eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDOSTAWA GRZEJNIKÓW I ARMATURY



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA GRZEJNIKÓW I ARMATURY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 27-23-450

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 27-23-451

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5732eac9-2c2e-47ce-807c-9b22fcd3e5a6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA GRZEJNIKÓW I ARMATURY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5732eac9-2c2e-47ce-807c-9b22fcd3e5a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680806/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Grzejniki, kształtki , rury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496339

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.2.1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa grzejników centralnego ogrzewania i armatury przeznaczonych do montażu w kamienicy położonej w Łodzi, przy ul. Włókienniczej 1, wobec realizacji zadania polegającego na wykonaniu remontowych robót budowlanych w wyżej wymienionym obiekcie.
2. Zadanie realizowane jest zgodnie z projektem budowlano — wykonawczym instalacji centralnego ogrzewania dla wyżej wymienionych budynków oraz z zakresem wynikającym z dokumentacji niniejszego postępowania, w tym zwłaszcza:
a) Zał. nr 1 do SWZ- OPZ
b) Zał. nr 1 do OPZ- Zestawienie terminów dostawy
c) Zał. nr 2 do SWZ – Formularz cenowy
d) Zał. nr 7 do SWZ – Wzór umowy.
3. Całość dokumentacji niniejszego postępowania oraz materiały udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego na etapie wykonawczym wiążą Wykonawcę w pełnym zakresie.
4. Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony i wniesiony do miejsc wskazanych w ramach niniejszej SWZ wraz z załącznikami, w stanie kompletnym, wolnym od wad fabrycznych, materiałowych, wykonawczych i konstrukcyjnych, a także prawnych, w nieuszkodzonym i nienaruszonym opakowaniu. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone do wycofania ze sprzedaży.
5. Stwierdzenie uszkodzenia grzejnika lub innego elementu, po jego odpakowaniu z opakowania przed jego wbudowaniem, stanowi podstawę do zgłoszenia roszczenia o wymianę, mimo odebrania przedmiotu umowy w chwili jego dostawy poprzez podpisanie protokołu potwierdzającego brak wad fizycznych. Wada ujawniona po odpakowaniu elementu przedmiotu zamówienia z opakowania będzie traktowana jako wada ukryta, podlegająca usunięciu przez Wykonawcę, w terminie wynikającym z umowy o zamówienie publiczne, poprzez wymianę elementu na nowy.
6. MIEJSCE DOSTAWY
a) Siedziba ŁZUK w Łodzi ul. Nowe Sady 19 w godz. 8-12, w dni robocze- elementy zaznaczone w zał. nr 1 do OPZ (Zał. nr 1 do SWZ)- zestawienie terminów dostawy – kolorem czerwonym.
b) Miejsce wbudowania elementów przedmiotu zamówienia: Łódź ul. Włókiennicza 1, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, w dni robocze - elementy zaznaczone w zał. nr 1 do OPZ (Zał. nr 1 do SWZ)- zestawienie terminów dostawy – kolorem żółtym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621112-7 - Części grzejników centralnego ogrzewania

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60498,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60498,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60498,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BK Sanit Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523683876

7.3.3) Ulica: Złota 75a/7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-819

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60498,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.