eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówZimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2025/2026, w podziale na czê¶ci



Og³oszenie z dnia 2025-11-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego
w sezonie 2025/2026, w podziale na czê¶ci

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat G³ogowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego
w sezonie 2025/2026, w podziale na czê¶ci

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c7cb1f60-f927-4a5c-9534-9020f907321f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00560064

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045732/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2025/2026, w podziale na czê¶ci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00456784

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.19.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2025/2026” w podziale na czê¶ci, polegaj±ce na mechanicznym od¶nie¿aniu oraz likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2025/2026, w rozbiciu na odcinki i standardy okre¶lone w czê¶ci II pn. Zasady od¶nie¿ania i likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na ni¿ej wymienione czê¶ci zamówienia:
CZÊ¦Æ I –
OBRÊB JERZMANOWA d³ugo¶æ dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 21.521,00 m
II STANDARD 11.213,00 [m]
III STANDARD 8.869,00 [m]
IV STANDARD 1.439,00 [m]
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapobieganie i likwidacjê ¶lisko¶ci poprzez: posypywanie, posypywanie z p³u¿eniem, samo p³u¿enie nawierzchni jezdni.
2) monitorowanie prognoz pogody, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni oraz przekazywanie bie¿±cych informacji o sytuacji na drogach Zamawiaj±cemu,
3) w razie konieczno¶ci usuniêcie i wywóz ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 10 km.
4) pe³nienie dy¿uru dyspozycyjnego,

4. Wymagania wykonawcze:
5. Likwidacja ¶lisko¶ci jezdni
 przy u¿yciu soli- chlorku sodu NaCl
 przy u¿yciu soli - chlorek sodu NaCl zwil¿ony solank± ;
 przy u¿yciu mieszanki chlorku sodu z piaskiem w proporcjach 1:3
 przy u¿yciu piasku
 przy u¿yciu mieszaniny chlorku magnezu z piaskiem w proporcjach 1:3
 przy u¿yciu solanki – roztwór chlorku sodu NaCl o stê¿eniu 20-25%
 Szeroko¶æ posypywania, likwidacji ¶lisko¶ci powinna obejmowaæ 90 % rzeczywistej szeroko¶ci nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego krawê¿nika oraz od krawê¿nika do krawê¿nika w przypadku jezdni jednokierunkowej. Zamawiaj±cy okre¶la stosunek soli do piasku jako 1:3. Na wyra¼ne polecenie Zamawiaj±cego, gdy temperatura powietrza na poziomie nawierzchni jezdni spadnie poni¿ej -8° C oraz przy wystêpowaniu silnego oblodzenia, którego nie mo¿na usun±æ przy pomocy chlorku sodu, nale¿y zastosowaæ do usuwania ¶lisko¶ci mieszaninê chlorku magnezu z materia³em uszorstniaj±cym w proporcjach wagowych 1:3.

6. Od¶nie¿anie jezdni – szeroko¶æ od¶nie¿ania obejmuje ca³± szeroko¶æ jezdni ³±cznie z zatokami przystankowymi; szczególnie dok³adnie nale¿y wykonaæ od¶nie¿anie przy prawym krawê¿niku, aby odkryæ studzienki odwadniaj±ce; szeroko¶æ od¶nie¿ania 1-go roboczego pasa jezdni jednym p³ugiem nie mo¿e byæ mniejsza od 2,5 m, co w przypadku p³ugów pracuj±cych w zespole daje wielokrotno¶æ szeroko¶ci od¶nie¿anego pasa jezdni; w przypadku du¿ych i intensywnych opadów ¶niegu, Wykonawca jest zobowi±zany do rêcznego udro¿nienia wszystkich wpustów ulicznych celem prawid³owego odprowadzenia wód roztopowych.

