Og³oszenie z dnia 2025-11-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00456784/01 - Og³oszenie z dnia 2025-10-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego
w sezonie 2025/2026, w podziale na czê¶ci
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat G³ogowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.glogow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiegow sezonie 2025/2026, w podziale na czê¶ci
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c7cb1f60-f927-4a5c-9534-9020f907321f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00560064
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045732/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2025/2026, w podziale na czê¶ci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00456784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.19.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2025/2026” w podziale na czê¶ci, polegaj±ce na mechanicznym od¶nie¿aniu oraz likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2025/2026, w rozbiciu na odcinki i standardy okre¶lone w czê¶ci II pn. Zasady od¶nie¿ania i likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na ni¿ej wymienione czê¶ci zamówienia:CZÊ¦Æ I –
OBRÊB JERZMANOWA d³ugo¶æ dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 21.521,00 m
II STANDARD 11.213,00 [m]
III STANDARD 8.869,00 [m]
IV STANDARD 1.439,00 [m]
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapobieganie i likwidacjê ¶lisko¶ci poprzez: posypywanie, posypywanie z p³u¿eniem, samo p³u¿enie nawierzchni jezdni.
2) monitorowanie prognoz pogody, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni oraz przekazywanie bie¿±cych informacji o sytuacji na drogach Zamawiaj±cemu,
3) w razie konieczno¶ci usuniêcie i wywóz ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 10 km.
4) pe³nienie dy¿uru dyspozycyjnego,
4. Wymagania wykonawcze:
5. Likwidacja ¶lisko¶ci jezdni
przy u¿yciu soli- chlorku sodu NaCl
przy u¿yciu soli - chlorek sodu NaCl zwil¿ony solank± ;
przy u¿yciu mieszanki chlorku sodu z piaskiem w proporcjach 1:3
przy u¿yciu piasku
przy u¿yciu mieszaniny chlorku magnezu z piaskiem w proporcjach 1:3
przy u¿yciu solanki – roztwór chlorku sodu NaCl o stê¿eniu 20-25%
Szeroko¶æ posypywania, likwidacji ¶lisko¶ci powinna obejmowaæ 90 % rzeczywistej szeroko¶ci nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego krawê¿nika oraz od krawê¿nika do krawê¿nika w przypadku jezdni jednokierunkowej. Zamawiaj±cy okre¶la stosunek soli do piasku jako 1:3. Na wyra¼ne polecenie Zamawiaj±cego, gdy temperatura powietrza na poziomie nawierzchni jezdni spadnie poni¿ej -8° C oraz przy wystêpowaniu silnego oblodzenia, którego nie mo¿na usun±æ przy pomocy chlorku sodu, nale¿y zastosowaæ do usuwania ¶lisko¶ci mieszaninê chlorku magnezu z materia³em uszorstniaj±cym w proporcjach wagowych 1:3.
6. Od¶nie¿anie jezdni – szeroko¶æ od¶nie¿ania obejmuje ca³± szeroko¶æ jezdni ³±cznie z zatokami przystankowymi; szczególnie dok³adnie nale¿y wykonaæ od¶nie¿anie przy prawym krawê¿niku, aby odkryæ studzienki odwadniaj±ce; szeroko¶æ od¶nie¿ania 1-go roboczego pasa jezdni jednym p³ugiem nie mo¿e byæ mniejsza od 2,5 m, co w przypadku p³ugów pracuj±cych w zespole daje wielokrotno¶æ szeroko¶ci od¶nie¿anego pasa jezdni; w przypadku du¿ych i intensywnych opadów ¶niegu, Wykonawca jest zobowi±zany do rêcznego udro¿nienia wszystkich wpustów ulicznych celem prawid³owego odprowadzenia wód roztopowych.
7. Usuniêcie i przemieszczanie ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na wy³±czne polecenie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie takiej us³ugi w przypadku, gdy intensywne opady oraz gdy p³u¿ony ¶nieg utworzy na krawêdzi jezdni i chodnika rolkê o wysoko¶ci minimum 50 cm., uniemo¿liwiaj±c± swobodny ruch pieszych oraz przejazd pojazdów na drogach jednokierunkowych i drogach dwukierunkowych oraz w przypadku, gdy usuniêty ¶nieg na chodnikach bêdzie stwarzaæ niebezpieczeñstwo dla pieszych jak i kieruj±cych pojazdami mechanicznymi.
