Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodu ciężarowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.mazurkiewicz@golub-dobrzyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup samochodu ciężarowego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2909561e-8742-46ba-a3b9-a7f716442e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na zakupie samochodu ciężarowego z przeznaczeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu.
Przedmiot zamówienia - samochód ciężarowy musi spełniać niżej wyspecyfikowane wymagania:
Parametry pojazdu:
• rok produkcji 2013 lub młodszy,
• zarejestrowany w Polsce lub przygotowany do rejestracji,
• pojemność silnika min 6200 cm3,
• dopuszczalna masa całkowita min 17 000 kg,
• moc silnika min 270 KM,
• przebieg max 160 000 km,
• liczba osi 2,
• napęd 2 x 4,
• wspomaganie kierownicy,
• rodzaj paliwa – olej napędowy,
• skrzynia biegów manualna,
• blokada mostu,
• koła bliźniacze na 2 osi,
• kabina dzienna,
• szerokość felgi 22,5’’
• żuraw załadunkowy (HDS) umieszczony za kabiną kierowcy
• wszystkie podzespoły muszą być sprawne;
Skrzynia ładunkowa:
• długość wewnętrzna 4,80 m – 5,00 m
• szerokość wewnętrzna 2,40 m - 2,60 m,
• wysokość burty 0,5 m – 0,7 m,
• 3-stronny wywrot.
Zamawiający wymaga ponadto aby:
• Pojazd był zarejestrowany w Polsce lub przygotowany do rejestracji.
• Pojazd powinien posiadać badanie urządzenia dźwigowego przez urząd dozoru technicznego. W/w dokumenty muszą być ważne w dniu podpisania umowy.
• Nie dopuszcza się jako oferty pojazdu, który ma rejestrację czasową oraz posiada kierownicę po prawej stronie lub został przerobiony na kierownicę po lewej stronie i dopuszczony do ruchu,
• Udzielenia przez Wykonawcę rękojmi zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
Wykonawca zamówienia musi być właścicielem pojazdu lub przedstawić dokumenty iż działa w imieniu lub na rachunek właściciela.
Pojazd musi spełniać normy EURO V dotyczące emisji spalin.
Wspólny słownik zamówień:
34115300-9 – Używane pojazdy transportowe
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części – brak możliwości podziału zamówienia na części, ponieważ pod względem technicznym, organizacyjnym i ekonomicznym tworzy nierozerwalną całość.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115300-9 - Używane pojazdy transportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.