Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00424392/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Administracyjno-Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230296241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miłków
1.5.2.) Miejscowość: Miłków
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-535
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757131048
1.5.8.) Numer faksu: 75731754
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lbg.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5250a134-1ede-4ddf-8ab1-a39703a8b1e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów laboratoryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5250a134-1ede-4ddf-8ab1-a39703a8b1e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00561800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123411/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa artykułów laboratoryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.270.1.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41621,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Końcówki do pipet 1000 µl z filtrem Końcówki do pipet 1000 μl Brand z filtrem- Brand Pipette Tips 50-1000 µl firmy Brand (nr kat. 732634) lub równoważny.Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− cienka krótka obsadka;
− kompatybilne z pudełkami Brand TipBox; tipsy nie zapadają się ani nie blokują przy osadzaniu na trzonie pipety i wysuwaniu z opakowania);
− z filtrem;
− z podziałką, umożliwiającą szybką weryfikację pobranej objętości;
− umieszczone w tackach przygotowanych do bezpośredniego przeniesienia do pudełka TipBox;
− tacki niebieskie, umożliwiające szybką identyfikację objętości końcówek;
− jakość nie gorsza niż Life science quality;
− 1 op.= 10 raków x 96 szt. op. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 2544,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Końcówki do pipety automatycznej12,5 µl z filtrem Końcówki do pipety ClipTip 12,5 µl firmy Thermo Fisher Scientifics (nr kat. 94420073) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
kompatybilne z pipetą E1-CLIPTIP EQUAL. 384 8-CH 0.5-12.5μ (nr kat. 613-5767) w tym także z mechanizmem zrzutowym;
pojemność 0,5- 12,5 ul;
o wydłużonym profilu (long);
z filtrem;
wymiary pozwalające na pracę w formacie 384-dołkowym;
końcówki pipet posiadają „zaciski”, które blokują końcówki na miejscu i tworzą kompletne uszczelnienie;
niskoretencyjne, aby umożliwić maksymalne odzyskiwanie próbki;
certyfikowane bez zanieczyszczeń RNazą, DNazą, DNA, ATP i endotoksynami;
przyjazne dla środowiska opakowanie z wkładem ładującym zużywa mniej plastiku;
każda pudełko końcówek ma naniesione informacje na temat partii i objętości;
kodowanie kolorystyczne umożliwia łatwe przypasowanie pudełka z końcówkami do pipety właściwej objętości;
1 op.= 10 raków x 384 szt. op. 1
2. Końcówki do pipety automatycznej
300 µl z filtrem Końcówki do pipety ClipTip 300 µl firmy Thermo Fisher Scientifics (nr kat. 94420613) lub równoważny:
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
kompatybilne z pipetą E1-CLIPTIP EQUAL. 8-CH 10-300 μl (nr kat. 613-5765) w tym także z mechanizmem zrzutowym;
pojemność 10- 300 µl;
z filtrem;
o wydłużonym profilu;
końcówki pipet posiadają „zaciski”, które blokują końcówki na miejscu i tworzą kompletne uszczelnienie;
każda końcówka pipety ClipTip wykorzystuje technologię niskiej retencji, aby umożliwić maksymalne odzyskiwanie próbki;
certyfikowane bez zanieczyszczeń RNazą, DNazą, DNA, ATP i endotoksynami;
każda pudełko końcówek ma naniesione informacje na temat partii i objętości;
przyjazne dla środowiska opakowanie z wkładem ładującym zużywa mniej plastiku;
kodowanie kolorystyczne umożliwia łatwe przypasowanie pudełka z końcówkami do pipety właściwej objętości;
1 op.= 768 szt. (8 x 96 szt.) op. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 5057,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kolumienki filtracyjne do izolacji maszynowej Kolumienki NucleoSpin 96 Plant II Plates firmy Macherey-Nagel (nr kat. 740663.4S) lub równoważne.Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
kolumienki filtracyjne (zielone) w formacie płytkowym do przeprowadzania izolacji w stacji izolacyjnej epMotion 5075 na fabrycznym module próżniowym;
identyfikowalne przez oprogramowanie stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
kompatybilne z zestawami do izolacji NucleoSpin 96 Plant II;
1 op.=4 x 96 szt. op. 5
