Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00477002/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
- 2025/BZP 00477833/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych wraz z przyczepami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulejow.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11945241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych wraz z przyczepami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0be7a1f-2e9b-4946-b0d3-56297acfa1b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023546/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych wraz z przyczepami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.35.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 217272,48 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176622,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zakup i dostawa agregatu mobilnego wraz z przyczepą dwuosiową o mocy min. 50 kVASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Moc max zespołu 80 kVA.
2. Moc ciągła min. 50 kVA.
3. Agregat wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku.
4. Silnik turbodiesel.
5. Typ prądnicy synchroniczna z AVR.
6. Panel sterowania automatyczny.
7. Zbiornik paliwa min 100l.
8. Agregat zabudowany na przyczepie dwuosiowej z homologacją, dyszlem prostym, zaczepem kulowym, hamulcem najazdowym, kołem podporowym i oświetleniem.
9. Panel sterowania i sygnalizacji- ręczny/automatyczny.
10. Prądownica do ciężkich warunków pracy.
11. Wyłącznik główny zwarciowo przeciążeniowy i awaryjny.
12. Zestaw gniazd odbioru mocy 230V i 400V z zabezpieczeniami.
13. Akumulator rozruchowy.
14. Zbiornik paliwa z możliwością tankowania podczas pracy.
15. Agregat przymocowany do przyczepy na stałe.
16. Agregat wyciszony.
17. Wszystkie drzwi zabezpieczona zamkiem.
18. Wlew paliwa zabezpieczony na kluczyk.
19. Wszystkie oznaczenia ostrzegawcze w języku polskim.
20. Produkt zgodny z obowiązującymi normami.
21. Min IP23
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 62476,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zakup i dostawa 3 agregatów mobilnych wraz z przyczepami, każdy o mocy min. 20 kVASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Moc max zespołu 50 kVA.
2. Moc ciągła min. 20 kVA.
3. Agregat wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku.
4. Silnik diesel dopuszcza się turbodiesel.
5. Typ prądnicy synchroniczna z AVR.
6. Panel sterowania automatyczny.
7. Zbiornik paliwa min. 100l.
8. Agregat zabudowany na przyczepie jedno- lub dwuosiowej z homologacją, dyszlem prostym, zaczepem kulowym, hamulcem najazdowym, kołem podporowym i oświetleniem.
9. Panel sterowania i sygnalizacji- ręczny/automatyczny.
10. Prądownica do ciężkich warunków pracy.
11. Wyłącznik główny zwarciowo przeciążeniowy i awaryjny.
12. Zestaw gniazd odbioru mocy 230V i 400V z zabezpieczeniami.
13. Akumulator rozruchowy.
14. Zbiornik paliwa z możliwością tankowania podczas pracy.
15. Agregat przymocowany do przyczepy na stałe.
16. Agregat wyciszony.
17. Wszystkie drzwi zabezpieczona zamkiem.
18. Wlew paliwa zabezpieczony na kluczyk.
19. Wszystkie oznaczenia ostrzegawcze w języku polskim.
20. Produkt zgodny z obowiązującymi normami.
21. Min IP 23.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 114145,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69629,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69629,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69629,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Riello Delta Power Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272230343
7.3.3) Ulica: Krasnowolska 82R
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-849
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RIELLO DELTA POWER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"RIELLO DELTA POWER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69629,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166083,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166083,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166083,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Riello Delta Power Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272230343
7.3.3) Ulica: Krasnowolska 82R
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-849
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RIELLO DELTA POWER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"RIELLO DELTA POWER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166083,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI SULEJÓW
więcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie baz magazynowych" z podziałem na 7 części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa systemów zasilania oraz sprzętu do dystrybucji energii elektrycznej
- Dostawa agregatów dużej mocy
- Zakup, dostawa i przyłączenie sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