7. Usuniêcie i przemieszczanie ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na wy³±czne polecenie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie takiej us³ugi w przypadku, gdy intensywne opady oraz gdy p³u¿ony ¶nieg utworzy na krawêdzi jezdni i chodnika rolkê o wysoko¶ci minimum 50 cm., uniemo¿liwiaj±c± swobodny ruch pieszych oraz przejazd pojazdów na drogach jednokierunkowych i drogach dwukierunkowych oraz w przypadku, gdy usuniêty ¶nieg na chodnikach bêdzie stwarzaæ niebezpieczeñstwo dla pieszych jak i kieruj±cych pojazdami mechanicznymi.

8. Od¶nie¿anie ci±gów pieszych, ¶cie¿ek rowerowych na szeroko¶æ minimum 1,5 m;

9. Likwidacja ¶lisko¶ci ci±gów pieszych i ¶cie¿ek rowerowych.

10. Wykonawca ma zakaz jazdy ciê¿kim sprzêtem po chodnikach z p³ytek i kostki betonowej za wyj±tkiem pojazdów typu „Multicar” i przystosowanych ci±gników o masie ca³kowitej 1200 kg; w przypadku uszkodzenia mienia (np. krawê¿nika, chodnika, zieleñców, oznakowania pionowego itd.) Wykonawca zobowi±zuje siê do naprawy uszkodzeñ w terminie 7 dni od powstania szkody a je¿eli jest to niemo¿liwe z uwagi na niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne niezw³ocznie po ich ust±pieniu,

11. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienie ca³odobowych dy¿urów. Wykonawca powinien dysponowaæ pracownikami przeszkolonymi na stanowisku pracy, posiadaj±cymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia, wymagane przepisami w celu realizacji zadania.

12. Dy¿ur dyspozycyjny - czas rozpoczêcia prowadzenia dy¿uru dyspozycyjnego przewiduje siê na dzieñ 1 listopada 2025r. a zakoñczenie dy¿uru przewiduje siê na dzieñ 30 kwietnia 2026r.

13. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dziennika dy¿urów z prowadzonej akcji zima, w formie papierowej które bêd± przekazywane Zamawiaj±cemu wraz z faktur±, co umo¿liwi Zamawiaj±cemu weryfikacjê ilo¶ci wykonanej us³ugi przez Wykonawcê.

14. Zgodnie z klasyfikacj± dróg, prace zimowego utrzymania na drogach nale¿y prowadziæ wg standardów zimowego utrzymania dróg.

15. W czasie zimowego utrzymania dróg szczególn± uwag± maj± zostaæ objête drogi i miejsca niebezpieczne, w szczególno¶ci odcinki w rejonie szkó³, przedszkoli, skrzy¿owania dróg, niebezpieczne zakrêty, odcinki dróg z pochyleniem i o ograniczonej widoczno¶ci oraz gdzie panuje wzmo¿ony ruch.

16. Czas na podjêcie czynnej akcji przy nak³adaj±cych siê zjawiskach atmosferycznych wynosi 15 minut od zg³oszenia Zamawiaj±cego lub zg³oszenia przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu o konieczno¶ci podjêcia akcji.

17. Wykonawca zapewni niezbêdn± ilo¶æ pracowników do usuwania skutków zimy oraz sprawnego sprzêtu mechanicznego do realizacji prac zwi±zanych z zimowym utrzymaniem jezdni.
18. Materia³y u¿yte do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 164158,19 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2025/2026” w podziale na czê¶ci, polegaj±ce na mechanicznym od¶nie¿aniu oraz likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2025/2026, w rozbiciu na odcinki i standardy okre¶lone w czê¶ci II pn. Zasady od¶nie¿ania i likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na ni¿ej wymienione czê¶ci zamówienia:
CZÊ¦Æ II – OBRÊB KOTLA d³ugo¶æ dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 33.222,00 m
II STANDARD 8.985,00 [m]
III STANDARD 11.260,00 [m]
IV STANDARD 12.977,00 [m]

3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapobieganie i likwidacjê ¶lisko¶ci poprzez: posypywanie, posypywanie z p³u¿eniem, samo p³u¿enie nawierzchni jezdni.
2) monitorowanie prognoz pogody, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni oraz przekazywanie bie¿±cych informacji o sytuacji na drogach Zamawiaj±cemu,
3) w razie konieczno¶ci usuniêcie i wywóz ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 10 km.
4) pe³nienie dy¿uru dyspozycyjnego,

