eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówProwadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"- uzupełnienie grup I-III



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”- uzupełnienie grup I-III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8599062-dd39-4e4b-9f22-2eb8aea8fea8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”- uzupełnienie grup I-III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8599062-dd39-4e4b-9f22-2eb8aea8fea8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542556

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.132.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330258,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie terapii dźwiękiem.
Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 300 godziny (w roku 2024 zaplanowano 44 godziny oraz po 128 godzin w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 4 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 2.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla części 1.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 1) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 1) wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 38682,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie treningu funkcji wzrokowych.
Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 225 godzin (w roku 2024 zaplanowano 33 godziny oraz po 96 godzin w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 3 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 1.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla 2 części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 2) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 2) wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 34299,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie treningu funkcji słuchowych.
Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 75 godzin (w roku 2024 zaplanowano 11 godzin oraz po 32 godziny w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 1 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 1.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla części 3.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 3) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 3) wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 7987,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie rehabilitacji ruchowej, zajęć ruchowych.
Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 825 godzin (w roku 2024 zaplanowano 121 godzin oraz po 352 godziny w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 11 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 3.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla części 4.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 4) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 4) wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 103512,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 750 godzin (w roku 2024 zaplanowano 110 godzin oraz po 320 godzin w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 10 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 3.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla części 5.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 5) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 5) wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 85822,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie Kształtowania kompetencji społecznych.
Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 750 godzin (w roku 2024 zaplanowano 110 godzin oraz po 320 godzin w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 10 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 3.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla części 6.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 6) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 6) wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 59955,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 1:
Zamawiający w części 1 „Terapia dźwiękiem” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 1:
Zamawiający unieważnia w części 1 „Terapia dźwiękiem” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.10.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 3:
Zamawiający w części 3 „Trening funkcji słuchowych” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 3:
Zamawiający unieważnia w części 3 „Trening funkcji słuchowych” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.10.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 4:
Zamawiający w części 4 „Rehabilitacja ruchowa, zajęcia ruchowe” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 4:
Zamawiający unieważnia w części 4 „Rehabilitacja ruchowa, zajęcia ruchowe” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.10.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 5:
Zamawiający w części 5 „Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 5:
Zamawiający unieważnia w części 5 „Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.10.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 6:
Zamawiający w części 6 „Kształtowanie umiejętności społecznych” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 6:
Zamawiający unieważnia w części 6 „Kształtowanie umiejętności społecznych” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.10.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.