Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501640/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH
W BUDYNKU MIESZKALNYM W ŚCINAWCE DOLNEJ 17 - etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Spłecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000560408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-402
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 872 30 28, 872 30 41
1.5.8.) Numer faksu: 74 872 30 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dps.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps.nowaruda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a29a3a91-0237-4b81-afc6-01442648919c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ RYNIEN I RUR SPUSTOWYCHW BUDYNKU MIESZKALNYM W ŚCINAWCE DOLNEJ 17 - etap I.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a29a3a91-0237-4b81-afc6-01442648919c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056450/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana pokrycia dachowego oraz rynien i rur spustowych w budynku mieszkalnym w Ścinawce Dolnej 17- etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 264420,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego oraz rynien i rur spustowych w budynku mieszkalnym w Ścinawce Dolnej 17 - etap I.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - przedmiar robót – załącznik nr 7, stanowiący załącznik do SWZ.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć kosztorys ofertowy (jeżeli nie załączy ich do oferty), polisę ubezpieczeniową oraz harmonogram robót, zgodnie z zapisami projektu umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285068,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285068,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285068,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Edyta CEDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851490824
7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 18a
7.3.4) Miejscowość: Głuszyca
7.3.5) Kod pocztowy: 58-340
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285068,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- WYKONANIE INSTALACJI GAZOWEJ ODBIORCZEJ, WYKONANIE WENTYLACJI W BUDYNKU PRZY UL. ŚWIDNICKIEJ 22 W NOWEJ RUDZIE
- "Przebudowa ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w ramach zadania pn.: Modernizacja kompleksu boiska sportowego przy ul. Sportowej 1 w Nowej Rudzie - etap 1"
- "Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych"
- "Udrożnienie oraz remont istniejących umocnień brzegowych na rz. Włodzica w m. Włodowice i Nowa Ruda"
- "Termomodernizacja hali basenowej przy ul. Kłodzkiej 16 w Nowej Rudzie"
- "Budowa pięciu instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków w ramach zadania pn.: Wsparcie OZE w Gminie Miejskiej Nowa Ruda
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwach Bielsko, Ustroń i Baligród
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku "A" Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie na potrzeby pomieszczenia serwera
- Dostosowanie pomieszczeń Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Lwówku Śląskim
- "Roboty budowlane w zakresie modernizacji dachu ZSP w Książenicach."
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2136K ul. Wielmoska w Sułoszowej i Wielmoży gmina Sułoszowa.
- Modernizacja dróg w miejscowościach Zbuczyn i Sobicze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.