Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00488465/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku użytkowego na salę konferencją dla Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004349350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowości 32
1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr-bratoszewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b821918c-a4b8-4408-a071-25fc5dd3e71b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doraztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku użytkowego na salę konferencją dla Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b821918c-a4b8-4408-a071-25fc5dd3e71b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488465
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 599/2/OPT/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy w postaci wykonania adaptacji budynku użytkowego na salę konferencyjną dla Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim, Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
2. Przebudowa części istniejącego budynku magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w jego części na salę konferencyjną oraz przebudowę zaplecza socjalno-sanitarnego istniejącego budynku oświaty w ramach zadania inwestycyjnego „Adaptacja budynku użytkowego na salę konferencyjną dla Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach”, co wpłynie na dostosowanie nieruchomości do obowiązujących przepisów prawnych, poprawę warunków pracy i obsługi interesantów, a także możliwość organizacji szkoleń i wykładów bez konieczności wynajmowania pomieszczeń od podmiotów zewnętrznych.
3. Przedmiotowa inwestycja będzie obejmować następujący zakres prac:
1) prace rozbiórkowe ścian wraz z wywózką gruzu i utylizacją;
2) roboty ziemne, fundamenty, izolacje;
3) wykonanie posadzek, podłóg i sufitów podwieszanych;
4) postawienie nowych ścian konstrukcyjnych;
5) prace wykończeniowe, tynkowanie, malowanie, uzupełnianie ubytków;
6) montaż okien PVC i rolet zewnętrznych;
7) montaż drzwi aluminiowych, w tym klasy EI30;
8) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
9) prace wykończeniowe zewnętrzne;
10) wyposażenie p-poż;
11) wykonanie instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej;
12) wykonanie instalacji grzewczej;
13) wykonanie instalacji klimatyzacji, wentylacji;
14) przebudowa sieci elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej;
15) rozbudowa sieci LAN;
16) montaż instalacji CCTV;
17) budowa instalacji AV.
4. Przy realizacji przedmiotowej inwestycji Wykonawca ściśle współpracuje z Inwestorem zastępczym wyznaczonym przez Wykonawcę.
5. Po wykonaniu instalacji elektrycznej, chłodniczej, mechanicznej należy wykonać wszelkie przewidziane prawem pomiary i dołączyć protokoły z pomiarów do dokumentacji powykonawczej.
6. Zamawiający zastrzega, że wszelkie materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania, są własnością Zamawiającego i mogą zostać zutylizowane przez Wykonawcę po uzyskaniu opinii Dyrektora Oddziału w Piotrkowie Tryb. lub Koordynatora Zespołu Administracyjnego w Oddziale w Piotrkowie Tryb.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiarze robót budowalnych stanowiących załącznik nr 8 do SWZ .
8. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
9. Jeśli w dokumentacji projektowej albo w STWiOR albo innych udostępnionych wykonawcy dokumentach zostały użyte nazwy własne, lub znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, a wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej i technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zgodnie z art. 95 p.z.p. wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osoby, które będzie wykonywać czynności wskazane w §13 ust. 1 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr1 do SWZ, w szczególności dotyczące wykonywania:
1) prac rozbiórkowych;
2) robót ziemnych;
3) posadzek, podłóg i sufitów podwieszanych;
4) nowych ścian konstrukcyjnych;
5) prac wykończeniowe, tynkowania, malowania, uzupełniania ubytków;
6) montażu okien i drzwi;
7) instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej;
8) instalacji grzewczej;
9) instalacji klimatyzacji, wentylacji;
10) Instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej w tym niskoprądowej;
szczegółowy zakres obowiązków regulują projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta wynosząca 2 192 800,00 PLN znacząco przekraczała wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia wynoszącą 1 723 293,77 PLN i Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć wartości tych środków.INNE PRZETARGI BRATOSZEWICE
więcej: przetargi BRATOSZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Przedszkola Publicznego w Murowie z Oddziałem Zamiejscowym w Zagwiździu na klub dziecięcy
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





