eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont systemu interkomowego, oraz systemu ochrony obwodowej w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont systemu interkomowego, oraz systemu ochrony obwodowej w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 54

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-612

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lodz_1@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0310d68-0685-4a50-b649-13da64189e16

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont systemu interkomowego, oraz systemu ochrony obwodowej w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0310d68-0685-4a50-b649-13da64189e16

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041838/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Remont systemu interkomowego, oraz systemu ochrony obwodowej w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472512

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.18.2025.ŁP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na demontażu obecnej infrastruktury kablowej oraz sprzętowej starego systemu interkomowego Prison Guard, wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych związanych z montażem nowego okablowania i elementów systemu oraz wymianie urządzeń końcowych (paneli interkomowych, przycisków kasowania oraz sygnalizatorów optycznych) i serwerowych celem uzyskania przywrócenia pełnej sprawności i niezawodności systemu przyzywowo-domofonowego w oddziałach mieszkalnych A1 oraz A2. Analogowy system interkomowy z funkcją radiowęzła oparty na wandaloodpornych urządzeniach przyzywowo-domofonowych powinien być kompatybilny i zintegorwany z funkcjonującym obecnie analogowym systemem interkomowym w budynku D zakwaterowania osadzonych oraz oddziale mieszkalnym B2 (Commend GE 800).
Głównym zadaniem systemu przyzywowo-domofonowego (zwanego dalej „systemem interkomowym”) jest ułatwienie komunikacji pomiędzy osadzonymi a kadrą jednostki, a także podniesienie bezpieczeństwa w jednostce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32552600-3 - Domofony

4.5.5.) Wartość części: 320000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na demontażu obecnej infrastruktury kablowej oraz sprzętowej starego systemu napłotowego - systemu ochrony obwodowej jednostki stanowiącego istotny element SSWiN, wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych związanych z montażem nowego okablowania i elementów systemu a także ich integracją z centralą alarmową Satel Integra 256 i uruchomieniem celem przywrócenia pełnej sprawności i niezawodności napłotowego kabla sensorycznego na wygrodzeniu wewnętrznym. System ochrony obwodowej oparty będzie na rozwiązaniu pozwalającym objąć swym zasięgiem 1500m ogrodzenia z podziałem do 80 stref oraz 8 furtek i 2 bramy przesuwne.
Głównym zadaniem systemu ochrony obwodowej jest wzbudzenie alarmu w przypadku wykrycia prób wspinania się na ogrodzenie, przecięcia ogrodzenia czy też zmiany położenia ogrodzenia. System taki musi być odporny na zewnętrzne warunki pogodowe (opady deszczu, śniegu, gradu czy porywy wiatru).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 400000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182576,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285777 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182576,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NET Service S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961463998

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182576,5 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268889,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samba AnaCom Podgórski sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882696768

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.