8. Od¶nie¿anie ci±gów pieszych, ¶cie¿ek rowerowych na szeroko¶æ minimum 1,5 m;
9. Likwidacja ¶lisko¶ci ci±gów pieszych i ¶cie¿ek rowerowych.
10. Wykonawca ma zakaz jazdy ciê¿kim sprzêtem po chodnikach z p³ytek i kostki betonowej za wyj±tkiem pojazdów typu „Multicar” i przystosowanych ci±gników o masie ca³kowitej 1200 kg; w przypadku uszkodzenia mienia (np. krawê¿nika, chodnika, zieleñców, oznakowania pionowego itd.) Wykonawca zobowi±zuje siê do naprawy uszkodzeñ w terminie 7 dni od powstania szkody a je¿eli jest to niemo¿liwe z uwagi na niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne niezw³ocznie po ich ust±pieniu,
11. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienie ca³odobowych dy¿urów. Wykonawca powinien dysponowaæ pracownikami przeszkolonymi na stanowisku pracy, posiadaj±cymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia, wymagane przepisami w celu realizacji zadania.
12. Dy¿ur dyspozycyjny - czas rozpoczêcia prowadzenia dy¿uru dyspozycyjnego przewiduje siê na dzieñ 1 listopada 2025r. a zakoñczenie dy¿uru przewiduje siê na dzieñ 30 kwietnia 2026r.
13. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dziennika dy¿urów z prowadzonej akcji zima, w formie papierowej które bêd± przekazywane Zamawiaj±cemu wraz z faktur±, co umo¿liwi Zamawiaj±cemu weryfikacjê ilo¶ci wykonanej us³ugi przez Wykonawcê.
14. Zgodnie z klasyfikacj± dróg, prace zimowego utrzymania na drogach nale¿y prowadziæ wg standardów zimowego utrzymania dróg.
15. W czasie zimowego utrzymania dróg szczególn± uwag± maj± zostaæ objête drogi i miejsca niebezpieczne, w szczególno¶ci odcinki w rejonie szkó³, przedszkoli, skrzy¿owania dróg, niebezpieczne zakrêty, odcinki dróg z pochyleniem i o ograniczonej widoczno¶ci oraz gdzie panuje wzmo¿ony ruch.
16. Czas na podjêcie czynnej akcji przy nak³adaj±cych siê zjawiskach atmosferycznych wynosi 15 minut od zg³oszenia Zamawiaj±cego lub zg³oszenia przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu o konieczno¶ci podjêcia akcji.
17. Wykonawca zapewni niezbêdn± ilo¶æ pracowników do usuwania skutków zimy oraz sprawnego sprzêtu mechanicznego do realizacji prac zwi±zanych z zimowym utrzymaniem jezdni.
18. Materia³y u¿yte do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 164158,19 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2025/2026” w podziale na czê¶ci, polegaj±ce na mechanicznym od¶nie¿aniu oraz likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2025/2026, w rozbiciu na odcinki i standardy okre¶lone w czê¶ci II pn. Zasady od¶nie¿ania i likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na ni¿ej wymienione czê¶ci zamówienia:CZÊ¦Æ II – OBRÊB KOTLA d³ugo¶æ dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 33.222,00 m
II STANDARD 8.985,00 [m]
III STANDARD 11.260,00 [m]
IV STANDARD 12.977,00 [m]
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapobieganie i likwidacjê ¶lisko¶ci poprzez: posypywanie, posypywanie z p³u¿eniem, samo p³u¿enie nawierzchni jezdni.
2) monitorowanie prognoz pogody, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni oraz przekazywanie bie¿±cych informacji o sytuacji na drogach Zamawiaj±cemu,
3) w razie konieczno¶ci usuniêcie i wywóz ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 10 km.
