ZAUTOMATYZOWANEGO PODEJMOWANIA DECYZJI ORAZ PROFILOWANIA
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

W związku z prowadzeniem postępowania z użyciem Platformy Zakupowej Zamawiający informuje, że:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
nie przysługuje Pani/Panu:
▪ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
▪ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
▪ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NFZ15-WAG-ZP.251.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe w Wielkopolskim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 r. w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz.U. z 2024 r. poz. 208 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu kierowania i kwalifikowania pacjentów do zakładów lecznictwa uzdrowiskowego (Dz. U. 2012, poz. 14)
i zgodnie z zasadami wiedzy medycznej oraz z zasadami wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
część 1 - 14.000 skierowań

4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Opcja ilościowa
Zamawiający przewiduje w niniejszym zamówieniu opcję ilościową, polegającą na możliwości zwiększenia ilości skierowań określonej w ust. 2 o 5000 szt. łącznie dla obu części zamówienia, o których mowa w ust. 2, do 59.000 skierowań. Zamawiający może korzystać z opcji sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb. Skorzystanie z opcji ilościowej nie wymaga zawarcia aneksu do umowy i następuje poprzez pisemne powiadomienie Wykonawcy na 30 dni przed uruchomieniem opcji. Cena jednostkowa za ocenę 1 (jednego) skierowania określona w § 6 ust. 3 umowy nie ulega zmianie w związku z wykonywaniem opcji.
2. Opcja terminowa
Zamawiający może skorzystać z opcji terminowej podczas realizacji umowy. W przypadku, gdy ilość sztuk skierowań określonych w umowie, łącznie z opcją ilościową określoną w § 1 ust. 3 nie zostanie wykorzystana przed upływem terminu określonego w umowie, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia umowy o okres pozwalający na maksymalne wykorzystanie wartości wynagrodzenia umownego z opcją ilościową. Przedłużenie okresu realizacji umowy nie wymaga zawarcia aneksu do umowy i następuje poprzez pisemne powiadomienie Wykonawcy na 30 dni przed uruchomieniem opcji. Cena jednostkowa za ocenę 1 (jednego) skierowania określona w § 6 ust. 3 umowy nie ulega zmianie w związku z wykonywaniem z opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe w Wielkopolskim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 r. w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz.U. z 2024 r. poz. 208 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu kierowania i kwalifikowania pacjentów do zakładów lecznictwa uzdrowiskowego (Dz. U. 2012, poz. 14)
i zgodnie z zasadami wiedzy medycznej oraz z zasadami wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Część 2 – 40.000 skierowań

4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Opcja ilościowa
Zamawiający przewiduje w niniejszym zamówieniu opcję ilościową, polegającą na możliwości zwiększenia ilości skierowań określonej w ust. 2 o 5000 szt. łącznie dla obu części zamówienia, o których mowa w ust. 2, do 59.000 skierowań. Zamawiający może korzystać z opcji sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb. Skorzystanie z opcji ilościowej nie wymaga zawarcia aneksu do umowy i następuje poprzez pisemne powiadomienie Wykonawcy na 30 dni przed uruchomieniem opcji. Cena jednostkowa za ocenę 1 (jednego) skierowania określona w § 6 ust. 3 umowy nie ulega zmianie w związku z wykonywaniem opcji.
2. Opcja terminowa
Zamawiający może skorzystać z opcji terminowej podczas realizacji umowy. W przypadku, gdy ilość sztuk skierowań określonych w umowie, łącznie z opcją ilościową określoną w § 1 ust. 3 nie zostanie wykorzystana przed upływem terminu określonego w umowie, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia umowy o okres pozwalający na maksymalne wykorzystanie wartości wynagrodzenia umownego z opcją ilościową. Przedłużenie okresu realizacji umowy nie wymaga zawarcia aneksu do umowy i następuje poprzez pisemne powiadomienie Wykonawcy na 30 dni przed uruchomieniem opcji. Cena jednostkowa za ocenę 1 (jednego) skierowania określona w § 6 ust. 3 umowy nie ulega zmianie w związku z wykonywaniem z opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

A. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca jeżeli posiada zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, to znaczy że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania i posiada na tę okoliczność dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
B. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca jeżeli posiada łącznie następujące zdolności zawodowe:
1) dysponuje osobami, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług;
2) dysponuje osobami, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadające łącznie poniżej wskazane wykształcenie
i kwalifikacje zawodowe:
a) osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada dyplom lekarza medycyny,
b) osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada prawo wykonywania zawodu lekarza,
c) osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada specjalizację w dziedzinie: balneologii i medycyny fizykalnej lub specjalizację w dziedzinie rehabilitacji medycznej, lub z dziedziny rehabilitacji medycznej, lub z dziedziny chorób wewnętrznych, lub medycyny rodzinnej po ukończonym kursie z zakresu podstaw balneologii, lub z dziedziny reumatologii, lub ortopedii po ukończonym kursie z zakresu podstaw balneologii. Specjalizację z balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej.
OFERTA WSPÓLNA, KORZYSTANIE Z UDOSTĘPNIONYCH ZASOBÓW
2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, w odniesieniu do postępowania lub jego części polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu,
że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Oświadczenie lub inny podmiotowy środek dowodowy Wykonawca składa wraz z ofertą.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolności którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącym wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy zasoby pozwalają na wykazanie spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec podmiotu oddającego zasób przesłanki wykluczenia z postępowania (podmiot udostępniający zasób składa oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SWZ oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SWZ, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby).
6. W przypadku oferty wspólnej warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania odpowiednich uprawnień muszą spełniać te podmioty, które zgodnie z przedłożonym oświadczeniem będą realizować usługi do których uprawnienia są wymagane i przez osoby, których zdolności zawodowe zostały wykazane w ofercie.
7. W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku posiadania kwalifikacji zawodowych polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający wymaga, aby zamówienie realizowane było przez osoby, których zdolności zawodowe zostały wykazane w ofercie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SWZ)
c) oświadczenie, że osoby, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia;
d) dyplom lekarza medycyny,
e) prawo wykonywania zawodu lekarza,
f) dokument potwierdzający specjalizację w dziedzinie: balneologii i medycyny fizykalnej lub specjalizację w dziedzinie rehabilitacji medycznej, lub z dziedziny rehabilitacji medycznej, lub z dziedziny rehabilitacji medycznej, lub z dziedziny chorób wewnętrznych, lub medycyny rodzinnej po ukończonym kursie z zakresu podstaw balneologii, lub z dziedziny reumatologii lub ortopedii po ukończonym kursie z zakresu podstaw balneologii, przy czym specjalizację z balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej.
Dokumenty i oświadczenia te muszą być złożone łącznie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Dokumenty te będą odnosić się do wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu odpowiednio przez Wykonawcę, wykonawców składających ofertę wspólną oraz podmiotu udostępniającego zasoby.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na elektroniczną ofertę składają się następujące dokumenty:
1) na ofertę składa się wypełniony formularz ofertowy (sporządzony odpowiednio zgodnie z załącznikiem Nr 2 do specyfikacji), Zamawiający wymaga złożenia tego formularza oraz wypełnienia formularza systemowego (katalogu elektronicznego) na Platformie Zakupowej. W przypadku rozbieżności treści pomiędzy formularzem ofertowym a formularzem systemowym na Platformie Zakupowej, której Zamawiający nie może poprawić zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający przyjmie treści oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym (sporządzonym zgodnie z załącznikiem Nr 2 do specyfikacji). Podpisane muszą być zarówno formularz ofertowy, jak i formularz systemowy;
2) oświadczenie o przesłankach wykluczenia (załącznik nr 3);
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4);
4) aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy nie będącego podmiotem udostępniającym zasoby (o ile dotyczy);
5) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (o ile dotyczy);
6) wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (o ile dotyczy), wyodrębnienie treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa do innych plików, opisanych jako tajemnica przedsiębiorstwa;
7) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – o podziale zadań w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej (o ile dotyczy);
8) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy składający ofertę wspólną (konsorcjum wykonawców) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, w odniesieniu do postępowania lub jego części polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Oświadczenie lub inny podmiotowy środek dowodowy Wykonawca składa wraz z ofertą.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolności którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącym wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy zasoby pozwalają na wykazanie spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec podmiotu oddającego zasób przesłanki wykluczenia z postępowania (podmiot udostępniający zasób składa oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SWZ oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SWZ, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby).
W przypadku oferty wspólnej warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania odpowiednich uprawnień muszą spełniać te podmioty, które zgodnie z przedłożonym oświadczeniem będą realizować usługi do których uprawnienia są wymagane i przez osoby, których zdolności zawodowe zostały wykazane w ofercie.
Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, musi być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (pełnomocnictwa).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizację umowy.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców – jeżeli nie została złożona wraz z ofertą.
Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy.
Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (z 2024 r. poz. 18 ze zm.)
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulega wartość brutto umowy, będąca wynikiem zastosowania nowej stawki podatku VAT. Zmiana powyższa nie wymaga zmiany umowy. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług zmiana polega na dostosowaniu stawki do aktualnie obowiązującej. Zmiana, o jakiej mowa w przedmiotowym ustępie, wchodzi w życie od dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku.
Przewiduje się wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeśli zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany wynagrodzenia następujące na skutek waloryzacji wymagają zawarcia aneksu do umowy., na zasadach opisanych w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.