eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów"Zagospodarowanie Rynku na Os. Murator, Gmina Baranów"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie Rynku na Os. Murator, Gmina Baranów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Baranów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-604

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@baranow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.baranow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98eed48a-73b8-485e-aac1-4639e70c29b6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie Rynku na Os. Murator, Gmina Baranów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98eed48a-73b8-485e-aac1-4639e70c29b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011603/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zagospodarowanie placu rekreacyjnego na osiedlu Murator, Gmina Baranów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404697

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.ZP.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 17249838,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zagospodarowanie Rynku na Os. Murator, Gmina Baranów”.

2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem Rynku na Os. Murator z przyległymi ulicami wraz z budową pawilonów usługowych, małą architekturą, infrastrukturą techniczną oraz budową dróg dojazdowych przyległych do Rynku przy ul. Nowy Rynek - dz. nr 1465, 1507/8, 212, obr. 0001 Baranów, pow. Kępiński, woj. Wielkopolskie.
Zakres budowy dróg wokół Rynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą rynku został zawarty w przedmiarach robót oraz na mapie poglądowej budowy dróg– zał. nr 8 do SWZ
3. Stan istniejący zagospodarowania działki.
Lokalizacja inwestycji
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach przy ul. Nowy Rynek -- dz. nr 1465, 1507/8, 212, obr. 0001 Baranów, pow. Kępiński, woj. Wielkopolskie. Inwestycja znajduje się w centrum rozbudowującej się dzielnicy Murator w Gminie Baranów.
Zakres objęty przedmiotową inwestycją obejmuje wykonanie zagospodarowania płyty rynku, ciągu komunikacyjnego wokół płyty Rynku oraz wykonanie miejsc parkingowych na terenie nieruchomości przylegającej do jezdni od strony południowej.
- Zabudowa sąsiadująca.
Zabudowa sąsiadująca to istniejąca oraz będąca w trakcie budowy zabudowa niska mieszkaniowa
i usługowa tworząca docelowo pierzeje rynku. W bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji znajdują się także działki drogowe.
Istniejące sieci, instalacje zewnętrzne (sieć gazowa, sieć elektryczna, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej) znajdują się w działkach drogowych nr 1507/8 oraz 212.
Zagospodarowanie terenu
Obecnie plac nie jest zagospodarowany - stanowi on centrum stosunkowo nowej dzielnicy pośród zabudowy mieszkaniowej jedno- i wielorodzinnej, a także usługowej (w miejscowości Baranów - dzielnica MURATOR). Plac stanowi centrum komunikacji pieszej dla dzielnicy, ale również będzie pełnił funkcję miejsca rekreacji, punktu spotkań dla okolicznych mieszkańców.
Układ komunikacyjny
Inwestycja skomunikowana jest poprzez działki drogowe: ul. Nowy Rynek, dz. nr 1507/8 oraz 212 dr, ulice: Ks. Antoniego Świadka, ul. Blacharską, ul. Słoneczną, ul Pogodną. Obszar placu będzie wyłączony z ruchu kołowego. Odbywać się będzie na nim jedynie ruch pieszy.

4. Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
1) Budowę dróg wokół nowego rynku,
2) Montaż latarni oświetleniowych,
3) Utwardzone place z budynkami usługowo-gastronomicznymi,
4) Wykonie miejsc postojowych, w tym miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych,
5) Miejsca postojowe przeznaczone dla rowerów,
6) Zielone skwery z trawami lampasowymi,
7) Niecka basenu z fontanną,
8) Zielony skwer z urządzeniami do rehabilitacji dla starszych,
9) Plac zabaw z "fabryką wody",
10) Skatepark,
11) Tężnia,
12) Zagłębiony plac gier i sportów ze ścianką i koszem,
13) Zagłębiony plac rekreacyjny z wieżą linową,
14) Utwardzony plac z wiatą,
15) Pole z trampolinami dla dzieci,
16) Zielone skwery z rabatami kwiatowymi i niską trawą.


(1) UWAGA WYKONAWCY !
Wykonawca zrealizuje budowę dróg wokół nowo powstającego Rynku wraz za całą infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z załączoną dokumentacją projektową „Budowa dróg przylegających do ul. Nowy Rynek w ramach zagospodarowania Rynku w Baranowie” w zakresie określonym na mapie poglądowej budowy dróg oraz przedmiarach robót zamieszczonych w zał. nr 8 do SWZ.

(2) UWAGA WYKONAWCY !
Zamawiający informuje iż w ramach prac archeologicznych zostanie zdjęta warstwa humusu i spryzmowana na sąsiedniej nieruchomości. Humus ten jeżeli będzie spełniał wymagania projektowe i STWiOR Wykonawca będzie mógł wykorzystać przy realizacji zadania inwestycyjnego.

