Og³oszenie z dnia 2025-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pojazdu samochodowego osobowego typu bus 9-osobowy na rzecz Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KRAJOWA SZKO£A SKARBOWO¦CI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: filie KSS w: Otwocku, Bia³obrzegach, Krakowie, Jast. Górze, Muszynie, Przemy¶lu, Wroc³awiu, Kamionie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366664067
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-710
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.kss.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kss.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pozosta³e pozaszkolne formy edukacji gdzie indziej niesklasyfikowane
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdu samochodowego osobowego typu bus 9-osobowy na rzecz Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a92756dd-9db2-46c1-b971-a7c4a11badae
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00559851
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a92756dd-9db2-46c1-b971-a7c4a11badae3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone bêdzie przy u¿yciu platformy eZamówienia, dostêpnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania dostêpne jest dla wszystkich zainteresowanych.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), zwane dalej rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielko¶æ dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. W przypadku problemów technicznych i awarii mo¿na skorzystaæ ze wsparcia technicznego przez formularz udostêpniony na
stronie Platformy w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
9. Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w rozdziale 9 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): klauzula w zakresie wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art 13 lub 14 RODO zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0301.ELZ.260.1.24.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu samochodowego osobowego typu bus 9-osobowy na rzecz Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci do filii KSS w Kamionie.
Szczegó³owe wymagania i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y okre¶lone w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej pojazdu stanowi±cej za³±cznik nr 1 do SWZ oraz w Projekcie umowy - za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-18
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± Specyfikacjê funkcjonalno- techniczn± pojazdu - za³±cznik nr 1 do SWZ5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Specyfikacja funkcjonalno- techniczna pojazdu - za³±cznik nr 1 do SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniuo udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W formularzu ofertowym nale¿y podaæ firmy (nazwy) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem ust. 2, 3 i 4.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy, w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci lub zaistnienia warunków, a mianowicie:
1) zast±pienia oferowanego samochodu innym pojazdem tego samego typu/rodzaju, o parametrach technicznych nie gorszych ni¿ parametry pojazdu pierwotnie oferowanego, w przypadku wycofania danego typu samochodu z dystrybucji, w chwili przyst±pienia do realizacji zamówienia, przy zachowaniu tej samej ceny wykonania zamówienia;
2) powsta³a mo¿liwo¶æ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technologicznych i technicznych, ni¿ te istniej±ce w chwili zawarcia umowy, a wprowadzenie tych rozwi±zañ nie powoduje podwy¿szenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy,
3) zmian w dokumentacji homologacyjnej oznaczenia wariantu samochodu zwi±zanej z wprowadzeniem nowego rozszerzenia homologacyjnego, przy zachowaniu tej samej ceny wykonania zamówienia,
4) w przypadku ujawnienia siê powszechnie wystêpuj±cych wad pojazdów Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie przedmiotu umowy polegaj±c± na zast±pieniu danego pojazdu pojazdem spe³niaj±cym wszelkie wymagania przewidziane w umowie dla pojazdu zastêpowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcê w zwi±zku z ujawnieniem wad,
5) nast±pi³a zmiana wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug VAT - w takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ceny o kwotê wynikaj±c± ze zmienionych stawek tego podatku obowi±zuj±cych w dacie powstania obowi±zku podatkowego w czasie trwania umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, a mianowicie:
1) zmiany terminu koñcowego realizacji umowy, je¿eli wyst±pi± jakiekolwiek opó¼nienia spowodowane okoliczno¶ciami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego,
2) niezbêdna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci lub zdarzeñ uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie mia³y wp³ywu.
3) zmiany miejsca dostawy,
4) zmiany terminu koñcowego realizacji umowy z powodu wyst±pienia opó¼nieñ w realizacji dostaw z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, powsta³ych na skutek dzia³ania si³y wy¿szej (w rozumieniu prawa cywilnego), pod warunkiem pisemnego poinformowania przez Stronê dotkniêt± drugiej Strony umowy, w terminie 5 dni od dnia jej zaistnienia,
5) zmian dotycz±cych aktualizacji danych Wykonawcy, Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci poprzez: zmianê nazwy firmy, zmianê formy prawnej Wykonawcy, itp.,
6) zmiany Podwykonawców, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
7) zmiany warunków p³atno¶ci oraz numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
8) zmian stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy,
9) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego.
4. Zmiana osób wystêpuj±cych w imieniu Zamawiaj±cego oraz osób reprezentuj±cych Wykonawcê, w szczególno¶ci osób wyznaczonych do kontaktów nie wymaga sporz±dzenia pisemnego aneksu do umowy.
5. Pozosta³e zmiany umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w oparciu o przes³anki okre¶lone
w art. 455 ust. 1 pkt 2) - 4) i ust. 2 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zale¿eæ bêdzie od okoliczno¶ci faktycznych i prawnych dokonania zmiany.
6. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody.
7. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej lub formy elektronicznej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-05 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê na pobranym, interaktywnym formularzu na stronie prowadzonego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-03
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa art. spo¿ywczych do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji IFiPS w £ebie - wg 14 pakietów
- Us³ugi ochroniarskie na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy w 2026 roku
- Zakup subskrypcji ochrony DNS ze wsparciem na 12 miesiêcy
- Dostawa wyrobów medycznych okre¶lonych w 3 pakietach.
- WAG.260.6.2025 Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia Krajowej Rady S±downictwa
- Us³uga dostêpu do platformy do zarz±dzania to¿samo¶ci± OKTA w modelu chmurowym (SaaS), utrzymania platformy oraz wsparcia technicznego.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pojazdy s³u¿bowe - Zakup ¶rodków transportu
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego (z opcj± wykupu) fabrycznie nowego samochodu 7-osobowego dla Urzêdu Gminy Mielnik
- Dostawa samochodu rozpoznawczo-ratowniczego do ewakuacji osób poszkodowanych z terenów zagro¿onych.
- Zakup i dostawa samochodu osobowego hybrydowego z segmentu C na potrzeby £ódzkiego Urzêdu Wojewódzkiego w £odzi
- Zakup samochodu osobowego
- Dostawa fabrycznie nowego dziewiêcioosobowego samochodu elektrycznego na potrzeby Powiatu £owickiego i jego jednostek organizacyjnych
wiêcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





