Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00453651/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem lodowiska mobilnego wraz z zadaszeniem
i infrastrukturą techniczną dla potrzeb Białogardzkiego Ośrodka Sportu
i Rekreacji Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Białogardzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321479468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 49
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sport@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d97e081-6562-4850-9343-e5565c5000291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem lodowiska mobilnego wraz z zadaszeniemi infrastrukturą techniczną dla potrzeb Białogardzkiego Ośrodka Sportu
i Rekreacji Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d97e081-6562-4850-9343-e5565c500029
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453651
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 360000,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem (dostawę, montaż, uruchomienie i demontaż) lodowiska mobilnego o
wymiarach 14x40 metrów, z zadaszeniem w postaci hali namiotowej o wymiarach 15x50 metrów wraz z infrastrukturą
techniczną w postaci agregatu chłodniczego, kontenera socjalnego (z przeznaczeniem na kasy i wypożyczalnie łyżew),
kontenera przeznaczonego na magazynowanie maszyny do pielęgnacji lodu, gumowych mat osłonowych, ławek z
wieszakami oraz maszyny do pielęgnacji lodu w postaci rolby LPG. W zakresie w/w usługi znajduje się również
przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie bieżącej obsługi lodowiska, pielęgnacji tafli lodu, użytkowania maszyny
do pielęgnacji lodu oraz świadczenie usług serwisu technicznego w zakresie działania urządzeń niezbędnych do
prawidłowego funkcjonowania lodowiska dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga maksymalnego czasu
reakcji serwisu na ewentualne awarie i usterki nie przekraczającego 24 godzin od chwili zgłoszenia ich Wykonawcy. Przez
czas reakcji serwisu rozumie się usunięcie ewentualnej awarii/usterki lub wymianę wadliwie działającego urządzenia w czasie nie przekraczającym 24 godzin od chwili zgłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37481000-3 - Maszyny do konserwacji lodu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profesjonalne Lodowiska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6192054198
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 28
7.3.4) Miejscowość: Kępno
7.3.5) Kod pocztowy: 63-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- najem hali namiotowej - Elmark-Hale Namiotowe Sp. z o. o.,
- serwis lodowiska wraz z urządzeniami – Alles Cool spółka z o.o..
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFESJONALNE LODOWISKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROFESJONALNE LODOWISKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Sprawowanie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami przebywającymi w Schronisku dla Zwierząt w Klępinie Białogardzkim 1A
- Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi w ramach programu "Cyfrowy Uczeń"
- "Zakup agregatów prądotwórczych oraz przyczepki transportowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie miasta Białogard w podziale na VI części
- Zakup i dostawa cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej w związku z realizacją zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa hali z przeznaczeniem na magazyn ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025 - 2026
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz przedszkola wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Cymsa w Gnieźnie
- Tworzenie i uzupełnianie zapasów magazynowych OLiOC na terenie Miasta i Gminy Przytyk.
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wyposażenia bazy magazynowej - podniesienie poziomu bezpieczeństwa i ochrony życia oraz mienia mieszkańców Gminy Komprachcice.
- Budowa świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach
więcej: Maszyny do konserwacji lodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





