eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoUsługa wsparcia/gwarancji producenckiej dla serwerów - 8 szt. i macierzy - 2 szt.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wsparcia/gwarancji producenckiej dla serwerów - 8 szt. i macierzy - 2 szt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146621437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3a8ab97-c4a6-4d7b-87fa-a9c6fd0e8d41

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wsparcia/gwarancji producenckiej dla serwerów - 8 szt. i macierzy - 2 szt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3a8ab97-c4a6-4d7b-87fa-a9c6fd0e8d41

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038795/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usługa wsparcia/gwarancji producenckiej dla serwerów i macierzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528359

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-48/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 66944,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. „Usługa wsparcia / gwarancji producenckiej dla serwerów – 8 szt. i macierzy – 2 szt.”, w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 13.11.2025 r., Zamawiający ogłosił postępowanie w przedmiocie: „Usługa wsparcia /gwarancji producenckiej dla serwerów – 8 szt. i macierzy – 2 szt.”, prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, ogłoszone w BZP pod numerem:2025/BZP 00528359. W zapisach SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający przewidział następujące kryteria oceny ofert w nin postępowaniu: Cena – 60 % oraz Termin realizacji – 40%. W przytoczonym wyżej kryterium poza cenowym, zgodnie z brzmieniem SWZ, maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosiła 40 oraz cyt.: „Punkty będą przyznane wg następującej skali:- realizacja do 14 dni - 40 pkt; - realizacja w ciągu 15-18 dni - 20 pkt; - realizacja w ciągu 19-21 dni - 0 pkt.”. Termin składania ofert w nin. postępowaniu został wyznaczony na dzień 21.11.2025 r., do godz. 10:00.
Do czasu upływu terminu składania ofert w nin. postępowaniu, tj. do dnia 21.11.2025 r., do godziny 10:00, wpłynęło pięć ofert. W toku badania ww ofert, Zamawiający ustalił, iż w przygotowanym do nin. postępowania, Formularzu oferty ogólnym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, Zamawiający omyłkowo nie zamieścił dedykowanego pola do wpisania przez Wykonawców, deklarowanego przez nich terminu realizacji przedmiotu nin. zamówienia. W konsekwencji powyższego, część z Wykonawców którzy złożyli oferty, samodzielnie wpisało deklarowany termin, a pozostali Wykonawcy – nie zamieścili w swoich ofertach informacji o deklarowanym przez nich terminie realizacji przedmiotu nin. zamówienia. Jednocześnie, dokumenty zamówienia nie określają w żaden sposób procedury oceny ofert w przypadku niewskazania przez wykonawców terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy Pzp, obowiązkiem Zamawiającego jest dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
W ocenie Zamawiającego, zamieszczenie przez kilku Wykonawców w swoich ofertach, deklarowanych przez nich terminów realizacji przedmiotu nin. zamówienia, z uwagi na wadę formularza ofertowego (tj. brak dedykowanego pola do wpisania tego terminu) - nie może negatywnie wpływać na ocenę wykonawców, którzy tych terminów nie podali. W opisanym stanie faktycznym Zamawiający wprawdzie sformułował określone kryteria oceny oferty, jednakże z uwagi na błąd w formularzu ofertowym (brak możliwości wpisania terminu realizacji przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie ma podstaw ani do odrzucenia ofert na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ani do przyznania ofertom jakiejkolwiek ilości punktów w kontekście omawianego kryterium poza cenowego. Z uwagi na etap, na którym doszło do ujawnienia przez Zamawiającego omawianego błędu, tj. po otwarciu ofert w nin. postępowaniu, Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany zapisów w dokumentach postępowania w tym zakresie i konwalidowania ujawnionego błędu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.