Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00522989/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771549594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Jana Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 841-45-20
1.5.8.) Numer faksu: 59 841-45-22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eksploatacja@pogotowie.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pogotowie.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12001881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9893cf04-830d-41f3-9b5b-4e39f6d7b1e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030908/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522989
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SE-407/29/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku jednej sztuki fabrycznie nowych, wcześniej nieużywanych noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych o parametrach technicznych zgodnych z treścią specyfikacji oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia – jeśli jest wymagane.
2. Zamawiający wymaga zaoferowania nowego urządzenia z datą produkcji nie wcześniejszą niż w 2025 roku.
3. Oferowane urządzenie musi spełniać wymagania określone w ustawie o wyrobach medycznych oraz posiadać Deklarację Zgodności z Normą PN-EN 1865-3:2012+A1:2015 oraz PN-EN 1789:2007+A2:2014 potwierdzającą możliwość przewożenia i pracy urządzeń w ambulansie medycznym.
4. Oferowany wyrób medyczny winień spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1565).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Przedstawione w załączniku parametry są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty.
6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
7. Projekt umowy jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje podzielenia zamówienia na części.
Uzasadnienie:
Przedmiot zamówienia, ze względu na swoje uwarunkowania funkcjonalne i techniczne, stanowi nierozerwalny zestaw, którego poszczególne elementy muszą ze sobą współpracować, aby zapewnić prawidłowe działanie całości. Pomimo technicznej możliwości podziału zamówienia, jego rozdzielenie mogłoby skutkować brakiem pełnej kompatybilności oraz uniemożliwić korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem. W związku z powyższym Zamawiający uznaje, że podział zamówienia na części w niniejszym postępowaniu jest nieuzasadniony.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Przy wszelkich odwołaniach w nin. specyfikacji do polskiej normy PN-EN 1865-3:2012+A1:2015 oraz PN-EN 1789:2007+A2:2014, należy czytać odpowiednio „lub normy równoważnej”.
17. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
18. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadkach określonych w art. 255 ustawy Pzp.
19. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
20. Wspólny słownik zamówień (CPV):
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192160-1 - Nosze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202095,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202095,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202095,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRYKER POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9520015337
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202095,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawy pstrąga świeżego, fileta dorsza świeżego ze skórą, śledzia matias oraz makreli wędzonej.
- Świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych
- Usługa ubezpieczenia podmiotu
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
- Dostawa dwóch zestawów namiotów ratowniczych do zabezpieczenia działań związanych z obroną cywilną i ochroną ludności oraz SGRWN JRG Nr 3 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku i Sądu Rejonowego w Bytowie w 2026 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzostku
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej w Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Waśniowie" (postępowanie powtórzone)
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa sprzętu do realizacji zadań ochrony ludności cywilnej na potrzeby Gminy Wieliszew w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025 -2026 w podziale na 15 części
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
więcej: Nosze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





