Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482901/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00490771/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026”, w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głogowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026”, w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03a3d3d7-9094-48dc-ba8c-2bb498368229
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045732/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026”, w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026”, w podziale na części, tj.:CZĘŚĆ I – Maszty oświetleniowe;
2. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1A, 1B, 1C do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu, dla każdej z części zamówienia.
4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
5. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212250-6 - Maszty
4.5.5.) Wartość części: 76382,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026”, w podziale na części, tj.:CZĘŚĆ II – Agregaty;
2. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1A, 1B, 1C do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu, dla każdej z części zamówienia.
4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
5. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 194961,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026”, w podziale na części, tj.:CZEŚĆ III – Namioty z wyposażeniem;
2. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1A, 1B, 1C do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu, dla każdej z części zamówienia.
4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
5. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.5.) Wartość części: 370837,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93399,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93399,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa998 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932198009
7.3.3) Ulica: Wietszyce 41
7.3.4) Miejscowość: Wietszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 67-221
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93399,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 260 000,00 zł.
Uwzględniając kryteria oceny ofert określone w dokumentach zamówienia, tj. cena – 60%, Termin wykonania zamówienia – 20%, Długość okresu gwarancji – 20%, ofertę najkorzystniejszą złożył Wykonawca: Profilexpol Sp z o.o., ul. Władysława Łokietka 5/2, 70-254 Szczecin, w cenie 295 000,00 zł. Cena tej oferty przewyższą kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 35 000,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
W opisanym stanie faktycznym i prawnym unieważnienie postępowania jest uzasadnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406454,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406454,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406454,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa998 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932198009
7.3.3) Ulica: Wietszyce 41
7.3.4) Miejscowość: Wietszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 67-221
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406454,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych jako zastępcze źródło zasilania dla obiektów przeznaczonych na potrzeby ochrony ludności o szacowanej mocy ok. 50 kW do 70 kW każdy"
- "Budowa utwardzonego placu przy stadionie Chrobry Głogów S.A. w Głogowie"
- Usługi ochrony mienia świadczone w siedzibie Nadleśnictwa Głogów na rok 2026
- Wykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- "Remont ul. Lompy, Żeromskiego, Kochanowskiego i Asnyka"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i ochrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy min. 50 KW
- Doposażenie magazynu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- "Wyposażenie służb komunalnych w sprzęt w ramach POLiOC - Agregat prądotwórczy do zasilania awaryjnego Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego "
- "Wyposażenie służb komunalnych w sprzęt w ramach POLiOC - Agregat prądotwórczy do zasilania awaryjnego Oczyszczalni Ścieków"
- Wyposażenie służb komunalnych w sprzęt w ramach POLiOC - Agregat prądotwórczy do zasilania awaryjnego Stacji Uzdatniania Wody"
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





