eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przebudowa chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej nr 5521Z - Aleja Monte Cassino w Koszalinie na odcinku od ul. T. Kościuszki do ul. M. Kopernika



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej nr 5521Z – Aleja Monte Cassino w Koszalinie na odcinku od ul. T. Kościuszki do ul. M. Kopernika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 348 86 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d42ebad7-7e11-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej nr 5521Z – Aleja Monte Cassino w Koszalinie na odcinku od ul. T. Kościuszki do ul. M. Kopernika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42ebad7-7e11-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027593/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa chodnika w Al. Monte Cassino na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Kopernika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483487

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-9.271.1.35.2023.AN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 502127,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obszar robót obejmuje przebudowę ciągów komunikacyjnych pieszych pasa drogowego Alei Monte Cassino, ul. Kościuszki i ul. Partyzantów wraz z doświetleniem przejść dla pieszych.
1. ROBOTY DROGOWE
Istniejące nawierzchnie z płytek betonowych/kostki betonowej należy rozebrać wraz z ich konstrukcją i wykonać nowe nawierzchnie chodników, na nowych warstwach konstrukcyjnych:
- szerokość chodników od 2,00 do 3,50m, nawierzchnia z kostki betonowej układanej na podsypce piaskowo-cementowej, ograniczone obrzeżami betonowymi 8x30cm. Na szerokości przejść dla pieszych nawierzchnie integracyjne z płytek z wypustkami o szerokości 0,40m.
- skarpy wzdłuż chodników o nachyleniu max. 1:1,5, z warstwą humusu gr. 15cm obsianą nasionami traw. Zieleń wskazaną na planie sytuacyjnym projektu technicznego należy poddać odtworzeniu.
- w miejscach przejść dla pieszych istniejące krawężniki wymienić na najazdowe typu ciężkiego 20x25cm na szerokości przejścia dla pieszych, krawężnik ustawiony na „0”. W miejscu połączenia nowych nawierzchni chodnika z jezdnią wymienić krawężniki na drogowe typu ciężkiego 20x30cm, światło zgodnie ze stanem istniejącym.
- wzdłuż chodnika usytuowanego przy jezdni posadowić barierki łańcuchowe U-12b.
- w miejscu wskazanym na planie sytuacyjnym posadowić stojak dla 5 rowerów.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca robót zobowiązany jest do sprawdzenia istniejących rzędnych terenu, szczególnie w miejscu przejść dla pieszych. Studzienki kanalizacyjne, telekomunikacyjne oraz armaturę wodną, gazową i kanalizacyjną należy poddać regulacji wysokościowej, dostosowując ich rzędne do zaprojektowanej niwelety, oraz dokonać ich wymiany (włazy, pokrywy zaworów).
Zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu należy dokonać wymiany wskazanego oznakowania pionowego, wymiany urządzeń bezpieczeństwa ruchu, wymiany wysp drogowych wraz z korektą ich lokalizacji, piaskowania istniejącego oznakowania poziomego w miejscu projektowanego nowego oznakowania, wykonania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej gładkiej.
Należy wykonać oznakowanie placu budowy zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przez Wykonawcę projektem organizacji ruchu na czas budowy.

Wykonana zieleń wymaga rocznej pielęgnacji, która obejmuje:
1) Sprawdzenie, czy wysiane nasiona wzeszły równomiernie. W razie potrzeby należy dosiać trawę
w puste miejsca.
2) Nawadnianie – po założeniu trawnika, ze sprawdzeniem wilgotności podłoża – powinno przesiąknąć na głębokość minimum 10 cm; w późniejszym okresie – w zależności od potrzeb, gdy wierzchnia warstwa podłoża jest sucha na głębokości kilku centymetrów.
3) Koszenie w okresie wegetacyjnym w odstępach dwutygodniowych, z zastosowaniem kosiarek
o ostrych nożach, wraz z grabieniem urobku i jego wywozem.
4) Nawożenie – w przypadku stwierdzenia słabego wzrostu i żółknięcia trawników, pomimo prawidłowego przygotowania podłoża i zastosowania dobrej jakościowo mieszanki traw, po uprzednim sporządzeniu analizy składu chemicznego podłoża (N, P - P2O5, K - K2O, Mg – MgO)
i jego pH.
5) Odchwaszczanie – usuwanie ręczne uporczywych chwastów wieloletnich i innych roślin niepożądanych.

2. ROBOTY ELEKTRYCZNE
W celu realizacji oświetlenia drogowego i doświetlenia trzech przejść dla pieszych należy wykonać:
- demontaż istniejącego oświetlenia;
- przyłączenie projektowanego oświetlenia do istniejącego obwodu oświetleniowego ZDiT;
- ułożenie linii kablowych zasilających oświetlenie drogowe i doświetlenie przejść dla pieszych wraz z bednarką;
- montaż słupów oświetleniowych aluminiowych wraz z fundamentem prefabrykowanym;
- montaż opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED;
- uziemienie ochronne;
- badania i pomiary powykonawcze.

UWAGA:
1) kabel zasilający demontowany słup należy unieczynnić a w przypadku odkrycia zdemontować i zutylizować; oprawę, słup i fundament należy przekazać właścicielowi sieci Energa-Oświetlenie;
2) w przypadku natrafienia na kable niezidentyfikowane lub ułożone w inny sposób niż przedstawiono to na podkładzie geodezyjnym w sytuacji skrzyżowań z projektowanymi obiektami
uzbrojenia podziemnego, nawierzchniami jezdni, wjazdów, należy w porozumieniu z Zamawiającym i ENERGA-OPERATOR S.A. dokonać ich osłonięcia rurami dwudzielnymi lub przełożenia zgodnie
z N SEP-E-004 lub równoważną;
3) istniejące kable, które nie zostaną wykorzystane przy budowie oświetlenia należy zdemontować, zutylizować, wykreślić z zasobów geodezyjnych w celu zwolnienia pasa drogowego.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót jak również w Rozdziale II SWZ i w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842696,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 682000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. FUKS Krystian Mendziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320731463

7.3.3) Ulica: Mazurska

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-394

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 682000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia wynosi 18 tygodni od dnia zawarcia umowy (ze względu na brak możliwości wyboru w SEKCJI VIII w pkt 8.3 okresu realizacji zamówienia w tygodniach, okres realizacji zamówienia w tym pkt. wskazano w dniach).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.