4) pe³nienie dy¿uru dyspozycyjnego,
4. Wymagania wykonawcze:
5. Likwidacja ¶lisko¶ci jezdni
przy u¿yciu soli- chlorku sodu NaCl
przy u¿yciu soli - chlorek sodu NaCl zwil¿ony solank± ;
przy u¿yciu mieszanki chlorku sodu z piaskiem w proporcjach 1:3
przy u¿yciu piasku
przy u¿yciu mieszaniny chlorku magnezu z piaskiem w proporcjach 1:3
przy u¿yciu solanki – roztwór chlorku sodu NaCl o stê¿eniu 20-25%
Szeroko¶æ posypywania, likwidacji ¶lisko¶ci powinna obejmowaæ 90 % rzeczywistej szeroko¶ci nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego krawê¿nika oraz od krawê¿nika do krawê¿nika w przypadku jezdni jednokierunkowej. Zamawiaj±cy okre¶la stosunek soli do piasku jako 1:3. Na wyra¼ne polecenie Zamawiaj±cego, gdy temperatura powietrza na poziomie nawierzchni jezdni spadnie poni¿ej -8° C oraz przy wystêpowaniu silnego oblodzenia, którego nie mo¿na usun±æ przy pomocy chlorku sodu, nale¿y zastosowaæ do usuwania ¶lisko¶ci mieszaninê chlorku magnezu z materia³em uszorstniaj±cym w proporcjach wagowych 1:3.
6. Od¶nie¿anie jezdni – szeroko¶æ od¶nie¿ania obejmuje ca³± szeroko¶æ jezdni ³±cznie z zatokami przystankowymi; szczególnie dok³adnie nale¿y wykonaæ od¶nie¿anie przy prawym krawê¿niku, aby odkryæ studzienki odwadniaj±ce; szeroko¶æ od¶nie¿ania 1-go roboczego pasa jezdni jednym p³ugiem nie mo¿e byæ mniejsza od 2,5 m, co w przypadku p³ugów pracuj±cych w zespole daje wielokrotno¶æ szeroko¶ci od¶nie¿anego pasa jezdni; w przypadku du¿ych i intensywnych opadów ¶niegu, Wykonawca jest zobowi±zany do rêcznego udro¿nienia wszystkich wpustów ulicznych celem prawid³owego odprowadzenia wód roztopowych.
7. Usuniêcie i przemieszczanie ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na wy³±czne polecenie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie takiej us³ugi w przypadku, gdy intensywne opady oraz gdy p³u¿ony ¶nieg utworzy na krawêdzi jezdni i chodnika rolkê o wysoko¶ci minimum 50 cm., uniemo¿liwiaj±c± swobodny ruch pieszych oraz przejazd pojazdów na drogach jednokierunkowych i drogach dwukierunkowych oraz w przypadku, gdy usuniêty ¶nieg na chodnikach bêdzie stwarzaæ niebezpieczeñstwo dla pieszych jak i kieruj±cych pojazdami mechanicznymi.
8. Od¶nie¿anie ci±gów pieszych, ¶cie¿ek rowerowych na szeroko¶æ minimum 1,5 m;
9. Likwidacja ¶lisko¶ci ci±gów pieszych i ¶cie¿ek rowerowych.
10. Wykonawca ma zakaz jazdy ciê¿kim sprzêtem po chodnikach z p³ytek i kostki betonowej za wyj±tkiem pojazdów typu „Multicar” i przystosowanych ci±gników o masie ca³kowitej 1200 kg; w przypadku uszkodzenia mienia (np. krawê¿nika, chodnika, zieleñców, oznakowania pionowego itd.) Wykonawca zobowi±zuje siê do naprawy uszkodzeñ w terminie 7 dni od powstania szkody a je¿eli jest to niemo¿liwe z uwagi na niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne niezw³ocznie po ich ust±pieniu,
11. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienie ca³odobowych dy¿urów. Wykonawca powinien dysponowaæ pracownikami przeszkolonymi na stanowisku pracy, posiadaj±cymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia, wymagane przepisami w celu realizacji zadania.
12. Dy¿ur dyspozycyjny - czas rozpoczêcia prowadzenia dy¿uru dyspozycyjnego przewiduje siê na dzieñ 1 listopada 2025r. a zakoñczenie dy¿uru przewiduje siê na dzieñ 30 kwietnia 2026r.
13. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dziennika dy¿urów z prowadzonej akcji zima, w formie papierowej które bêd± przekazywane Zamawiaj±cemu wraz z faktur±, co umo¿liwi Zamawiaj±cemu weryfikacjê ilo¶ci wykonanej us³ugi przez Wykonawcê.
14. Zgodnie z klasyfikacj± dróg, prace zimowego utrzymania na drogach nale¿y prowadziæ wg standardów zimowego utrzymania dróg.
