Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00444350/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.90.2025 Dostawa materiałów informatyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.90.2025 Dostawa materiałów informatyki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66aeeb6d-e4cf-48e3-a0b6-a85c4ea6c3f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047728/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa materiałów informatyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.90.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135743,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informatyki w postaci sprzętu i podzespołów komputerowych oraz akcesoriów informatycznych.
2. Szczegółowe określenie asortymentu oraz ilości zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik jest jednocześnie formularzem cenowym. Składając ofertę należy podać cenę dla każdej
z pozycji asortymentowej.
3. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt i podzespoły komputerowe oraz akcesoria informatyczne muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Sprzęt i podzespoły komputerowe oraz akcesoria informatyczne będące przedmiotem niniejszej umowy mają być fabrycznie nowe, dostarczone wraz z wymaganą gwarancją, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż 24 miesiące przed datą dostawy.
5. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z normami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej.
6. Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp.
7. W załączniku nr 2 do SWZ Zamawiający wskazał przykładowy asortyment. Dopuszczalne jest złożenie oferty równoważnej. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
8. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia kolumny „NAZWA OFEROWANEGO ASORTYMENTU” w załączniku Nr 2 do SWZ dla pozycji asortymentowych numer 1-8, 10-14, 19-21, 25, 27-29.
9. Wykonawca oferujący produkty równoważne dla pozycji asortymentowych numer 1-8, 10-14, 19-21, 25, 27-29 inne niż wskazane w załączniku Nr 2 (formularz cenowy), w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego jako przykładowy, zobowiązany jest załączyć do oferty: opis oferowanego produktu równoważnego, z podaniem: pozycji ewidencyjnej dla produktów równoważnych wg Załącznika nr 2 do SWZ jego nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki.
UWAGA: Zamawiający nie wymaga załączenia powyższej dokumentacji dla pozycji asortymentowych numer 9, 15-18, 22-24, 26.
10. Miejscem dostaw sprzętu jest Magazyn Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.
11. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237100-0 - Części komputerów
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143419,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143419,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143419,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361720418
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157761,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa zestawu aparaturowego do analizy związków o aktywności biologicznej i sygnałowej
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część trzecia
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





