Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00542556/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00589536/01 - Wynik z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”- uzupełnienie grup I-III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8599062-dd39-4e4b-9f22-2eb8aea8fea81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”- uzupełnienie grup I-III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8599062-dd39-4e4b-9f22-2eb8aea8fea8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542556
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.132.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330258,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie terapii dźwiękiem.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 300 godziny (w roku 2024 zaplanowano 44 godziny oraz po 128 godzin w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 4 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 2.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla części 1.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 1) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 1) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 38682,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie treningu funkcji wzrokowych.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 225 godzin (w roku 2024 zaplanowano 33 godziny oraz po 96 godzin w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 3 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 1.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla 2 części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 2) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 2) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 34299,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie treningu funkcji słuchowych.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 75 godzin (w roku 2024 zaplanowano 11 godzin oraz po 32 godziny w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 1 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 1.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla części 3.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 3) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 3) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 7987,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie rehabilitacji ruchowej, zajęć ruchowych.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 825 godzin (w roku 2024 zaplanowano 121 godzin oraz po 352 godziny w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 11 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 3.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla części 4.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 4) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 4) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 103512,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 750 godzin (w roku 2024 zaplanowano 110 godzin oraz po 320 godzin w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 10 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 3.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla części 5.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 5) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 5) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 85822,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie Kształtowania kompetencji społecznych.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 750 godzin (w roku 2024 zaplanowano 110 godzin oraz po 320 godzin w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 10 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 3.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla części 6.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla części 6) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla części 6) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 59955,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 1:
Zamawiający w części 1 „Terapia dźwiękiem” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 1:
Zamawiający unieważnia w części 1 „Terapia dźwiękiem” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.10.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 3:
Zamawiający w części 3 „Trening funkcji słuchowych” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 3:
Zamawiający unieważnia w części 3 „Trening funkcji słuchowych” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.10.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 4:
Zamawiający w części 4 „Rehabilitacja ruchowa, zajęcia ruchowe” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 4:
Zamawiający unieważnia w części 4 „Rehabilitacja ruchowa, zajęcia ruchowe” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.10.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 5:
Zamawiający w części 5 „Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 5:
Zamawiający unieważnia w części 5 „Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.10.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 6:
Zamawiający w części 6 „Kształtowanie umiejętności społecznych” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 6:
Zamawiający unieważnia w części 6 „Kształtowanie umiejętności społecznych” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.10.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego, niezbędnego do realizacji badań naukowych dla Wydziału Biotechnologii
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - I/ZUS Jarosław, I/ZUS Tarnobrzeg
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem kuchenki mikrofalowej
- Wykonanie prac geodezyjnych część 7
- Zimowe utrzymanie dróg, parkingów, placów, chodników oraz dachów w sezonie zimowym 2025/2026 (2 części).
- Pielęgnacja zieleni na terenie rezerwatu przyrody Lisia Góra
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miasto Chełmno
- "Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin (II)"
- "Pomoc sąsiedzka" w ramach projektu Nakielskie Centrum Usług Społecznych, nr FEKP.08.24-IZ.00-0011/23 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć grupowych w ramach sekcji zdrowie, edukacyjnej i manualnej w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2027 r.
- Świadczenie usług społecznych - sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.