eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonka Szlachecka › "Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi i zagospodarowaniem terenu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi i zagospodarowaniem terenu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonka Włościańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonka Szlachecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297179505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b513219-7a37-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi i zagospodarowaniem terenu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b513219-7a37-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002985/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 „Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi i zagospodarowaniem terenu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIZG.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu przebudowy i remontu części wschodniej budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Budzyno, zlokalizowanego na działce nr ew. 116/5 w obrębie 0002 Budzyno-Nawiry, jednostce ewidencyjnej Czerwonka, gmina Czerwonka, powiat makowski. Zamówienie będzie finansowane ze środków krajowych - z budżetu Gminy Czerwonka oraz dotacji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Charakterystyczne parametry obiektu – część przebudowywana:
Kubatura 989,40 m3
Powierzchnia zabudowy 351,48 m2
Powierzchnia użytkowa 289,68 m2
Wysokość/długość/szerokość 4,85/33,64/10,06
Liczba kondygnacji 1
Zakres robót:
- branża budowlana: roboty rozbiórkowe wewnętrzne, murowanie ścianek działowych, wymiana istniejących i wykonanie nowych tynków wewnętrznych, wykończenie ścian glazurą, malowanie, wymiana podłóg, wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, wykonanie instalacji elektrycznej, zagospodarowanie terenu;
- branża sanitarna: wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, ciepłej oraz zimnej wody użytkowej, klimatyzacji, kanalizacji.
- branża elektryczna: wykonanie rozdzielnic elektrycznych, instalacji siły i gniazd wtykowych, instalacji oświetlenia podstawowego, instalacji oświetlenia awaryjnego, instalacji uziomu i odgromowej, instalacji systemu przywoławczego, instalacji okablowania strukturalnego, instalacji fotowoltaicznej.
Zamawiający na potrzeby realizacji zamówienia wydzielił wyżej wymienione roboty z projektu budowlanego i technicznego. Do wydzielonego zakresu prac, będącego przedmiotem zamówienia dostosowano przedmiary robót. Wykonawca do złożenia oferty w postępowaniu wyceni, wydzielony z projektu budowlanego i technicznego, zakres prac w oparciu o dostosowane do niego przedmiary robót.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje swoim zakresem robót wykonanych w ramach pierwszego etapu przebudowy i remontu części wschodniej budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Budzyno, na który składały się roboty wewnętrzne w pomieszczeniach: 0.14 Komunikacja, 0.15 Sala do ćwiczeń, 0.16 Magazyn, 0.17 WC dla osób niepełnosprawnych/damskie, 0.18 WC męskie.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
- projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ,
- projekcie technicznym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ,
- przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 11 do SWZ,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1148384,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1526430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1148384,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RDM Krzysztof Długołęcki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550706978

7.3.3) Ulica: Modzele 9

7.3.4) Miejscowość: Młynarze

7.3.5) Kod pocztowy: 06-231

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1148384,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.