Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00462143/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie poradnictwa psychologicznego w formie konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 07 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0c94b66-7364-4798-96d2-61edf26a6b931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie poradnictwa psychologicznego w formie konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0c94b66-7364-4798-96d2-61edf26a6b93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064866/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wsparcie psychologiczne uzupełniające usługi doradztwa zawodowego, w obszarze wypalenia zawodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt w trybie niekonkurencyjnym pn. „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet FEMP.06 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie FEMP.06.19 Kompleksowe wsparcie obywateli państw trzecich, Typ B, z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462143
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183193,08 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego w formie konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)”. Zakres usługi powinien obejmować m in.:
a. niwelowanie barier psychologicznych;
b. budowanie poczucia własnej wartości;
c. budowanie i wzmacnianie motywacji do aktywności oraz integracji społecznej i zawodowej;
d. pomoc w adaptacji w Polsce;
e. pomoc w radzeniu sobie z rozłąką z rodziną przebywającą w kraju pochodzenia.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie maksymalnie 100 godzin zegarowych poradnictwa (50 godzin będzie realizowanych stacjonarnie, a 50 godzin zdalnie). W zależności od potrzeb klientów te proporcje mogą ulec zmianie.
3. Liczba godzin poradnictwa przeznaczonych dla jednej osoby będzie zależała od jej sytuacji i potrzeb, średnio 3 godziny poradnictwa na 1 osobę. Skorzystanie przez uczestnika z większej niż 3 godzin porady wymagać będzie uzyskania przez Wykonawcę zgody ze strony Zamawiającego (e-mail).
4. Usługa będzie realizowana w formie stacjonarnej lub zdalnej, w zależności od potrzeb uczestników. Wsparcie powinno być realizowane w sposób zgodny z zapisami art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
5. Poradnictwo psychologiczne będzie realizowane w następujący sposób:
a. stacjonarnie – na terenie województwa małopolskiego, w miejscu dogodnym dla uczestnika projektu i ustalonym wspólnie przez Wykonawcę i uczestnika projektu (np. siedziba Wykonawcy), od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych wspólnie przez Wykonawcę i uczestnika projektu. W przypadku braku możliwości wspólnego ustalenia miejsca spotkania mogą być realizowane zdalnie;
b. stacjonarnie – w Krakowie w siedzibie WUP lub w centrum integracji cudzoziemców oraz w punktach obsługi cudzoziemców działających przy Zespołach Zamiejscowych WUP (Tarnów, Nowy Sącz, Oświęcim) od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych wspólnie przez Wykonawcę i uczestnika projektu pomiędzy 8:00 a 16:00; w miarę dostępności zasobów lokalowych;
c. zdalnie – za pomocą komunikatorów internetowych pozwalających co najmniej na transmisję dźwięku, obrazu i przekazywanie plików oraz generowanie połączenia co najmniej trójstronnego, od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych wspólnie przez Wykonawcę i uczestnika projektu. W przypadku usług zdalnych Wykonawca prześle link do usługi Zamawiającemu w celach monitoringowych. Wykonawca udokumentuje usługę np. poprzez zrzut ekranu lub raport z komunikatora potwierdzający uczestników spotkania oraz czas jego trwania (data, godzina rozpoczęcia i zakończenia usługi).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń Adrian Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711517061
7.3.3) Ulica: ul. św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie produktów farmaceutycznych (produktów żywieniowych - nr 2)
- Remont izolacji przeciwwodnych pawilonu A-2 AGH w Krakowie - etap I - DE-dzp.272-442/25
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych II
- Dostawa robota przemysłowego na potrzeby WEAiIB
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usługi cateringowej w dniach 11.09.2025 - 12.09.2025r. dla uczestników konferencji konsorcjum EU Navigate.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa
- Indywidualne specjalistyczne wsparcie dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
- "Świadczenie specjalistycznej usługi psychiatrycznej w ramach stanowiska Psychiatry"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO 7 części) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."
- Usługa interwencji kryzysowej
- Usługa organizacji i przeprowadzenia czterech (4) różnych specjalistycznych form terapeutycznych dla uczestników projektu "Ferajna - wsparcie dla dzieci i młodzieży z powiatu częstochowskiego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.