2. Stojak na 12 stripów po 8 probówek z wieczkami do izolacji automatycznej Stojak na 12 stripów - Rack of Tube Strips firmy Macherey-Nagel (nr katalogowy 740477.24) lub równoważne.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− jeden zestaw zawiera: 1 stojak na 12 stripów po 8 probówek i 12 wieczek „Cap Strips”;
− przeznaczone do przeprowadzania izolacji w stacji izolacyjnej epMotion 5075;
− 1 op.= 24 zestawy. op. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 14147,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pipeta mechaniczna 1-kanałowa o zmiennej objętości 100-1000 µl Pipeta mechaniczna typu Eppendorf Research® Plus 1-kanałowa firmy Eppendorf (nr katalogowy 3123000063) lub równoważna.Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− 1-kanałowa;
− zmienna objętość w zakresie 100-1000 µl;
− skok objętości o 1 µl;
− autoklawowalna;
− sprężynujący stożek końcowy;
− pipeta posiada pokrętło lub przycisk do wyboru objętości, przycisk do pipetowania oraz przycisk do wyrzutu końcówki;
− wyposażona w funkcję pozwalająca na łatwe zrzucanie końcówki;
− dobrze czytelny, czterocyfrowy wskaźnik objętości. szt. 3
2. Dozownik wieloskokowy elektroniczny
1-kanałowy ze statywem ładującym Dozownik elektryczny wieloskokowy typu Multipette® E3 1-kanałowy wraz ze statywem ładującym firmy Eppendorf (nr katalogowy 4987000371) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− 1 -kanałowy;
− zmienna objętość w zakresie 1-50 ml;
− zasilany elektrycznie (100 – 240 V ±10 %, 50 – 60 Hz), wyposażony w akumulator litowo-jonowy;
− posiada jednoprzyciskowy wyrzutnik końcówek;
− czytelny wyświetlacz;
− zasilacz sieciowy z adapterem wtyczki i statyw ładujący w zestawie;
− możliwa praca bez oznak zmęczenia dłoni;
− nadaje się do napełniania mikrokapilar i serii naczyń;
− liczne funkcje do wyboru, m.in. miareczkowanie, pipetowanie i automatyczne dozowanie;
− automatyczne rozpoznawanie końcówek Combitips® advanced. szt. 1
3. Pipeta elektroniczna 1-kanałowa o zmiennej objętości 5-100 µl Pipeta elektroniczna 1-kanałowa typu Eppendorf Xplorer® plus firmy Eppendorf (nr katalogowy 4861000716) lub równoważna.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− 1-kanałowa;
− zmienna objętość w zakresie 5-100 µl;
− skok objętości o 0,1 µl;
− sprężynujący stożek końcowy;
− zasilana elektronicznie (100 – 240 V ±10 %, 50 – 60 Hz), wyposażona w akumulator litowo-polimerowy;
− możliwość indywidualnych ustawień oraz zapamiętywania stałych objętości;
− czytelny wyświetlacz;
− zasilacz sieciowy z adapterem wtyczki w zestawie. szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 10607,46 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Końcówki do dozowników strzykawkowych 10,0 ml Końcówki Eppendorf Combitips advanced 10,0 ml firmy Eppendorf (nr katalogowy 0030089464) lub równoważne.Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 10,0 ml;
− pomarańczowe, końcówki bezbarwne;
− kompatybilne z dozownikiem Multipette Plus Eppendorf;
− w opakowaniu zbiorczym końcówki zabezpieczone w kilku mniejszych torebkach;
− 1 op.= 100 szt. (4 torebki x 25 szt.) op. 2
2. Końcówki do dozowników strzykawkowych 0,1 ml Końcówki Eppendorf Combitips advanced 0,1 ml firmy Eppendorf (nr katalogowy 0030089405) lub równoważne.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 0,1 ml;
− przezroczyste;
− kompatybilne z dozownikiem Multipette Plus Eppendorf;
− w opakowaniu zbiorczym końcówki zabezpieczone w kilku mniejszych torebkach;
− 1 op.= 100 szt. (4 torebki x 25 szt.) op. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 1898,32 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Probówki typu Eppendorf z zamknięciem SafeSealo pojemności 2,0 ml
(czerwone) Probówki typu Eppendorf ze szczelnym zamknięciem typu SaleSeal o pojemności 2,0 ml firmy Sartstedt (nr katalogowy 72.695.002) lub równoważne.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 2,0 ml;
− wykonane z polipropylenu;
− z podziałką i polem do opisu;
− z zamknięciem w postaci haczyka na wieku, blokującego się o obrzeże probówki (zabezpiecza przed odskoczeniem wieka, np. podczas ogrzewania);
− haczyk na wieku umiejscowiony niebezpośrednio przy krawędzi wieczka (możliwość użycia uniwersalnego otwieracza do probówek);
− z płaskim, matowym wieczkiem;
− odporne na wirowanie przy prędkości 14 000 rpm;
− autoklawowalne (121°C/20 min, otwarte);
− kolor czerwony;
− niesterylne;
− 1 op. (worek) = 1000 sztuk. op. 2
2. Probówki typu Eppendorf z zamknięciem SafeSeal o pojemności 2,0 ml
