eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów"Budowa nowoczesnej filii bibliotecznej w Nacławiu"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa nowoczesnej filii bibliotecznej w Nacławiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA PUBLICZNA MIASTA I GMINY W POLANOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330508734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 7

1.5.2.) Miejscowość: Polanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943188500

1.5.8.) Numer faksu: 943188500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka.polanow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://biblioteka.polanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-499a2aab-809c-4743-9a94-0d7456570e32

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa nowoczesnej filii bibliotecznej w Nacławiu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499a2aab-809c-4743-9a94-0d7456570e32

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474866

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy: 2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa filii biblioteki publicznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Budynek biblioteki to obiekt wolnostojący, parterowy na planie prostokąta przykryty dachem dwuspadowym. Obiekt będzie budowany w konstrukcji tradycyjnej murowanej z bloczków wapienno-piaskowych, więźba dachowa drewniana pokryta blachą tytanowo-cynkową na rąbek stojący. Budynek zostanie zasilony w energię elektryczną z nowego złącza kablowo-pomiarowego ZKP zlokalizowanego przy słupie linii napowietrznej na działce 5/39. Budynek będzie wyposażony w instalację zimnej wody, ciepłej wody, kanalizacji sanitarnej, c.o. oraz wentylacji mechanicznej. Do budynku należy wykonać przyłącze wodociągowe wraz z hydrantem zewnętrznym, przyłącze kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z instalacją zewnętrzną. Zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi, doprowadzenie wody, odprowadzenie ścieków bytowych oraz deszczówki nastąpi do istniejących na terenie działki sieci gminnych.

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót, stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji. Zamawiający udostępnia przedmiary robót w celach informacyjnych, jako materiał pomocniczy, z zastrzeżeniem, że zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne ich błędy czy braki.
Uwaga !
1. Zamawiający rezygnuje z zawartej w przedmiarze robót branży budowlanej:
a)blachy tytan-cynk i wymaga blachy stalowej powlekanej.
b)rezygnuje z wykonania wiaty.
c)rezygnuje z wykonania tarasu.
2. Zamawiający rezygnuje z zawartej w przedmiarze robót branży elektrycznej:
a) instalacji elektrycznej wiaty.
b) podłączenia wentylacji mechanicznej.
c) instalacji fotowoltaicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1489255,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2039189,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1489255,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „Leś” Paweł Leś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330487417

7.3.3) Ulica: Żydowo 88A

7.3.4) Miejscowość: Żydowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-012

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1489255,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.