4. Wymagania wykonawcze:
5. Likwidacja ¶lisko¶ci jezdni
 przy u¿yciu soli- chlorku sodu NaCl
 przy u¿yciu soli - chlorek sodu NaCl zwil¿ony solank± ;
 przy u¿yciu mieszanki chlorku sodu z piaskiem w proporcjach 1:3
 przy u¿yciu piasku
 przy u¿yciu mieszaniny chlorku magnezu z piaskiem w proporcjach 1:3
 przy u¿yciu solanki – roztwór chlorku sodu NaCl o stê¿eniu 20-25%
 Szeroko¶æ posypywania, likwidacji ¶lisko¶ci powinna obejmowaæ 90 % rzeczywistej szeroko¶ci nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego krawê¿nika oraz od krawê¿nika do krawê¿nika w przypadku jezdni jednokierunkowej. Zamawiaj±cy okre¶la stosunek soli do piasku jako 1:3. Na wyra¼ne polecenie Zamawiaj±cego, gdy temperatura powietrza na poziomie nawierzchni jezdni spadnie poni¿ej -8° C oraz przy wystêpowaniu silnego oblodzenia, którego nie mo¿na usun±æ przy pomocy chlorku sodu, nale¿y zastosowaæ do usuwania ¶lisko¶ci mieszaninê chlorku magnezu z materia³em uszorstniaj±cym w proporcjach wagowych 1:3.

6. Od¶nie¿anie jezdni – szeroko¶æ od¶nie¿ania obejmuje ca³± szeroko¶æ jezdni ³±cznie z zatokami przystankowymi; szczególnie dok³adnie nale¿y wykonaæ od¶nie¿anie przy prawym krawê¿niku, aby odkryæ studzienki odwadniaj±ce; szeroko¶æ od¶nie¿ania 1-go roboczego pasa jezdni jednym p³ugiem nie mo¿e byæ mniejsza od 2,5 m, co w przypadku p³ugów pracuj±cych w zespole daje wielokrotno¶æ szeroko¶ci od¶nie¿anego pasa jezdni; w przypadku du¿ych i intensywnych opadów ¶niegu, Wykonawca jest zobowi±zany do rêcznego udro¿nienia wszystkich wpustów ulicznych celem prawid³owego odprowadzenia wód roztopowych.

7. Usuniêcie i przemieszczanie ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na wy³±czne polecenie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie takiej us³ugi w przypadku, gdy intensywne opady oraz gdy p³u¿ony ¶nieg utworzy na krawêdzi jezdni i chodnika rolkê o wysoko¶ci minimum 50 cm., uniemo¿liwiaj±c± swobodny ruch pieszych oraz przejazd pojazdów na drogach jednokierunkowych i drogach dwukierunkowych oraz w przypadku, gdy usuniêty ¶nieg na chodnikach bêdzie stwarzaæ niebezpieczeñstwo dla pieszych jak i kieruj±cych pojazdami mechanicznymi.

8. Od¶nie¿anie ci±gów pieszych, ¶cie¿ek rowerowych na szeroko¶æ minimum 1,5 m;

9. Likwidacja ¶lisko¶ci ci±gów pieszych i ¶cie¿ek rowerowych.

10. Wykonawca ma zakaz jazdy ciê¿kim sprzêtem po chodnikach z p³ytek i kostki betonowej za wyj±tkiem pojazdów typu „Multicar” i przystosowanych ci±gników o masie ca³kowitej 1200 kg; w przypadku uszkodzenia mienia (np. krawê¿nika, chodnika, zieleñców, oznakowania pionowego itd.) Wykonawca zobowi±zuje siê do naprawy uszkodzeñ w terminie 7 dni od powstania szkody a je¿eli jest to niemo¿liwe z uwagi na niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne niezw³ocznie po ich ust±pieniu,

11. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienie ca³odobowych dy¿urów. Wykonawca powinien dysponowaæ pracownikami przeszkolonymi na stanowisku pracy, posiadaj±cymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia, wymagane przepisami w celu realizacji zadania.

