eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Świadczenie w 2024 roku usług opiekuńczych na rzecz osób zamieszkujących na terenie Gminy Miejskiej Lubań



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie w 2024 roku usług opiekuńczych na rzecz osób zamieszkujących na terenie Gminy Miejskiej Lubań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003271107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lompy 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 646 04 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@miastoluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.luban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52b84cb2-74b0-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie w 2024 roku usług opiekuńczych na rzecz osób zamieszkujących na terenie Gminy Miejskiej Lubań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52b84cb2-74b0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466522

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.341.1.2023.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług opiekuńczych podstawowych obejmujących pomoc w zależności od potrzeb życiowych
w podstawowych czynnościach życia codziennego w 2024 roku.
Szacunkowa liczba godzin wykonywanych w okresie trwania umowy tj. 02 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku, może wynieść 6 258 (słownie: sześć tysięcy dwieście pięćdziesiąt osiem) godzin. Usługi świadczone będą w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku.
Natomiast liczba dziennie świadczonych usług wynieść może 50 godzin . Świadczeniami objęte są głównie osoby starsze wymagające pomocy innych osób, a w szczególności w zakresie:
Zaspokajania codziennych potrzeb życiowych, w szczególności:
a) utrzymywanie czystości i porządku w pokoju osoby chorej i w jej otoczeniu;
b) utrzymywanie czystości sprzętu codziennego użytku, w tym urządzeń sanitarnych;
c) zakup artykułów spożywczych, chemicznych, kosmetycznych, leków i itp.:
d) przygotowywanie stosownych posiłków;
e) pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, o ile wymaga tego jej stan zdrowia;
f) przynoszenie opału, palenie w piecu;
g) inne;
Świadczenie podstawowej opieki higieniczno-sanitarnej, w szczególności:
a) słanie łóżka;
b) czynności pielęgnacyjne: utrzymywanie higieny: mycie ciała, mycie głowy, kąpiel;
c) zmiana bielizny osobistej i pościelowej;
d) układanie osoby chorej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji;
e) zapobieganie powstawaniu odleżyn lub odparzeń;
f) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych;
g) inne;
Pielęgnacja zalecana przez lekarza;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 240933 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistach usług opiekuńczych, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności w okresie od 02 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.
Szacunkowa ilość godzin w okresie trwania umowy może wynieść 26 (słownie: dwadzieścia sześć) godziny. Usługi świadczone będą w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. Osoby, które będą świadczyć specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z ich schorzenia luba niepełnosprawności powinny posiadać kwalifikacje zawodowe zgodnie z § 3 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, (Dz. U. 2005 r., Nr 189, poz. 1598 z późń zm.), zgodnie z warunkami zamówienia i umowy.

Świadczone usługi winne być realizowane w szczególności w zakresie:
Usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie poprzez :
a) ćwiczenia umiejętności społecznych – wygląd zewnętrzny i higiena osobista, umiejętności praktyczne ( manualne), rozwiązywanie problemów międzyludzkich, szkoła życia, przygotowanie do podjęcia pracy,
b) zachęcanie do aktywności,
c) zachęcanie do leczenia i rehabilitacji.
Wykonywanie czynności pielęgnacyjnych:
a) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej,
b) pomoc przy ubieraniu się,
c) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
d) pomoc w podawaniu leków,
e) pomoc w spożywaniu posiłków ( karmienie).
Rehabilitacja fizyczna:
a) spacery, zabawy ruchowe,
b) ułatwienie dotarcia do placówek służby zdrowia,
c) ułatwienie dotarcia do placówek rehabilitacji,
d) mycie klienta w łóżku,
e) zmiana bielizny osobistej i pościelowej,
f) ścielenie łóżka,
g) ułożenie klienta w łóżku,
h) zapewnienie bezpieczeństwa,
i) obserwacja klienta, ocena stanu świadomości,
j) nacieranie i oklepywanie pleców,
k) smarowanie i nacieranie miejsc narażonych na ucisk (profilaktyka odleżyn)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 1040 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medis24 Sp zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200884240

7.3.3) Ulica: Wronia 45/U2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-870

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227603,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Powodem unieważnienia postępowania było: koszt najkorzystniejszej oferty przewyższył kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.