eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BardoBudowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bardo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek, 2

1.5.2.) Miejscowość: Bardo

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-256

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bardo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmbardo.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bardo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b466593-4dec-4275-9d29-2381aff9531d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00561922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046929/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.22.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Rodzaj i kategoria obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamierzenia budowlanego

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa 10 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie wolnostojącej bliźniaczej i szeregowej jedno- i dwulokalowej na działkach nr 643, 644, 657, 658, 659, 660, 669, 646, 652, 653 obręb 0005 woj. dolnośląskie, powiat ząbkowicki, gmina Bardo.

Projektowane obiekty kwalifikują się do Kategorii I - budynki mieszkalne jednorodzinne.

II. Zamierzony sposób użytkowania oraz program użytkowy

Zamierzony sposób użytkowania:
Zaprojektowano 4 typy budynków mieszkalnych jednorodzinnych. Budynki przeznaczone są do całorocznego użytkowania i wyposażone w podstawową infrastrukturę techniczną w zakresie instalacji (instalacja wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania, elektroenergetyczna, wentylacyjna, gazowa - wszystkie instalacje wewnętrzne stanowią element odrębnego projektu technicznego).

Zaprojektowano jeden typ lokalu użytkowego pod względem układu funkcjonalnego. Typy budynków różnią się między sobą sposobem grupowania lokali i ich liczbą:
• typ 1 – budynek w zabudowie szeregowej o 3 segmentach dwulokalowych (6 lokali mieszkalnych), 3 budynki
• typ 2 – budynek w zabudowie bliźniaczej o 2 segmentach dwulokalowych (4 lokale mieszkalne), 3 budynki
• typ 3 – budynek w zabudowie wolnostojącej dwulokalowy (2 lokale mieszkalne), 2 budynki
• typ 4 – budynek w zabudowie bliźniaczej o 1 segmencie dwulokalowym i 1 segmencie jednolokalowym (3 lokale mieszkalne), 2 budynki

Program użytkowy lokalu

Lokal mieszkalny zaprojektowano jako dwukondygnacyjny o zwartej bryle na rzucie prostokąta. Na parterze znajdują się wydzielone pomieszczenia wiatrołapu, toalety, kuchni oraz strefa dzienna - otwarta jadalnia połączona z salonem. Na piętrze znajdują się 2 sypialnie oraz łazienka.

III. Układ przestrzenny oraz forma architektoniczna

Budynki zaprojektowano jako dwukondygnacyjne, niepodpiwniczone.
Budynki przekryte dachem dwuspadowym, o kącie nachylenia połaci 25° (46,6%) bez okapów. Szczegółowe informacje z zakresu przyjętych rozwiązań materiałowych na elewacjach zawarto w części rysunkowej.
Zastosowane w projekcie wyroby i materiały posiadają dopuszczenia i certyfikaty do stosowania w budownictwie, a także nie stanowią zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników.

W projekcie uwzględniono wytyczne dotyczące bezpieczeństwa użytkowania, w szczególności odnoszące się np. do schodów, poręczy i balustrad, zapewniając realizację ww. elementów w sposób i z materiałów zgodnych z obowiązującymi normami i przepisami.
W zakresie Wykonawcy pozostają również koszty utylizacji ziemi i gruzu na składowisko odpadów (jeżeli taka potrzeba wystąpi), koszty zabezpieczenia terenu prac przed dostępem osób trzecich, jak również wszelkie pozostałe koszty mogące wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
- załączniku nr 9 do SWZ – projekt architektoniczno budowlany
- załączniku nr 10 do SWZ – projekt wykonawczy
- załączniku nr 11 do SWZ – STWiOR
- załączniku nr 12 do SWZ – przedmiar robót
- załączniku nr 13 do SWZ - projekt techniczny
- załączniku nr 14 do SWZ - dokumentacja dodatkowa
- załączniku nr 15 do SWZ - opinia geotechniczna
- załączniku nr 16 do SWZ - inwentaryzacja dendrologiczna i zezwolenie na wycinkę

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45422100-2 - Stolarka drewniana

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22981731,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22981731,36 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.