eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i wdrożenie upgrade'u pakietu licencji oprogramowania ESET lub oprogramowania równoważnego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i wdrożenie upgrade’u pakietu licencji oprogramowania ESET lub oprogramowania równoważnego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223910100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/226185/notice/public/detailspublic/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i wdrożenie upgrade’u pakietu licencji oprogramowania ESET lub oprogramowania równoważnego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-785ee3ae-63a7-4dcb-9333-5df0b35ad884

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489032

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.47.2025.JW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający obecnie posiada 400 szt. licencji produktu ESET PROTECT Essential ON-PREM, o identyfikatorze publicznym 33C-S6C-XUN, z okresem ważności do 03.12.2025 r. Zamawiający oczekuje dostawy licencji wersji ESET PROTECT Elite w ilości 500 szt. na okres 36 miesięcy (celem dokonania upgrade’u już posiadanej wersji oprogramowania) zawierającej mechanizmy wspomagające wdrożenie i zarządzanie bezpieczeństwem dostosowane do wymogów projektu Ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (NIS2).
Dostawa i aktywacja dostarczonych licencji powinna nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania Umowy. Zamawiający wymaga, by wsparcie techniczne dla dostarczonych licencji wraz z pełnym wdrożeniem było świadczone przez dostawcę licencji lub autoryzowanego dystrybutora rozwiązań ESET w Polsce, przez osoby posiadające certyfikaty administratora wydane przez producenta lub autoryzowane centrum szkoleniowe ESET tj. certyfikat ukończenia szkolenia technicznego ESET Inspect – Administrator XDR lub równoważny dla rozwiązania równoważnego.
Zamawiający wymaga asysty serwisowej dedykowanego inżyniera rozwiązań ESET przy przeprowadzeniu wdrożenia (upgrade’u posiadanych licencji) oraz przeszkolenia 3 administratorów z obsługi, tworzenia reguł, wykluczeń, dobrych praktyk w zarządzaniu rozwiązaniem antywirusowym. Dodatkowo przed przystąpieniem do podniesienia wersji oprogramowania, Zamawiający wymaga przeprowadzenia analizy obecnie wprowadzonych reguł w systemie oraz opracowanie planu wdrożenia konfiguracji nowo zakupionej wersji dostarczonego oprogramowania dla poszczególnych komponentów systemu ESET lub oprogramowania równoważnego. Po zakończeniu procesu podnoszenia wersji oprogramowania ESET, lub zakończeniu wdrożenia oprogramowania równoważnego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację techniczną wdrożenia wraz z dokładnym opisem zastosowanej konfiguracji. Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337635,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337635,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291656095

7.3.3) Ulica: Aspekt 42

7.3.4) Miejscowość: Warszawie

7.3.5) Kod pocztowy: 01-904

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337635,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-12-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.