12. Dy¿ur dyspozycyjny - czas rozpoczêcia prowadzenia dy¿uru dyspozycyjnego przewiduje siê na dzieñ 1 listopada 2025r. a zakoñczenie dy¿uru przewiduje siê na dzieñ 30 kwietnia 2026r.

13. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dziennika dy¿urów z prowadzonej akcji zima, w formie papierowej które bêd± przekazywane Zamawiaj±cemu wraz z faktur±, co umo¿liwi Zamawiaj±cemu weryfikacjê ilo¶ci wykonanej us³ugi przez Wykonawcê.

14. Zgodnie z klasyfikacj± dróg, prace zimowego utrzymania na drogach nale¿y prowadziæ wg standardów zimowego utrzymania dróg.

15. W czasie zimowego utrzymania dróg szczególn± uwag± maj± zostaæ objête drogi i miejsca niebezpieczne, w szczególno¶ci odcinki w rejonie szkó³, przedszkoli, skrzy¿owania dróg, niebezpieczne zakrêty, odcinki dróg z pochyleniem i o ograniczonej widoczno¶ci oraz gdzie panuje wzmo¿ony ruch.

16. Czas na podjêcie czynnej akcji przy nak³adaj±cych siê zjawiskach atmosferycznych wynosi 15 minut od zg³oszenia Zamawiaj±cego lub zg³oszenia przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu o konieczno¶ci podjêcia akcji.

17. Wykonawca zapewni niezbêdn± ilo¶æ pracowników do usuwania skutków zimy oraz sprawnego sprzêtu mechanicznego do realizacji prac zwi±zanych z zimowym utrzymaniem jezdni.
18. Materia³y u¿yte do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 161200,00 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2025/2026” w podziale na czê¶ci, polegaj±ce na mechanicznym od¶nie¿aniu oraz likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2025/2026, w rozbiciu na odcinki i standardy okre¶lone w czê¶ci II pn. Zasady od¶nie¿ania i likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na ni¿ej wymienione czê¶ci zamówienia:
CZÊ¦Æ III –
OBRÊB PÊC£AW d³ugo¶æ dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 36.520,00 m
II STANDARD 15.000,00 [m]
III STANDARD 0,00 [m]
IV STANDARD 21.520,00 [m]

3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapobieganie i likwidacjê ¶lisko¶ci poprzez: posypywanie, posypywanie z p³u¿eniem, samo p³u¿enie nawierzchni jezdni.
2) monitorowanie prognoz pogody, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni oraz przekazywanie bie¿±cych informacji o sytuacji na drogach Zamawiaj±cemu,
3) w razie konieczno¶ci usuniêcie i wywóz ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 10 km.
4) pe³nienie dy¿uru dyspozycyjnego,

4. Wymagania wykonawcze:
5. Likwidacja ¶lisko¶ci jezdni
 przy u¿yciu soli- chlorku sodu NaCl
 przy u¿yciu soli - chlorek sodu NaCl zwil¿ony solank± ;
 przy u¿yciu mieszanki chlorku sodu z piaskiem w proporcjach 1:3
 przy u¿yciu piasku
 przy u¿yciu mieszaniny chlorku magnezu z piaskiem w proporcjach 1:3
 przy u¿yciu solanki – roztwór chlorku sodu NaCl o stê¿eniu 20-25%
 Szeroko¶æ posypywania, likwidacji ¶lisko¶ci powinna obejmowaæ 90 % rzeczywistej szeroko¶ci nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego krawê¿nika oraz od krawê¿nika do krawê¿nika w przypadku jezdni jednokierunkowej. Zamawiaj±cy okre¶la stosunek soli do piasku jako 1:3. Na wyra¼ne polecenie Zamawiaj±cego, gdy temperatura powietrza na poziomie nawierzchni jezdni spadnie poni¿ej -8° C oraz przy wystêpowaniu silnego oblodzenia, którego nie mo¿na usun±æ przy pomocy chlorku sodu, nale¿y zastosowaæ do usuwania ¶lisko¶ci mieszaninê chlorku magnezu z materia³em uszorstniaj±cym w proporcjach wagowych 1:3.

