eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa stacji ładowania pojazdów elektrycznych



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa stacji ładowania pojazdów elektrycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Firlika 9/14

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-637

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szczecin.kwpsp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-szczecin

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-447c8c2b-400c-45d8-bcd4-c5e054137d40

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa stacji ładowania pojazdów elektrycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-447c8c2b-400c-45d8-bcd4-c5e054137d40

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089935/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa stacji ładowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491270

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WL.2370.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196560 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem część 1 zamówienia pn.: „Dostawa stacji ładowania pojazdów elektrycznych – 3 szt.” jest dostawa 3 fabrycznie nowych, o jednakowych parametrach, stacji ładowania pojazdów elektrycznych DC typu wallbox o mocy min 22,5 kW przeznaczonych do dalszego ich zamontowania w wybranych jednostkach Państwowej Straży Pożarnej woj. zachodniopomorskiego (montaż stacji nie jest objęty przedmiotem niniejszego postępowania).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisujący pojedynczą stację) znajduje się w załączniku nr 1A do swz pn.: „Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dla stacji ładowania pojazdów elektrycznych - 3 szt.”.
3. Szczegółowe warunki realizacji określa „Wzór umowy WL.2370.11.1.2025 (część 1 postępowania pn. „Dostawa stacji ładowania pojazdów elektrycznych – 3 szt.”) - załącznik nr 2 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31158100-9 - Ładowarki do baterii

4.5.5.) Wartość części: 98280 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem część 2 zamówienia pn.: „Dostawa stacji ładowania pojazdów elektrycznych – 3 szt.” jest dostawa 3 fabrycznie nowych, o jednakowych parametrach, stacji ładowania pojazdów elektrycznych DC typu wallbox o mocy min 22,5 kW przeznaczonych do dalszego ich zamontowania w wybranych jednostkach Państwowej Straży Pożarnej woj. zachodniopomorskiego (montaż stacji nie jest objęty przedmiotem niniejszego postępowania).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisujący pojedynczą stację) znajduje się w załączniku nr 1B do swz pn.: „Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dla stacji ładowania pojazdów elektrycznych - 3 szt.”.
3. Szczegółowe warunki realizacji określa „Wzór umowy WL.2370.11.2.2025 (część 2 postępowania pn. „Dostawa stacji ładowania pojazdów elektrycznych – 3 szt.”) - załącznik nr 2 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31158100-9 - Ładowarki do baterii

4.5.5.) Wartość części: 98280 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90036,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119556 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108692,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evolp Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9252140515

7.3.3) Ulica: Św. Marcin 29/8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108692,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90036,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119556 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108692,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evolp Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9252140515

7.3.3) Ulica: Św. Marcin 29/8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108692,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.