15. W czasie zimowego utrzymania dróg szczególn± uwag± maj± zostaæ objête drogi i miejsca niebezpieczne, w szczególno¶ci odcinki w rejonie szkó³, przedszkoli, skrzy¿owania dróg, niebezpieczne zakrêty, odcinki dróg z pochyleniem i o ograniczonej widoczno¶ci oraz gdzie panuje wzmo¿ony ruch.
16. Czas na podjêcie czynnej akcji przy nak³adaj±cych siê zjawiskach atmosferycznych wynosi 15 minut od zg³oszenia Zamawiaj±cego lub zg³oszenia przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu o konieczno¶ci podjêcia akcji.
17. Wykonawca zapewni niezbêdn± ilo¶æ pracowników do usuwania skutków zimy oraz sprawnego sprzêtu mechanicznego do realizacji prac zwi±zanych z zimowym utrzymaniem jezdni.
18. Materia³y u¿yte do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 161200,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2025/2026” w podziale na czê¶ci, polegaj±ce na mechanicznym od¶nie¿aniu oraz likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2025/2026, w rozbiciu na odcinki i standardy okre¶lone w czê¶ci II pn. Zasady od¶nie¿ania i likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na ni¿ej wymienione czê¶ci zamówienia:CZÊ¦Æ III –
OBRÊB PÊC£AW d³ugo¶æ dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 36.520,00 m
II STANDARD 15.000,00 [m]
III STANDARD 0,00 [m]
IV STANDARD 21.520,00 [m]
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapobieganie i likwidacjê ¶lisko¶ci poprzez: posypywanie, posypywanie z p³u¿eniem, samo p³u¿enie nawierzchni jezdni.
2) monitorowanie prognoz pogody, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni oraz przekazywanie bie¿±cych informacji o sytuacji na drogach Zamawiaj±cemu,
3) w razie konieczno¶ci usuniêcie i wywóz ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 10 km.
4) pe³nienie dy¿uru dyspozycyjnego,
4. Wymagania wykonawcze:
5. Likwidacja ¶lisko¶ci jezdni
przy u¿yciu soli- chlorku sodu NaCl
przy u¿yciu soli - chlorek sodu NaCl zwil¿ony solank± ;
przy u¿yciu mieszanki chlorku sodu z piaskiem w proporcjach 1:3
przy u¿yciu piasku
przy u¿yciu mieszaniny chlorku magnezu z piaskiem w proporcjach 1:3
przy u¿yciu solanki – roztwór chlorku sodu NaCl o stê¿eniu 20-25%
Szeroko¶æ posypywania, likwidacji ¶lisko¶ci powinna obejmowaæ 90 % rzeczywistej szeroko¶ci nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego krawê¿nika oraz od krawê¿nika do krawê¿nika w przypadku jezdni jednokierunkowej. Zamawiaj±cy okre¶la stosunek soli do piasku jako 1:3. Na wyra¼ne polecenie Zamawiaj±cego, gdy temperatura powietrza na poziomie nawierzchni jezdni spadnie poni¿ej -8° C oraz przy wystêpowaniu silnego oblodzenia, którego nie mo¿na usun±æ przy pomocy chlorku sodu, nale¿y zastosowaæ do usuwania ¶lisko¶ci mieszaninê chlorku magnezu z materia³em uszorstniaj±cym w proporcjach wagowych 1:3.
6. Od¶nie¿anie jezdni – szeroko¶æ od¶nie¿ania obejmuje ca³± szeroko¶æ jezdni ³±cznie z zatokami przystankowymi; szczególnie dok³adnie nale¿y wykonaæ od¶nie¿anie przy prawym krawê¿niku, aby odkryæ studzienki odwadniaj±ce; szeroko¶æ od¶nie¿ania 1-go roboczego pasa jezdni jednym p³ugiem nie mo¿e byæ mniejsza od 2,5 m, co w przypadku p³ugów pracuj±cych w zespole daje wielokrotno¶æ szeroko¶ci od¶nie¿anego pasa jezdni; w przypadku du¿ych i intensywnych opadów ¶niegu, Wykonawca jest zobowi±zany do rêcznego udro¿nienia wszystkich wpustów ulicznych celem prawid³owego odprowadzenia wód roztopowych.
