Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00502294/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa realizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla członków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chojnicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Chojnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351245
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek, 1
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523971800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastochojnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12012281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa realizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla członków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chojnicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15eb0624-1b69-4104-82ab-9559a19f68c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026252/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Kompleksowa realizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla członków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chojnicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OC.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 199150,47 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161910,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy prawa jazdy (kat. C, C+E, D)Zakres obejmuje przeprowadzenie kursów w zakresie prawa jazdy dla członków OSP:
a) Kurs prawa jazdy kat. C – dla 5 osób,
b) Kurs prawa jazdy kat. C+E – dla 3 osób,
c) Kurs prawa jazdy kat. D (przy posiadanej kat. C) – dla 4 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 75700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy i szkolenia specjalistyczneZakres obejmuje kursy i szkolenia specjalistyczne dla członków OSP, w tym:
a) Kurs na patent sternika motorowodnego – 5 osób,
b) Kurs – licencja na holowanie narciarza i innych obiektów pływających – 10 osób,
c) Kurs obsługi podestów ruchomych (UDT) – 2 osoby,
d) Kurs napełniania zbiorników przenośnych (naczyń ciśnieniowych) – 7 osób,
e) Kurs obsługi dronów STS 1 i STS 2 wraz ze szkoleniem specjalistycznym – 7 osób,
f) Kurs instruktorów dronów BSP-DRON – 4 osoby,
g) Kurs obsługi dronów podwodnych – 6 osób,
h) Kurs obsługi wózków widłowych – 6 osób,
i) Kurs obsługi żurawi przenośnych (HDS) – 3 osoby,
j) Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy – KPP – 9 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 123450,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Bińkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 540206433
7.3.3) Ulica: Zachodnia 1
7.3.4) Miejscowość: Rogów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-063
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Budowa dróg wraz z kanalizacją deszczową na osiedlu mieszkaniowym w Chojniczkach - ul. Pogodna, Spokojna i Miła - etap I
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania
- Budowa ulicy Polnej w miejscowości Swornegacie
- Świadczenie usług pocztowych
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu w 2026r.
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B z badaniami lekarskimi i egzaminem w 2026 r. w ramach projektu "Twoja droga do sukcesu".
- Kompleksowa organizacja warsztatów wyjazdowych dla dzieci
- Zorganizowanie i przeprowadzenie Zajęć wyrównujących szanse edukacyjne-korepetycje łącznie 360 godzin dla 25 uczestników projektu"Lepszy start"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