6. Od¶nie¿anie jezdni – szeroko¶æ od¶nie¿ania obejmuje ca³± szeroko¶æ jezdni ³±cznie z zatokami przystankowymi; szczególnie dok³adnie nale¿y wykonaæ od¶nie¿anie przy prawym krawê¿niku, aby odkryæ studzienki odwadniaj±ce; szeroko¶æ od¶nie¿ania 1-go roboczego pasa jezdni jednym p³ugiem nie mo¿e byæ mniejsza od 2,5 m, co w przypadku p³ugów pracuj±cych w zespole daje wielokrotno¶æ szeroko¶ci od¶nie¿anego pasa jezdni; w przypadku du¿ych i intensywnych opadów ¶niegu, Wykonawca jest zobowi±zany do rêcznego udro¿nienia wszystkich wpustów ulicznych celem prawid³owego odprowadzenia wód roztopowych.

7. Usuniêcie i przemieszczanie ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na wy³±czne polecenie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie takiej us³ugi w przypadku, gdy intensywne opady oraz gdy p³u¿ony ¶nieg utworzy na krawêdzi jezdni i chodnika rolkê o wysoko¶ci minimum 50 cm., uniemo¿liwiaj±c± swobodny ruch pieszych oraz przejazd pojazdów na drogach jednokierunkowych i drogach dwukierunkowych oraz w przypadku, gdy usuniêty ¶nieg na chodnikach bêdzie stwarzaæ niebezpieczeñstwo dla pieszych jak i kieruj±cych pojazdami mechanicznymi.

8. Od¶nie¿anie ci±gów pieszych, ¶cie¿ek rowerowych na szeroko¶æ minimum 1,5 m;

9. Likwidacja ¶lisko¶ci ci±gów pieszych i ¶cie¿ek rowerowych.

10. Wykonawca ma zakaz jazdy ciê¿kim sprzêtem po chodnikach z p³ytek i kostki betonowej za wyj±tkiem pojazdów typu „Multicar” i przystosowanych ci±gników o masie ca³kowitej 1200 kg; w przypadku uszkodzenia mienia (np. krawê¿nika, chodnika, zieleñców, oznakowania pionowego itd.) Wykonawca zobowi±zuje siê do naprawy uszkodzeñ w terminie 7 dni od powstania szkody a je¿eli jest to niemo¿liwe z uwagi na niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne niezw³ocznie po ich ust±pieniu,

11. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienie ca³odobowych dy¿urów. Wykonawca powinien dysponowaæ pracownikami przeszkolonymi na stanowisku pracy, posiadaj±cymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia, wymagane przepisami w celu realizacji zadania.

12. Dy¿ur dyspozycyjny - czas rozpoczêcia prowadzenia dy¿uru dyspozycyjnego przewiduje siê na dzieñ 1 listopada 2025r. a zakoñczenie dy¿uru przewiduje siê na dzieñ 30 kwietnia 2026r.

13. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dziennika dy¿urów z prowadzonej akcji zima, w formie papierowej które bêd± przekazywane Zamawiaj±cemu wraz z faktur±, co umo¿liwi Zamawiaj±cemu weryfikacjê ilo¶ci wykonanej us³ugi przez Wykonawcê.

14. Zgodnie z klasyfikacj± dróg, prace zimowego utrzymania na drogach nale¿y prowadziæ wg standardów zimowego utrzymania dróg.

15. W czasie zimowego utrzymania dróg szczególn± uwag± maj± zostaæ objête drogi i miejsca niebezpieczne, w szczególno¶ci odcinki w rejonie szkó³, przedszkoli, skrzy¿owania dróg, niebezpieczne zakrêty, odcinki dróg z pochyleniem i o ograniczonej widoczno¶ci oraz gdzie panuje wzmo¿ony ruch.

