Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00535411/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-17
- 2025/BZP 00540399/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b494c6a-49d9-411b-9fc1-0f01b6bac9d51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b494c6a-49d9-411b-9fc1-0f01b6bac9d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00561735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534311
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający miał zamiar zawrzeć umowę na podstawie zamówienia z wolnej ręki w trybie art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy opublikowano w BZP w dniu 14.10.2025r. pod nr 2025/BZP 00474923. Ogłoszenie o wyniku ww. postępowania zamieszczono w BZP w dniu 14.11.2025r. pod nr 2025/BZP 00534158. Zamawiający unieważnił postępowanie z uwagi na art. 255 pkt. 1 Pzp – wykonawca zaproszony do negocjacji nie złożył oferty.
Z uwagi na pilną potrzebę udzielenia zamówienia nie ma możliwości dochowania terminów ustawowych dla trybów konkurencyjnych. Zamawiający jest w trakcie oceny ofert w postępowaniu nr SOK/04/2025 prowadzonym w podziale na 5 części, tryb unijny przetargu nieograniczonego. Z uwagi na czasookres trwania ww. procedury, nie ma możliwości zawarcia umowy w najbliższym terminie. Za wyborem ww. trybu przemawiają także warunki ppoż., wskazane w wewnętrznych notatkach zamawiającego.
Ciąg dalszy uzasadnienia znajduje się w rubryce "Informacje dodatkowe"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOK/NBO/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 540000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Całkowita ilość odpadów do odbioru; odpady o kodzie 19 12 12 - do 900 Mg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wartością szacunkową, obrazującą możliwy maksymalny zakresu przedmiotu zamówienia.
2) Ilość ta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, na które Zamawiający nie miał wpływu.
3. Oferowany sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2023r., poz. 1587 ze zm.).
4. Transport po stronie Wykonawcy,
5. Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia – loco Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Nadwiślańska 36,
6. Załadunek frakcji nadsitowej po stronie Zamawiającego,
7. Odpad będzie przygotowywany przez Zamawiającego luzem lub w belach.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów w każdy dzień roboczy,
9. Odbiór odpadów o kodzie 19 12 12 może następować wyłącznie od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 18.00.
10. Okres realizacji przedmiotu zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.01.2026r.
11. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wydane przez odpowiednie organy.
12. Zamawiający oczekuje aby proces odzysku odbywał się w kierunku produkcji paliwa alternatywnego.
13. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy wynosi 48 h od zgłoszenia. Termin odbioru odpadów jest jednym z kryteriów oceny ofert.
16. Zamawiający podkreśla, że ilość odbieranych odpadów może ulec zmianie, jednakże gwarantuje wielkość jednorazowego odbioru w granicach pełnej pojemności środka transportowego Wykonawcy, uzgodnionego wcześniej z Zamawiającym. W związku z powyższym Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych roszczeń do Zamawiającego z tytułu sumarycznej ilości odpadów odebranych w okresie rozliczeniowym, w granicach wskazanej tolerancji.
17. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów od chwili wydania w Instalacji komunalnej oraz w trakcie ich ew. magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończenia procesów m.in. odzysku i/lub recyklingu (szeroko pojętego zagospodarowania). Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia, np. przewoźników.
18. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy [wskazanemu przez niego Przewoźnikowi], przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
19. Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca nie odebrał od Zamawiającego odpadów na każde żądanie Zamawiającego, w granicach tonażu przewidzianego umową.
20. Podwykonawca musi posiadać odpowiednie decyzje wymagane przy realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie transportu lub/i transportu i zagospodarowania ww. odpadów.
21. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania niezbędnego nadzoru w trakcie transportu odpadów.
Czasokres realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31.01.2026r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 757188,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 757188,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 757188,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO BOLESŁAW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772366075
7.3.3) Ulica: ul. Drzymały 14,
7.3.4) Miejscowość: Wojkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-580
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 757188,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
EKO BOLESŁAW Sp. z o.o.
ul. Drzymały 14, 42-580 Wojkowice
Cena ofertowa brutto: 757 188,00 zł brutto
Cena ofertowa netto: 701 100,00 zł netto
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a złożona przez niego oferta spełnia wymagania podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w roku 2026
- Przewóz osób niepełnosprawnych z terenu miasta Oświęcim do placówek oświatowych, w okresie od 02 stycznia 2026 r. do 31 sierpnia 2026 r.
- "Sprzedaż i dostawa licencji Microsoft Windows Server 2025 Datacenter w modelu CSP Perpetual dla organizacji Non-profit"
- Prowadzenie w latach 2026-2029 kompleksowej obsługi bankowej Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2026 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Dostawa używanej mobilnej jednowałowej rozdrabniarki do odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kamień w roku 2026
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Serokomla"
- Usługi porządkowo-sanitarne w zasobach ZBM i TBS Sp. z o.o. - opróżnianie lokali z mienia, transport do magazynu lub innego lokalu (pełna nazwa postępowania w dokumentacji)
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Czerwonka"
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Górowo Iławeckie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