7. Usuniêcie i przemieszczanie ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na wy³±czne polecenie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie takiej us³ugi w przypadku, gdy intensywne opady oraz gdy p³u¿ony ¶nieg utworzy na krawêdzi jezdni i chodnika rolkê o wysoko¶ci minimum 50 cm., uniemo¿liwiaj±c± swobodny ruch pieszych oraz przejazd pojazdów na drogach jednokierunkowych i drogach dwukierunkowych oraz w przypadku, gdy usuniêty ¶nieg na chodnikach bêdzie stwarzaæ niebezpieczeñstwo dla pieszych jak i kieruj±cych pojazdami mechanicznymi.
8. Od¶nie¿anie ci±gów pieszych, ¶cie¿ek rowerowych na szeroko¶æ minimum 1,5 m;
9. Likwidacja ¶lisko¶ci ci±gów pieszych i ¶cie¿ek rowerowych.
10. Wykonawca ma zakaz jazdy ciê¿kim sprzêtem po chodnikach z p³ytek i kostki betonowej za wyj±tkiem pojazdów typu „Multicar” i przystosowanych ci±gników o masie ca³kowitej 1200 kg; w przypadku uszkodzenia mienia (np. krawê¿nika, chodnika, zieleñców, oznakowania pionowego itd.) Wykonawca zobowi±zuje siê do naprawy uszkodzeñ w terminie 7 dni od powstania szkody a je¿eli jest to niemo¿liwe z uwagi na niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne niezw³ocznie po ich ust±pieniu,
11. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienie ca³odobowych dy¿urów. Wykonawca powinien dysponowaæ pracownikami przeszkolonymi na stanowisku pracy, posiadaj±cymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia, wymagane przepisami w celu realizacji zadania.
12. Dy¿ur dyspozycyjny - czas rozpoczêcia prowadzenia dy¿uru dyspozycyjnego przewiduje siê na dzieñ 1 listopada 2025r. a zakoñczenie dy¿uru przewiduje siê na dzieñ 30 kwietnia 2026r.
13. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dziennika dy¿urów z prowadzonej akcji zima, w formie papierowej które bêd± przekazywane Zamawiaj±cemu wraz z faktur±, co umo¿liwi Zamawiaj±cemu weryfikacjê ilo¶ci wykonanej us³ugi przez Wykonawcê.
14. Zgodnie z klasyfikacj± dróg, prace zimowego utrzymania na drogach nale¿y prowadziæ wg standardów zimowego utrzymania dróg.
15. W czasie zimowego utrzymania dróg szczególn± uwag± maj± zostaæ objête drogi i miejsca niebezpieczne, w szczególno¶ci odcinki w rejonie szkó³, przedszkoli, skrzy¿owania dróg, niebezpieczne zakrêty, odcinki dróg z pochyleniem i o ograniczonej widoczno¶ci oraz gdzie panuje wzmo¿ony ruch.
16. Czas na podjêcie czynnej akcji przy nak³adaj±cych siê zjawiskach atmosferycznych wynosi 15 minut od zg³oszenia Zamawiaj±cego lub zg³oszenia przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu o konieczno¶ci podjêcia akcji.
17. Wykonawca zapewni niezbêdn± ilo¶æ pracowników do usuwania skutków zimy oraz sprawnego sprzêtu mechanicznego do realizacji prac zwi±zanych z zimowym utrzymaniem jezdni.
18. Materia³y u¿yte do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 176101,85 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2025/2026” w podziale na czê¶ci, polegaj±ce na mechanicznym od¶nie¿aniu oraz likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2025/2026, w rozbiciu na odcinki i standardy okre¶lone w czê¶ci II pn. Zasady od¶nie¿ania i likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na ni¿ej wymienione czê¶ci zamówienia:CZÊ¦Æ IV – OBRÊB ¯UKOWICE d³ugo¶æ dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 30.052,00 m
II STANDARD 4.977,00 [m]
III STANDARD 21.930,00 [m]
IV STANDARD 3.145,00 [m]
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapobieganie i likwidacjê ¶lisko¶ci poprzez: posypywanie, posypywanie z p³u¿eniem, samo p³u¿enie nawierzchni jezdni.