16. Czas na podjêcie czynnej akcji przy nak³adaj±cych siê zjawiskach atmosferycznych wynosi 15 minut od zg³oszenia Zamawiaj±cego lub zg³oszenia przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu o konieczno¶ci podjêcia akcji.

17. Wykonawca zapewni niezbêdn± ilo¶æ pracowników do usuwania skutków zimy oraz sprawnego sprzêtu mechanicznego do realizacji prac zwi±zanych z zimowym utrzymaniem jezdni.
18. Materia³y u¿yte do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 176101,85 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2025/2026” w podziale na czê¶ci, polegaj±ce na mechanicznym od¶nie¿aniu oraz likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2025/2026, w rozbiciu na odcinki i standardy okre¶lone w czê¶ci II pn. Zasady od¶nie¿ania i likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na ni¿ej wymienione czê¶ci zamówienia:
CZÊ¦Æ IV – OBRÊB ¯UKOWICE d³ugo¶æ dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 30.052,00 m
II STANDARD 4.977,00 [m]
III STANDARD 21.930,00 [m]
IV STANDARD 3.145,00 [m]

3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapobieganie i likwidacjê ¶lisko¶ci poprzez: posypywanie, posypywanie z p³u¿eniem, samo p³u¿enie nawierzchni jezdni.
2) monitorowanie prognoz pogody, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni oraz przekazywanie bie¿±cych informacji o sytuacji na drogach Zamawiaj±cemu,
3) w razie konieczno¶ci usuniêcie i wywóz ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 10 km.
4) pe³nienie dy¿uru dyspozycyjnego,

4. Wymagania wykonawcze:
5. Likwidacja ¶lisko¶ci jezdni
 przy u¿yciu soli- chlorku sodu NaCl
 przy u¿yciu soli - chlorek sodu NaCl zwil¿ony solank± ;
 przy u¿yciu mieszanki chlorku sodu z piaskiem w proporcjach 1:3
 przy u¿yciu piasku
 przy u¿yciu mieszaniny chlorku magnezu z piaskiem w proporcjach 1:3
 przy u¿yciu solanki – roztwór chlorku sodu NaCl o stê¿eniu 20-25%
 Szeroko¶æ posypywania, likwidacji ¶lisko¶ci powinna obejmowaæ 90 % rzeczywistej szeroko¶ci nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego krawê¿nika oraz od krawê¿nika do krawê¿nika w przypadku jezdni jednokierunkowej. Zamawiaj±cy okre¶la stosunek soli do piasku jako 1:3. Na wyra¼ne polecenie Zamawiaj±cego, gdy temperatura powietrza na poziomie nawierzchni jezdni spadnie poni¿ej -8° C oraz przy wystêpowaniu silnego oblodzenia, którego nie mo¿na usun±æ przy pomocy chlorku sodu, nale¿y zastosowaæ do usuwania ¶lisko¶ci mieszaninê chlorku magnezu z materia³em uszorstniaj±cym w proporcjach wagowych 1:3.

6. Od¶nie¿anie jezdni – szeroko¶æ od¶nie¿ania obejmuje ca³± szeroko¶æ jezdni ³±cznie z zatokami przystankowymi; szczególnie dok³adnie nale¿y wykonaæ od¶nie¿anie przy prawym krawê¿niku, aby odkryæ studzienki odwadniaj±ce; szeroko¶æ od¶nie¿ania 1-go roboczego pasa jezdni jednym p³ugiem nie mo¿e byæ mniejsza od 2,5 m, co w przypadku p³ugów pracuj±cych w zespole daje wielokrotno¶æ szeroko¶ci od¶nie¿anego pasa jezdni; w przypadku du¿ych i intensywnych opadów ¶niegu, Wykonawca jest zobowi±zany do rêcznego udro¿nienia wszystkich wpustów ulicznych celem prawid³owego odprowadzenia wód roztopowych.