(fioletowe) Probówki typu Eppendorf ze szczelnym zamknięciem typu SaleSeal o pojemności 2,0 ml firmy Sartstedt (nr katalogowy 72.695.007) lub równoważne.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 2,0 ml;
− wykonane z polipropylenu;
− z podziałką i polem do opisu;
− z zamknięciem w postaci haczyka na wieku, blokującego się o obrzeże probówki (zabezpiecza przed odskoczeniem wieka, np. podczas ogrzewania);
− haczyk na wieku umiejscowiony niebezpośrednio przy krawędzi wieczka (możliwość użycia uniwersalnego otwieracza do probówek);
− z płaskim, matowym wieczkiem;
− odporne na wirowanie przy prędkości 14 000 rpm;
− autoklawowalne (121°C/20 min, otwarte);
− kolor fioletowy;
− niesterylne;
− 1 op. (worek) = 1000 sztuk. op. 2
3. Probówki 0,2 ml z płaskim wieczkiem Probówki z płaskim wieczkiem 0,2 ml
− wykonane z polipropylenu;
− łatwe otwieranie i zamykanie przy zachowaniu maksymalnej szczelności;
− przezroczyste;
− wolne od DNaz, RNaz i endotoksyn;
− kompatybilne z termocyklerem Mastercycler nexus gradient firmy Eppendorf;
− odporne na wirowanie;
− posiadają płaskie wieczka
− autoklawowalne;
− 1 op. (worek) = 1000 sztuk. op. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 1208,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cylinder miarowy szklany 500 ml Cylinder miarowy:− wykonany ze szkła borokrzemowego kl. B;
− z sześciokątną, stabilną stopką;
− z widoczną, barwną skalą wysokiej trwałości i odporności na warunki laboratoryjne;
− pojemność 500 ml;
− z wylewem. szt. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 103,18 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Końcówki do pipet 10 µl z filtrem,w rakach Końcówki 10 µl z filtrem firmy Axygen (nr kat. TXLF-10-L-R-S) lub równoważne:
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− pojemność 0.1-10 µl;
− z filtrem;
− bezbarwne;
− autoklawowalne;
− sterylne;
− niskoretencyjne;
− w rakach;
− 1 op.= 10 x 96 szt. op. 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 1428,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mikroprobówki z nakrętkami 0,5 ml Mikroprobówki z nakrętkami 0,5 ml:− wykonane z polipropylenu o bardzo wysokiej czystości;
− przezroczyste;
− z polem opisowym;
− z odrębnymi nakrętkami wyposażonymi w uszczelnienie typu „o-ring”;
− pojemność robocza 0,5 ml;
− samostojące;
− wymiary zewnętrzne z nakrętką:
średnica: 11 mm (+/- 2mm),
wysokość 45 mm (+/- 2mm),
− sterylne;
− 1 op.= 100 szt. op. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 382,45 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szalki Petriego sterylne Szalki Petriego:− wykonane z polistyrenu;
− przezroczyste;
− bez żeber wentylacyjnych;
− średnica 50 do 60 mm;
− wysokość 13 do 18 mm;
− sterylizowane promieniami gamma;
− pakowane w rękawach po 10 do 25 sztuk:
− 1 op.= 500 szt. op. 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 4243,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2060,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3345,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2060,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witko Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292550218
7.3.3) Ulica: al. Piłsudskiego 143
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2060,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3837,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7681,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7681,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Biotech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943173072
7.3.3) Ulica: Muchoborska 18
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-424
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7681,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12370,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19606,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12370,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua Lab A. Sierzputowski i Wspólnicy Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242445688
7.3.3) Ulica: Zabłocka 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-194
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AQUA LAB A.SIERZPUTOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AQUA LAB A.SIERZPUTOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12370,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11811,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13116,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11811,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010276552
