eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzadekZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW MIĘSNYCH I MIĘSA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w PRZATÓWKU PRZATÓWEK 1, 98-240 SZADEK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-23

Szadek: ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW MIĘSNYCH I MIĘSA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w PRZATÓWKU PRZATÓWEK 1, 98-240 SZADEK
Numer ogłoszenia: 20055 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346545 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Przatówek 1, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 675 12 29, faks 43 675 12 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW MIĘSNYCH I MIĘSA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w PRZATÓWKU PRZATÓWEK 1, 98-240 SZADEK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie dotyczy: Zakupu i dostawy produktów mięsnych i mięsa dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek 1, 98-240 Szadek. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15130000-8, 15110000-2 2. Produkty mięsne i mieso, stanowiące przedmiot zamówienia muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz utrzymywać ustalone standardy jakościowe. 3. Zamawiający może zmniejszyć ilość oraz zakres zamawianego asortymentu w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania, w ilości nie przekraczającej jednak 20% wartości podanych w tabeli pkt 8. 4. Pracownik Domu Pomocy Społecznej w Przatówku odpowiedzialny za składanie zamówień, zamawia określone ilości asortymentu. Zamówienie składane jest w formie pisemnej i przesyłane do realizującego faksem, pocztą elektroniczną. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego. 5. Wykonawca dowozi zamówiony towar do siedziby zamawiającego swoim środkiem transportu w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych, liczonych od dnia złożenia zamówienia w godzinach od: 700 - 1300. 6. Płatności za zamówiony towar dokonuje się w formie przelewu w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury. 7. Wybór Wykonawcy nastąpi po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oferentów. 8. W wyborze oferty istotną będzie cena na wyszczególnione w poniższej tabeli artykuły: L.p Nazwa asortymentu Jednostka miary Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy 1 Antrykot kg 20 2 Baleron kg 102 3 Boczek wędzony kg 60 4 Filet z kurczaka kg 100 5 Flaki wołowe suche kg 50 6 Golonka tylna kg 30 7 Karczek bez kości kg 215 8 Karczek pieczony kg 160 9 Kaszanka cienka kg 110 10 Kaszanka gruba kg 36 11 Kiełbasa biała parzona kg 34 12 Kiełbasa chłopska kg 100 13 Kiełbasa kapitańska kg 71 14 Kiełbasa krakowska kg 140 15 Kiełbasa piwna kg 120 16 Kiełbasa podwawelska kg 270 17 Kiełbasa szynkowa kg 180 18 Kiełbasa wiejska kg 500 19 Kiełbasa zwyczajna kg 80 20 Kości schabowo-karczowe kg 550 21 Kurczaki kg 100 22 Łopatka bez kości kg 600 23 Mielonka kanapkowa kg 103 24 Mielonka turystyczna kg 32 25 Mielonka tyrolska kg 100 26 Mortadela kg 73 27 Mortadela z papryką kg 85 28 Mortadela z pieczarka kg 85 29 Ogonówka kg 112 30 Parówki cienkie kg 110 31 Parówki grube kg 110 32 Pasztet firmowy kg 200 33 Pasztet wiejski kg 200 34 Pasztetowa kg 156 35 Pieczeń rzymska kg 90 36 Pieczeń z indyka kg 90 37 Pieczeń z kaczki kg 90 38 Rolada z kurczaka kg 80 39 Salceson biały kg 100 40 Schab z kością kg 260 41 Serca wieprzowe kg 98 42 Słonina kg 350 43 Szynka codzienna kg 90 44 Szynka drobiowa kg 60 45 Szynka śniadaniowa kg 150 46 Szynka wiejska kg 5 47 Udka kg 1100 48 Wątroba drobiowa kg 50 49 Wątroba wieprzowa kg 110 50 Żeberka paski kg 180.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Borowina Zakład Mięsny Podsiadły Spółka Jawna, Borowina Zakład Mięsny Podsiadły Spółka Jawna, 98-270 Broszki 34, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68932,15

  • Oferta z najniższą ceną: 68932,15 / Oferta z najwyższą ceną: 72495,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.