7. Usuniêcie i przemieszczanie ¶niegu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na wy³±czne polecenie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie takiej us³ugi w przypadku, gdy intensywne opady oraz gdy p³u¿ony ¶nieg utworzy na krawêdzi jezdni i chodnika rolkê o wysoko¶ci minimum 50 cm., uniemo¿liwiaj±c± swobodny ruch pieszych oraz przejazd pojazdów na drogach jednokierunkowych i drogach dwukierunkowych oraz w przypadku, gdy usuniêty ¶nieg na chodnikach bêdzie stwarzaæ niebezpieczeñstwo dla pieszych jak i kieruj±cych pojazdami mechanicznymi.

8. Od¶nie¿anie ci±gów pieszych, ¶cie¿ek rowerowych na szeroko¶æ minimum 1,5 m;

9. Likwidacja ¶lisko¶ci ci±gów pieszych i ¶cie¿ek rowerowych.

10. Wykonawca ma zakaz jazdy ciê¿kim sprzêtem po chodnikach z p³ytek i kostki betonowej za wyj±tkiem pojazdów typu „Multicar” i przystosowanych ci±gników o masie ca³kowitej 1200 kg; w przypadku uszkodzenia mienia (np. krawê¿nika, chodnika, zieleñców, oznakowania pionowego itd.) Wykonawca zobowi±zuje siê do naprawy uszkodzeñ w terminie 7 dni od powstania szkody a je¿eli jest to niemo¿liwe z uwagi na niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne niezw³ocznie po ich ust±pieniu,

11. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienie ca³odobowych dy¿urów. Wykonawca powinien dysponowaæ pracownikami przeszkolonymi na stanowisku pracy, posiadaj±cymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia, wymagane przepisami w celu realizacji zadania.

12. Dy¿ur dyspozycyjny - czas rozpoczêcia prowadzenia dy¿uru dyspozycyjnego przewiduje siê na dzieñ 1 listopada 2025r. a zakoñczenie dy¿uru przewiduje siê na dzieñ 30 kwietnia 2026r.

13. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dziennika dy¿urów z prowadzonej akcji zima, w formie papierowej które bêd± przekazywane Zamawiaj±cemu wraz z faktur±, co umo¿liwi Zamawiaj±cemu weryfikacjê ilo¶ci wykonanej us³ugi przez Wykonawcê.

14. Zgodnie z klasyfikacj± dróg, prace zimowego utrzymania na drogach nale¿y prowadziæ wg standardów zimowego utrzymania dróg.

15. W czasie zimowego utrzymania dróg szczególn± uwag± maj± zostaæ objête drogi i miejsca niebezpieczne, w szczególno¶ci odcinki w rejonie szkó³, przedszkoli, skrzy¿owania dróg, niebezpieczne zakrêty, odcinki dróg z pochyleniem i o ograniczonej widoczno¶ci oraz gdzie panuje wzmo¿ony ruch.

16. Czas na podjêcie czynnej akcji przy nak³adaj±cych siê zjawiskach atmosferycznych wynosi 15 minut od zg³oszenia Zamawiaj±cego lub zg³oszenia przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu o konieczno¶ci podjêcia akcji.

17. Wykonawca zapewni niezbêdn± ilo¶æ pracowników do usuwania skutków zimy oraz sprawnego sprzêtu mechanicznego do realizacji prac zwi±zanych z zimowym utrzymaniem jezdni.
18. Materia³y u¿yte do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 163800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 214830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 214830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARTAK GRÊBOCICE Krzysztof ¦lufarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931786856

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 13

7.3.4) Miejscowo¶æ: Grêbocice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-150

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 214830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 198000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 198000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROTECH Jaros³aw Michalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 693 205 55 40

7.3.3) Ulica: Krzepielów 57

7.3.4) Miejscowo¶æ: S³awa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-410

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 198000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 230422,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 230422,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230422,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARTAK GRÊBOCICE Krzysztof ¦lufarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931786856

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 13

7.3.4) Miejscowo¶æ: Grêbocice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-150

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 230422,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 204750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 204750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Kó³ek Rolniczych ¯UKOWICE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6930009234

7.3.3) Ulica: Nielubia 23

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¯ukowice

7.3.5) Kod pocztowy: 67-231

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 204750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.