Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425174/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 45 w Rudzie Śląskiej przy ul. B. Chrobrego 6.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 45
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271508470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-705
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322427000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@mp45.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mp45.bipinfo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6446f7c6-7fa0-49de-a69e-830e8411cbef1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 45 w Rudzie Śląskiej przy ul. B. Chrobrego 6.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6446f7c6-7fa0-49de-a69e-830e8411cbef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425174
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MP45.2701.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 45 w Rudzie
Śląskiej przy ul. B. Chrobrego 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93685,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94262,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93685,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep spoż-przem. DOMINIKA Barbara Równicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411091390
7.3.3) Ulica: ul Solidarności 22/3
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKLEP SPOŻ.-PRZEM. DOMINIKA - BARBARA RÓWNICKA
jakie przetargi wygrała firma
SKLEP SPOŻ.-PRZEM. DOMINIKA - BARBARA RÓWNICKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93685,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania łaźni dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - dla Ruchu Bielszowice, Zadanie nr 2 - dla Ruchu Halemba
- Serwis aparatury pomiarowej firmy LECO - kalorymetrów, siarkomierzy oraz legalizacja naczyń kalorymetrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 : Serwis kalorymetrów, siarkomierzy oraz legalizacja naczyń ciśnieniowych z wymianą zużytych części dla KWK Ruda Ruch Bielszowice; Zadanie nr 2 : Serwis kalorymetrów, siarkomierzy oraz legalizacja naczyń ciśnieniowych wraz z wymianą zużytych części dla KWK Ruda Ruch Halemba
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 39 im. Bajkolandii w Rudzie Śląskiej przy ulicy Sokolskiej 6.
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1: Ruch Bielszowice Zadanie 2: Ruch Halemba
- Konserwacje i naprawy bieżące dźwigów: osobowego, towarowo-osobowych, suwnic, żurawi wieżowych, wciągników - zainstalowanych w obiektach powierzchniowych kopalni, w okresie 12 miesięcy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na zadania.
- Modernizacja energetyczna wraz ze zmianą sposobu ogrzewania budynków przy ul. Szafranka 2-4-6-8 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - I/2025
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 39 im. Bajkolandii w Rudzie Śląskiej przy ulicy Sokolskiej 6.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- "Dostawa w roku szkolnym 2025/2026 artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.