Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00455835/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
- 2025/BZP 00466602/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków stosowanych w ramach chemioterapii i programów lekowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 562 95 82 ; 562 95 95
1.5.8.) Numer faksu: 562 95 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=4cb2d0ee-edcb-462f-89f2-bd3f1bdf59871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SP ZOZ
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków stosowanych w ramach chemioterapii i programów lekowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e3df617-d2f3-41e3-81ba-75e87806e005
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045370/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.4 Dostawa leków stosowanych w ramach chemioterapii i programów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 82/TP/MN/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 890123,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Andeksanet alfa 200mg 5 fiol. op 44.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 172447 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2 Azacytydyna proszek do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań, 150mg x 1fiol. op 12004.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 75036 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3 Etoposidum konc.do sporz.rozt.infuz. 200 mg 1 fiol.a 10ml op 4004.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 11848 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4 Fludarabini phosphas 10mg x 20tbl. op 104.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 15120 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5 Ibrutinibum 140mg 30tabl. op 1804.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 476253 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6 Ondansetronum inj. 2mg/ml x 5amp. 4ml op 8004.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 7600 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7 Pixantroni dimaleas proszek do sporządzania koncentratu roztworu do infuzji 29 mg x 1 fiolka op 124.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 15569 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Usługa przetwarzania próbki kału dawcy na zawiesinę mikrobioty jelitowej do podawania przez zestaw strzykawkowy. Mikrobiota jelitowa w stężeniu 30 g kału dawcy/100 ml 0,9% NaCl zawierajaca 10?? żywych komórek bakteryjnych. Zestaw skladający się ze strzykawek o pojemności 100 ml , zawierających klarowny płyn - zawiesine mikrobioty z dodatkiem glicerolu 1 zestaw 2 strzykawki po 100 ml op 122 Usługa przetwarzania próbki kału dawcy na zawiesinę mikrobioty jelitowej w postaci kapsułek. Zawiesina mikrobioty jelitowej powstała z centryfugacji roztworu zawierającego 60 g kału dawcy zawieszonego w 200 ml 0,9 NaCl. Zestaw kapsułek zawiera 10?? żywych komórek bakteryjnych; kaps. o uwalnianiu dojelitowym, zestaw zawierający słoiczki z kapsułkami w kwasoopornej oraz enterycznej otoczce z uwalnianiem dojelitowym zawierającymi zawiesine mikrobioty jelitowej od zdrowego dawcy z dodatkiem glicerolu 1 zestaw zawierający 6 słoiczków z kapsułkami op 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Idarubicini hydrochloridum proszek do sporządzenia roztworu do wstrzykiwań, 10mg op 122 Idarubicini hydrochloridum proszek do sporządzenia roztworu do wstrzykiwań, 5mg op 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 11523 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Enfortumabum vedotini 20mg x 1szt. op 62 Enfortumabum vedotini 30mg x 1szt. op 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 44726 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186243,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186243,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186243,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AstraZeneca Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5263446902
7.3.3) Ulica: Alíz utca
7.3.4) Miejscowość: Budapeszt
7.3.5) Kod pocztowy: 1117
7.3.7.) Kraj: Węgry
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186243 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509209,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509209,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509209,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janssen - Cilag Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222665719
7.3.3) Ulica: Iłżecka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-135
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509209 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-14Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8812,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11560,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8812,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212935353
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8812 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-14Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13867,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13867,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13867,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.3) Ulica: Hubska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13867 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-14Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26316,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26316,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26316,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-640
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANSSEN-CILAG POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JANSSEN-CILAG POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26316 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-14INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. Kazimierza Aleksandra Hamerszmita w Suwałkach w 2026 roku
- Rozbudowa Muzeum Wigier W Starym Folwarku
- Sukcesywna dostawa nabiału w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
- Sukcesywna dostawa produktów suchych w 2026 r. na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków weterynaryjnych dla zwierząt
- Dostawa leków Zad.1- Tofersen r-r d/wstrzk.-RDTL
- dostawa materiałów opatrunkowych i żywienia wewnątrzjelitowego
- Dostawa różnych produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych do realizacji programów onkologia kliniczna
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