(3) UWAGA WYKONAWCY !
Zamawiający informuje, iż w miejscu istniejącej stacji do ładowania pojazdów elektrycznych należy usunąć tymczasowe istniejące utwardzenie i wykonać jak pozostałe zaprojektowane nowe miejsca parkingowe zgodnie z dokumentacją projektową.

(4) UWAGA WYKONAWCY !
Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy służący celowi sporządzenia oferty na wykonanie zadania. Przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego Wykonawca winien zweryfikować przedmiary z Projektem Technicznym i ewentualnie uzupełnić kosztorys o pozycje, które zgodnie z wiedzą techniczną i doświadczeniem oferenta winny dodatkowo w nim wystąpić.

(5) UWAGA WYKONAWCY
Zamawiający informuje, iż pielęgnacja zieleni ma być wykonywana przez okres 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego.

(6) UWAGA WYKONAWCY
Zamawiający informuje, że utwardzony plac – skatartu powinien spełniać wymogi zgodności
z normą PN-EN 14974:2019-07.

(7) UWAGA WYKONAWCY
Zamawiający informuje, że w przypadku rozbieżności między projektem budowlanym a technicznym pierwszeństwo mają zapisy projektu technicznego.


ZABIEGI PIELĘGNACYJNE
1. Wszystkie rośliny należy nawozić przynajmniej dwa razy w ciągu ich całego sezonu wegetatywnego odpowiednimi dla nich nawozami.
2. Regularne odchwaszczanie.
3. Wycinanie obumarłych i przekwitniętych kwiatostanów.
4. Systematyczne podlewanie, podczas upalnych dni – codziennie w godzinach porannych lub późnym wieczorem alby nie narazić ich na przypalenie promieniami słonecznymi ( w przypadku braku nawadniania automatycznego )
5. W razie wystąpienia chorób grzybowych bądź tez uaktywnienia się insektów zagrażających bezpośrednio rośliną, należy zastosować odpowiedni do tego celu środek chemiczny.
6. Cięcia pielęgnacyjne należy wykonywać na jesień w celu regulacji wzrostu wszystkich roślin zdrewniałych.
7. Po przekwitnięciu azalii należy obrywać ich kwiatostany w celu ponownego zawiązania pąków kwiatowych
8. Trawy ozdobne takie jak miskanty, trawa pampasowa, trzcinnik oraz rozplenice należy jesienią związać ( warkocz lub po prostu jutowym sznurkiem ) tak aby trawy od naporu śniegu się nie rozchodziły oraz przez to nie przemarzł, następnie na wiosnę ścinamy je na wysokości ok 15-20 cm od ziemi ( gdy pojawiają się już zielone przyrosty).
9. Na zimę należy okrywać w pierwszych latach po posadzeniu hortensję oraz co roku trawę pampasową.
10. Na jesień należy przyciąć całkowicie szałwie omszoną.
11. Bardzo ważnym elementem zakładania łąki kwiatowej jest jej systematyczne podlewanie zwłaszcza w pierwszych tygodniach po założeniu.

METODY PIELEEGNACJI TRAWNIKA:
• obfite podlewanie w pierwszych dwóch tygodniach od wyłożenia/wysiania trawy (w zależności od warunków atmosferycznych oraz terminy wykładania trawnika)
• w pierwszym tygodni należy unikać nadmiernego chodzenia oraz przede wszystkim biegania po trawniku, ponieważ jest to jego najważniejszy moment ukorzeniania się
• pierwsze koszenie następuje po około 3 tygodniach (w zależności od warunków i tempie wzrostu)
• koszenia powtarzamy w zależności od wysokości trawnika, jaka nas interesuje
• 3 razy w sezonie nawozimy trawnik, w następnych latach ograniczmy się do 2 razy w zależności od kondycji trawnika
• w następnym sezonie po posadzeniu wykonujemy zabieg aeracji , wertykulacji oraz piaskowania trawnika, jeśli oczywiście jest taka potrzeba
• w upalne dni dodatkowo podlewamy trawnik wcześnie rano lub późnym wieczorem (jeżeli nie posiadamy automatycznego systemu nawadniającego)
• jeżeli występują na trawniku chwasty (rośliny dwuliścienne) stosujemy odpowiedni oprysk środkami chemicznymi lub przy niewielkiej ilości wyrywamy je na bieżąco.
Dodatkowo - Ogólne wskazania dotyczące sadzenia i zabezpieczenia nowo posadzonych roślin znajdują się w dokumentacji zał. nr 8 w folderze - PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA ARCHITEKTONICZNA - ZIELEŃ

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ (dokumentacja projektowa cz. I, II, III, IV).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15436500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16172740 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15436500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne INMEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721236134

7.3.3) Ulica: ul. Podolańska 45 lok. 2, 60-626 Poznań

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót branży drogowej
cześć branży zieleni
część robót branży elektrycznej
cześć robót branży sanitarnej
część robót branży konstrukcyjnej
cześć robót branży ogólnobudowlanych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15436500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.