2) monitorowanie prognoz pogody, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni oraz przekazywanie bie¿±cych informacji o sytuacji na drogach Zamawiaj±cemu,
3) w razie konieczno¶ci usuniêcie i wywóz ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 10 km.
4) pe³nienie dy¿uru dyspozycyjnego,
4. Wymagania wykonawcze:
5. Likwidacja ¶lisko¶ci jezdni
przy u¿yciu soli- chlorku sodu NaCl
przy u¿yciu soli - chlorek sodu NaCl zwil¿ony solank± ;
przy u¿yciu mieszanki chlorku sodu z piaskiem w proporcjach 1:3
przy u¿yciu piasku
przy u¿yciu mieszaniny chlorku magnezu z piaskiem w proporcjach 1:3
przy u¿yciu solanki – roztwór chlorku sodu NaCl o stê¿eniu 20-25%
Szeroko¶æ posypywania, likwidacji ¶lisko¶ci powinna obejmowaæ 90 % rzeczywistej szeroko¶ci nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego krawê¿nika oraz od krawê¿nika do krawê¿nika w przypadku jezdni jednokierunkowej. Zamawiaj±cy okre¶la stosunek soli do piasku jako 1:3. Na wyra¼ne polecenie Zamawiaj±cego, gdy temperatura powietrza na poziomie nawierzchni jezdni spadnie poni¿ej -8° C oraz przy wystêpowaniu silnego oblodzenia, którego nie mo¿na usun±æ przy pomocy chlorku sodu, nale¿y zastosowaæ do usuwania ¶lisko¶ci mieszaninê chlorku magnezu z materia³em uszorstniaj±cym w proporcjach wagowych 1:3.
6. Od¶nie¿anie jezdni – szeroko¶æ od¶nie¿ania obejmuje ca³± szeroko¶æ jezdni ³±cznie z zatokami przystankowymi; szczególnie dok³adnie nale¿y wykonaæ od¶nie¿anie przy prawym krawê¿niku, aby odkryæ studzienki odwadniaj±ce; szeroko¶æ od¶nie¿ania 1-go roboczego pasa jezdni jednym p³ugiem nie mo¿e byæ mniejsza od 2,5 m, co w przypadku p³ugów pracuj±cych w zespole daje wielokrotno¶æ szeroko¶ci od¶nie¿anego pasa jezdni; w przypadku du¿ych i intensywnych opadów ¶niegu, Wykonawca jest zobowi±zany do rêcznego udro¿nienia wszystkich wpustów ulicznych celem prawid³owego odprowadzenia wód roztopowych.
7. Usuniêcie i przemieszczanie ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na wy³±czne polecenie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie takiej us³ugi w przypadku, gdy intensywne opady oraz gdy p³u¿ony ¶nieg utworzy na krawêdzi jezdni i chodnika rolkê o wysoko¶ci minimum 50 cm., uniemo¿liwiaj±c± swobodny ruch pieszych oraz przejazd pojazdów na drogach jednokierunkowych i drogach dwukierunkowych oraz w przypadku, gdy usuniêty ¶nieg na chodnikach bêdzie stwarzaæ niebezpieczeñstwo dla pieszych jak i kieruj±cych pojazdami mechanicznymi.
8. Od¶nie¿anie ci±gów pieszych, ¶cie¿ek rowerowych na szeroko¶æ minimum 1,5 m;
9. Likwidacja ¶lisko¶ci ci±gów pieszych i ¶cie¿ek rowerowych.
10. Wykonawca ma zakaz jazdy ciê¿kim sprzêtem po chodnikach z p³ytek i kostki betonowej za wyj±tkiem pojazdów typu „Multicar” i przystosowanych ci±gników o masie ca³kowitej 1200 kg; w przypadku uszkodzenia mienia (np. krawê¿nika, chodnika, zieleñców, oznakowania pionowego itd.) Wykonawca zobowi±zuje siê do naprawy uszkodzeñ w terminie 7 dni od powstania szkody a je¿eli jest to niemo¿liwe z uwagi na niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne niezw³ocznie po ich ust±pieniu,
11. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienie ca³odobowych dy¿urów. Wykonawca powinien dysponowaæ pracownikami przeszkolonymi na stanowisku pracy, posiadaj±cymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia, wymagane przepisami w celu realizacji zadania.
