eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa kołder, poduszek i koców do zasobu internatowego Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kołder, poduszek i koców do zasobu internatowego Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.sz@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kołder, poduszek i koców do zasobu internatowego Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f0d506d-76ff-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522498/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Pościele, koce, ręczniki, poduszki, kołdry i inne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468076

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-OS.2616.418.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kołder, poduszek i koców do zasobu internatowego Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
 Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
 Projektowanych postanowieniach umowy (dalej jako: ppu), stanowiących Załącznik nr 4
do SWZ.
2. Podział zamówienia na części
Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy Zamawiający informuje, że zamówienie nie zostało podzielone na części.
Podział zamówienia na części nie jest zasadny z zarówno z powodów technicznych
jak i ekonomicznych. Korzystniejsze warunki realizacji zamówienia będą miały miejsce
w sytuacji, w której zostanie ono w całości udzielone jednemu wykonawcy, zwykle umożliwia
to uzyskanie niższej ceny jednostkowej. Nie wpływa to na zmniejszenie konkurencyjności,
nie zaburza konkurencyjności, pozwala na racjonalne i efektywne wykorzystanie środków publicznych. Na rynku istnieje wiele podmiotów, które w zakresie swojej działalności mogą zrealizować zamówienie całościowo, to jest dostarczyć wszystkie elementy zamówienia.

3. Przedmiotowe środki dowodowe
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
4. Miejsce realizacji
Szczegółowy opis miejsca realizacji zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39516120-9 - Poduszki

39511100-8 - Koce

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22277,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47209,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28249,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toniko Antonina Czarnacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210522368

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Kazury 24/28

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-795

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28249,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.