eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączModernizacja budynku Sądu Okręgowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1a polegająca na wykonaniu instalacji systemu klimatyzacji wraz z montażem urządzeń w części pomieszczeń



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Sądu Okręgowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1a polegająca na wykonaniu instalacji systemu klimatyzacji wraz z montażem urządzeń w części pomieszczeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W NOWYM SĄCZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000684033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pijarska 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48184482146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowysacz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b773ef26-e489-4879-9c0d-0508ea7ab1e9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Sądu Okręgowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1a polegająca na wykonaniu instalacji systemu klimatyzacji wraz z montażem urządzeń w części pomieszczeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b773ef26-e489-4879-9c0d-0508ea7ab1e9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00119744/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku Sądu Okręgowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1a polegająca na wykonaniu instalacji systemu klimatyzacji wraz z montażem urządzeń w części pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493710

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.261.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237855,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Sądu Okręgowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1a polegająca na wykonaniu instalacji systemu klimatyzacji wraz z montażem urządzeń w części pomieszczeń.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż urządzeń klimatyzacji, wykonanie instalacji systemu klimatyzacji zgodnie z dokumentacją projektową.
2) wykonanie robót budowlanych towarzyszących robotom instalacyjnym, jak m.in. przebicia przez ściany, stropy, wykonanie zabudowy, malowanie, demontaż istniejących urządzeń klimatyzacyjnych, utylizacja czynnika chłodniczego, utylizacja urządzeń (po uzgodnieniu z Zamawiającym),
3) uruchomienie instalacji, wykonanie prób szczelności, oznakowanie urządzeń wg wymogów UDT i założenie kart obsługi technicznej w Centralnym Rejestrze Operatorów,
4) przeszkolenie osób obsługujących w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń,
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej: rzuty pomieszczeń z naniesionymi trasami przewodów i lokalizacją jednostek klimatyzacyjnych, protokołami z przeprowadzonych prób szczelności i uruchomienia urządzeń, szkolenia osób oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi jakość urządzeń (deklaracje, certyfikaty, atesty), dokumentacje techniczno-ruchowe (DTR) oraz karty gwarancyjne,
6) udzielenie gwarancji wykonane prace wraz zamontowanymi urządzeniami na okres zaoferowany przez wykonawcę (nie krótszy jednak niż 36 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót), uwzględniającej serwisowanie będącej przedmiotem zamówienia instalacji klimatyzacji (w tym również urządzeń) oraz wykonywanie dwa razy w roku bezpłatnych przeglądów, wykonywanie prób szczelności zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie koszty związane z wykonaniem tych czynności w okresie gwarancji będzie ponosił wykonawca,
7) wykonywanie w okresie gwarancji robót serwisowych związanych z usuwaniem awarii klimatyzacji,
8) dokonywanie stosownych wpisów do kart urządzeń w centralnym Rejestrze Operatorów przez osobę posiadającą certyfikat F-gazowy – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
9) uporządkowanie terenu robót oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292561,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292561,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Palmer Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793172956

7.3.3) Ulica: Myślenicka 95

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-698

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292561,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.