eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomRemonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 24

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pzdp.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7aa1927-2464-4f9b-b85d-45cc1f50044e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie powiatu radomskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7aa1927-2464-4f9b-b85d-45cc1f50044e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023356/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444325

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.I.261.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3484898,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Remont drogi powiatowej nr 3519W Lewaszówka – Poświętne, na odcinku długości 2 520,00 m, od km 4+145,00 do km 6+665,00, na terenie gminy Pionki, obejmujący w szczególności:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
- frezowanie korekcyjne nawierzchni asfaltowej na zimno,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej AC 16W,
- wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej AC 16W
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej AC 11S,
- umocnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym,
- remont istniejących urządzeń odwadniających,
- remont zjazdów oraz włączeń dróg podporządkowanych,
- wykonanie niezbędnych robót ziemnych,
- pionowe i poziome oznakowanie drogi.
2. Zestawienie robót planowanych do wykonania podane jest w formularzu kosztorysu ofertowego, tj.: Część 1 – Formularz nr 2.1, stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). W ramach robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym należy wykonać również:
- wszystkie roboty – prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, w tym wynikające z SST i dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (umowy, SST, dokumentacji określającej przedmiot zamówienia
i kosztorysu ofertowego).
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ oraz w odpowiednich dla danej części zamówienia:
- formularzu kosztorysu ofertowego,
- dokumentacji określającej przedmiot zamówienia i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, SST i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca, o ile nie wskazano inaczej w dokumentach zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, SST, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.
2) Materiały, o których mowa w pkt 1 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w SST.
3) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
4) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane Zamawiającemu. O przydatności materiału oraz miejscu jego składowania decyduje osoba wyznaczona do nadzorowania robót.
5) Wykonawca będzie przeprowadzać badania materiałów oraz pomiary i badania wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w SST.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 2452785,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont drogi powiatowej nr 3530W Klwatka – Bogusławice – Skaryszew, na odcinku długości 1 038,92 m, od km 1+786,08 do km 2+825,00, na terenie gminy Gózd, obejmujący w szczególności:
- wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno,
- wykonanie warstwy konstrukcyjnych z betonu asfaltowego,
- wykonanie niezbędnych robót ziemnych, ścinki poboczy, profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- odtworzenie i wyremontowanie poboczy drogi przy krawędzi jezdni,
- oczyszczenie dna rowów drogowych z zalegającego namułu wraz z profilowaniem skarp,
- oczyszczenie przepustów z namułu,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni.
2. Zestawienie robót planowanych do wykonania podane jest w formularzu kosztorysu ofertowego, tj.: Część 2 – Formularz nr 2.2, stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). W ramach robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym należy wykonać również:
- wszystkie roboty – prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, w tym wynikające z SST i dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (umowy, SST, dokumentacji określającej przedmiot zamówienia
i kosztorysu ofertowego).
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ oraz w odpowiednich dla danej części zamówienia:
- formularzu kosztorysu ofertowego,
- dokumentacji określającej przedmiot zamówienia i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, SST i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca, o ile nie wskazano inaczej w dokumentach zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, SST, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.
2) Materiały, o których mowa w pkt 1 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w SST.
3) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
4) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane Zamawiającemu. O przydatności materiału oraz miejscu jego składowania decyduje osoba wyznaczona do nadzorowania robót.
5) Wykonawca będzie przeprowadzać badania materiałów oraz pomiary i badania wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w SST.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1032112,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1037979,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1555686,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1037979,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290962168

7.3.4) Miejscowość: Szczukowskie Górki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, odwodnienie, zjazdy, oznakowanie. Nazwy firm podwykonawców nie są jeszcze znane.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1037979,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.