eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa w zakresie poradnictwa psychologicznego w formie konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu "Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie poradnictwa psychologicznego w formie konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 07 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup-krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0c94b66-7364-4798-96d2-61edf26a6b93

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa w zakresie poradnictwa psychologicznego w formie konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0c94b66-7364-4798-96d2-61edf26a6b93

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064866/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Wsparcie psychologiczne uzupełniające usługi doradztwa zawodowego, w obszarze wypalenia zawodowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt w trybie niekonkurencyjnym pn. „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet FEMP.06 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie FEMP.06.19 Kompleksowe wsparcie obywateli państw trzecich, Typ B, z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183193,08 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego w formie konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)”. Zakres usługi powinien obejmować m in.:
a. niwelowanie barier psychologicznych;
b. budowanie poczucia własnej wartości;
c. budowanie i wzmacnianie motywacji do aktywności oraz integracji społecznej i zawodowej;
d. pomoc w adaptacji w Polsce;
e. pomoc w radzeniu sobie z rozłąką z rodziną przebywającą w kraju pochodzenia.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie maksymalnie 100 godzin zegarowych poradnictwa (50 godzin będzie realizowanych stacjonarnie, a 50 godzin zdalnie). W zależności od potrzeb klientów te proporcje mogą ulec zmianie.
3. Liczba godzin poradnictwa przeznaczonych dla jednej osoby będzie zależała od jej sytuacji i potrzeb, średnio 3 godziny poradnictwa na 1 osobę. Skorzystanie przez uczestnika z większej niż 3 godzin porady wymagać będzie uzyskania przez Wykonawcę zgody ze strony Zamawiającego (e-mail).
4. Usługa będzie realizowana w formie stacjonarnej lub zdalnej, w zależności od potrzeb uczestników. Wsparcie powinno być realizowane w sposób zgodny z zapisami art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
5. Poradnictwo psychologiczne będzie realizowane w następujący sposób:
a. stacjonarnie – na terenie województwa małopolskiego, w miejscu dogodnym dla uczestnika projektu i ustalonym wspólnie przez Wykonawcę i uczestnika projektu (np. siedziba Wykonawcy), od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych wspólnie przez Wykonawcę i uczestnika projektu. W przypadku braku możliwości wspólnego ustalenia miejsca spotkania mogą być realizowane zdalnie;
b. stacjonarnie – w Krakowie w siedzibie WUP lub w centrum integracji cudzoziemców oraz w punktach obsługi cudzoziemców działających przy Zespołach Zamiejscowych WUP (Tarnów, Nowy Sącz, Oświęcim) od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych wspólnie przez Wykonawcę i uczestnika projektu pomiędzy 8:00 a 16:00; w miarę dostępności zasobów lokalowych;
c. zdalnie – za pomocą komunikatorów internetowych pozwalających co najmniej na transmisję dźwięku, obrazu i przekazywanie plików oraz generowanie połączenia co najmniej trójstronnego, od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych wspólnie przez Wykonawcę i uczestnika projektu. W przypadku usług zdalnych Wykonawca prześle link do usługi Zamawiającemu w celach monitoringowych. Wykonawca udokumentuje usługę np. poprzez zrzut ekranu lub raport z komunikatora potwierdzający uczestników spotkania oraz czas jego trwania (data, godzina rozpoczęcia i zakończenia usługi).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń Adrian Janas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711517061

7.3.3) Ulica: ul. św. Brata Alberta Chmielowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.