Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00515430/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
- 2024/BZP 00002633/01 - Wynik z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r. - I kwartał.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r. - I kwartał.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c49d17b3-8d00-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032541/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywne dostawy żywności dla DPS w Pakówce oraz POW "Mały Dworek" w Łaszczynie w I kwartale 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515430
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 218472,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40275,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części I zamówienia wg Załącznika Nr 5A do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 12375,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części II zamówieniawg Załącznika Nr 5B do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 7631,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części III zamówieniawg Załącznika Nr 5C do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 6447,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części IV zamówieniawg Załącznika Nr 5D do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 6788,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części V zamówieniawg Załącznika Nr 5E do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 5427,66 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części VI zamówieniawg Załącznika Nr 5F do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 1181,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części VII zamówienia wg Załącznika Nr 5G do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 422,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert, tj. do dnia 5 grudnia 2023 r. do godz. 8:00 nie wpłynęły żadne oferty dla danej części zamówienia, w związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie dla Części II zadania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert, tj. do dnia 5 grudnia 2023 r. do godz. 8:00 nie wpłynęły żadne oferty dla danej części zamówienia, w związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie dla Części IV zadania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 05.12.2023 r. wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonych dokumentów oraz do uzupełnienia oferty. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 08.12.2023 r. nie złożył wyjaśnień oraz nie przedłożył wymaganych dokumentów. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy dla Części V zamówienia zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c.
Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona dla Części V zamówienia została odrzucona, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia Część V zamówienia, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert, tj. do dnia 5 grudnia 2023 r. do godz. 8:00 nie wpłynęły żadne oferty dla danej części zamówienia, w związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie dla Części II zadania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup i dostawa sprzętu lab. dla ZSPT CKU w Boj. w r. pr. Nowe pracownie kształcenia zaw. w szkołach P. Rawickiego - dla rozwoju gosp. poł Wlkp- gr. optyka
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz"
- "Dostawa sprzętu i narzędzi do zabiegów endoskopowych"
- Remont instalacji wodociągowej dwóch zbiorników zewnętrznych w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw mięsnych II
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
- "Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.