eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko"Samochód przystosowany do transportu osób z niepełnosprawnościami" w ramach Projektu: Wsparcie pielęgniarskiej opieki długoterminowej w SP ZOZ w Brzesku



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Samochód przystosowany do transportu osób z niepełnosprawnościami”
w ramach Projektu: Wsparcie pielęgniarskiej opieki długoterminowej
w SP ZOZ w Brzesku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146621437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2f6c9c3-e1ea-48af-9ffe-8268cfbbc44e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Samochód przystosowany do transportu osób z niepełnosprawnościami”
w ramach Projektu: Wsparcie pielęgniarskiej opieki długoterminowej
w SP ZOZ w Brzesku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f6c9c3-e1ea-48af-9ffe-8268cfbbc44e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038795/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.42 Samochód przystosowany do transportu osób z niepełnosprawnościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 5 Fundusze europejskie wspierające infrastrukturę społeczną, Działanie 5.8 Opieka długoterminowa, paliatywna i hospicyjna, Typ projektu A. Zakup sprzętu medycznego oraz wyposażenia niezbędnego do świadczenia usług medycznych w formach zdeinstytucjonalizowanych, w tym służących opiece długoterminowej, paliatywnej i hospicyjnej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505981

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-49/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209756,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Samochodu przystosowanego do transportu osób z niepełnosprawnościami” w ramach Projektu: Wsparcie pielęgniarskiej opieki długoterminowej w SP ZOZ w Brzesku, dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz ofertowy szczegółowy stanowiący Załącznik nr 1 i wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 30.10.2025 r., Zamawiający ogłosił postępowanie w przedmiocie dostawy: „Samochodu przystosowanego do transportu osób z niepełnosprawnościami – 1 szt.”, w ramach Projektu: Wsparcie pielęgniarskiej opieki długoterminowej w SP ZOZ w Brzesku, prowadzone w trybie
podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, ogłoszone w BZP pod numerem: 2025/BZP 00505981. W zapisach SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający wymagał przedłożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą, przedmiotowych środków dowodowych w postaci Folderu/ prospektu – potwierdzającego oferowany model pojazdu. Jednocześnie Zamawiający w SWZ zastrzegł, iż cyt.: „Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 8.3, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie”. Termin składania ofert w nin.
postępowaniu został wyznaczony na dzień 14.11.2025 r., do godz. 10:00.
Do czasu upływu terminu składania ofert w nin. postępowaniu, tj. do dnia 14.11.2025 r., do godziny 10:00, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy – Kamuko sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie. W toku badania ww ofert, Zamawiający ustalił, iż ww Wykonawca dołączył do oferty pliki o nazwie, kolejno:
„Peugeot_Rifter_RM_2025” oraz „Peugeot-eHorizon-1”, które to pliki nie zostały opatrzone podpisem Wykonawcy. Jako że, brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego na przedmiotowych środkach dowodowych, należy traktować jak nie złożenie
przedmiotowego środka dowodowego w ogóle, Zamawiający – pismem z dnia 18.11.2025 r., na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwał ww Wykonawcę do złożenia wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, w terminie do dnia 21.11.2025 r., do godziny
10:00. Do upływu ww. terminu, Wykonawca - Kamuko sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie, nie przedłożył wymaganych dokumentów.
Mając na uwadze, że wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, ma charakter jednokrotny - Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Kamuko sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający odrzuca ofertę,
jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka
dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Wobec tego, że jedyna oferta złożona w nin. postępowaniu podlegała odrzuceniu, Zamawiający unieważnia nin. postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.