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 212
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11811,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1897,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2248,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1897,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010276552
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 212
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1897,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający prowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa artykułów laboratoryjnych”, które było podzielone na X części zwanych Pakietami. W dniu 04.11.2025 roku Zamawiający wydał rozstrzygnięcie postepowania. Dokonał wyboru Pakietu nr VI na rzecz Wykonawcy Witko Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy Alei Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, przyznając Wykonawcy 100 punktów w kryteriach oceny ofert. W dniu 17.11.2025 roku Zamawiający przesłał do Wykonawcy umowę do podpisu elektronicznego, po czym w dniu 21.11.2025 roku otrzymał od Wykonawcy maila z następującą informacją: „Niestety z uwagi na zmianę ceny u dostawcy nie jesteśmy w stanie podpisać umowy na zaproponowanych wcześniej Państwu w tym pakiecie warunkach”.
W postępowaniu została złożona także oferta przez Wykonawcę A-Biotech Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Muchoborskiej 18, 54-424 Wrocław, której Zamawiający przyznał 76,81 punktów w kryteriach oceny ofert. W związku z tym, że w dniu 12 listopada 2025 roku minął termin związania ofertą, Zamawiający nie może wybrać oferty Wykonawcy A-Biotech Sp. z o.o. zgodnie z art. 263 ustawy PZP i dokonuje unieważnienia postępowania w Pakiecie nr VI.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1201,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1609,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Biotech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943173072
7.3.3) Ulica: Muchoborska 18
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-424
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 709,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1490,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 709,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Googlab Scientific Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862289604
7.3.3) Ulica: Brzozowa 8
7.3.4) Miejscowość: Rokocin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 709,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ofertę złożył Wykonawca Witko Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź. Zamawiający w piśmie na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z póżn. zm.), przekazał informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi 470,41 zł brutto.
Wykonawca w złożonej ofercie zaproponował cenę realizacji zamówienia w wysokości 3 917,55 zł brutto, co stanowi wartość o 833,52% wyższą od środków, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Wobec znacznego przekroczenia planowanej kwoty oraz braku możliwości zwiększenia środków finansowych na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie ma możliwości zawarcia umowy z Wykonawcą. Zawarcie umowy na warunkach zaproponowanych
w ofercie skutkowałaby rażącą niegospodarnością i naruszeniem zasad celowego oraz oszczędnego wydatkowania środków publicznych, o których mowa w art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy o finansach publicznych.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3917,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3917,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Googlab Scientific Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862289604
7.3.3) Ulica: Brzozowa 8
7.3.4) Miejscowość: Rokocin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI MIŁKÓW
więcej: przetargi MIŁKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- stanowisko do elektrolitycznego przygotowania próbek wraz z systemem obserwacyjno - pomiarowym
- Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych w podziale na pakiety
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Zakup sprzętu laboratoryjnego na wyposażenie Laboratorium Biochemii na potrzeby Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa wyposażenia dla pracowni biologii molekularnej, immunologii oraz genetyki na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