12. Dy¿ur dyspozycyjny - czas rozpoczêcia prowadzenia dy¿uru dyspozycyjnego przewiduje siê na dzieñ 1 listopada 2025r. a zakoñczenie dy¿uru przewiduje siê na dzieñ 30 kwietnia 2026r.
13. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dziennika dy¿urów z prowadzonej akcji zima, w formie papierowej które bêd± przekazywane Zamawiaj±cemu wraz z faktur±, co umo¿liwi Zamawiaj±cemu weryfikacjê ilo¶ci wykonanej us³ugi przez Wykonawcê.
14. Zgodnie z klasyfikacj± dróg, prace zimowego utrzymania na drogach nale¿y prowadziæ wg standardów zimowego utrzymania dróg.
15. W czasie zimowego utrzymania dróg szczególn± uwag± maj± zostaæ objête drogi i miejsca niebezpieczne, w szczególno¶ci odcinki w rejonie szkó³, przedszkoli, skrzy¿owania dróg, niebezpieczne zakrêty, odcinki dróg z pochyleniem i o ograniczonej widoczno¶ci oraz gdzie panuje wzmo¿ony ruch.
16. Czas na podjêcie czynnej akcji przy nak³adaj±cych siê zjawiskach atmosferycznych wynosi 15 minut od zg³oszenia Zamawiaj±cego lub zg³oszenia przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu o konieczno¶ci podjêcia akcji.
17. Wykonawca zapewni niezbêdn± ilo¶æ pracowników do usuwania skutków zimy oraz sprawnego sprzêtu mechanicznego do realizacji prac zwi±zanych z zimowym utrzymaniem jezdni.
18. Materia³y u¿yte do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 163800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 214830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 214830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARTAK GRÊBOCICE Krzysztof ¦lufarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931786856
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 13
7.3.4) Miejscowo¶æ: Grêbocice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-150
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ¦LUFARSKI
jakie przetargi wygra³a firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ¦LUFARSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 214830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 198000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 198000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROTECH Jaros³aw Michalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 693 205 55 40
7.3.3) Ulica: Krzepielów 57
7.3.4) Miejscowo¶æ: S³awa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROS£AW MICHALSKI
jakie przetargi wygra³a firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROS£AW MICHALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 198000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 230422,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 230422,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230422,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARTAK GRÊBOCICE Krzysztof ¦lufarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931786856
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 13
7.3.4) Miejscowo¶æ: Grêbocice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-150
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ¦LUFARSKI
jakie przetargi wygra³a firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ¦LUFARSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 230422,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 204750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 204750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Kó³ek Rolniczych ¯UKOWICE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6930009234
7.3.3) Ulica: Nielubia 23
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¯ukowice
7.3.5) Kod pocztowy: 67-231
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓ£DZIELNIA KÓ£EK ROLNICZYCH "¯UKOWICE"
jakie przetargi wygra³a firma
SPÓ£DZIELNIA KÓ£EK ROLNICZYCH "¯UKOWICE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 204750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Zakup, dostawa oraz monta¿ sprzêtu medycznego (aparat USG, zestaw do histeroskopii) na potrzeby G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Zakup sprzêtu i wyposa¿enia oraz modu³owego kontenera biurowo - socjalnego, do dzia³añ kryzysowych w ramach ¶rodków dotacji z POLiOC na lata 2025 - 2026", w podziale na czê¶ci
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Zak³adu Karnego w G³ogowie
- Dostawa narzêdzi laparoskopowych na potrzeby G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Budowa utwardzonego placu przy stadionie Chrobry G³ogów S.A. w G³ogowie"
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zimowego utrzymania dróg i innych stref komunikacyjnych na terenie gminy i miasta Dzierzgoñ w roku 2026
- Utrzymanie dróg le¶nych Nadle¶nictwa Piwniczna w roku 2026
- Zimowe Utrzymanie dróg na terenie gminy Nowa Wie¶ Wielka
- Sprz±tanie terenu targowiska miejskiego Zielony Rynek - Pod Zegarem w ¦winouj¶ciu przy ul. Ko³³±taja 4a
- Utrzymanie czysto¶ci na terenach zielonych przylegaj±cych bezpo¶rednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielêgnacj± zieleni niskiej i wysokiej
- Us³uga sprz±tania budynku oraz terenu zewnêtrznego Muzeum Miasta Gdyni
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





