eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BratoszewiceAdaptacja budynku użytkowego na salę konferencją dla Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku użytkowego na salę konferencją dla Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004349350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowości 32

1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr-bratoszewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b821918c-a4b8-4408-a071-25fc5dd3e71b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


doraztwo rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynku użytkowego na salę konferencją dla Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b821918c-a4b8-4408-a071-25fc5dd3e71b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488465

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 599/2/OPT/TP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy w postaci wykonania adaptacji budynku użytkowego na salę konferencyjną dla Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim, Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
2. Przebudowa części istniejącego budynku magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w jego części na salę konferencyjną oraz przebudowę zaplecza socjalno-sanitarnego istniejącego budynku oświaty w ramach zadania inwestycyjnego „Adaptacja budynku użytkowego na salę konferencyjną dla Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach”, co wpłynie na dostosowanie nieruchomości do obowiązujących przepisów prawnych, poprawę warunków pracy i obsługi interesantów, a także możliwość organizacji szkoleń i wykładów bez konieczności wynajmowania pomieszczeń od podmiotów zewnętrznych.
3. Przedmiotowa inwestycja będzie obejmować następujący zakres prac:
1) prace rozbiórkowe ścian wraz z wywózką gruzu i utylizacją;
2) roboty ziemne, fundamenty, izolacje;
3) wykonanie posadzek, podłóg i sufitów podwieszanych;
4) postawienie nowych ścian konstrukcyjnych;
5) prace wykończeniowe, tynkowanie, malowanie, uzupełnianie ubytków;
6) montaż okien PVC i rolet zewnętrznych;
7) montaż drzwi aluminiowych, w tym klasy EI30;
8) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
9) prace wykończeniowe zewnętrzne;
10) wyposażenie p-poż;
11) wykonanie instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej;
12) wykonanie instalacji grzewczej;
13) wykonanie instalacji klimatyzacji, wentylacji;
14) przebudowa sieci elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej;
15) rozbudowa sieci LAN;
16) montaż instalacji CCTV;
17) budowa instalacji AV.
4. Przy realizacji przedmiotowej inwestycji Wykonawca ściśle współpracuje z Inwestorem zastępczym wyznaczonym przez Wykonawcę.
5. Po wykonaniu instalacji elektrycznej, chłodniczej, mechanicznej należy wykonać wszelkie przewidziane prawem pomiary i dołączyć protokoły z pomiarów do dokumentacji powykonawczej.
6. Zamawiający zastrzega, że wszelkie materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania, są własnością Zamawiającego i mogą zostać zutylizowane przez Wykonawcę po uzyskaniu opinii Dyrektora Oddziału w Piotrkowie Tryb. lub Koordynatora Zespołu Administracyjnego w Oddziale w Piotrkowie Tryb.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiarze robót budowalnych stanowiących załącznik nr 8 do SWZ .
8. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
9. Jeśli w dokumentacji projektowej albo w STWiOR albo innych udostępnionych wykonawcy dokumentach zostały użyte nazwy własne, lub znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, a wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej i technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zgodnie z art. 95 p.z.p. wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osoby, które będzie wykonywać czynności wskazane w §13 ust. 1 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr1 do SWZ, w szczególności dotyczące wykonywania:
1) prac rozbiórkowych;
2) robót ziemnych;
3) posadzek, podłóg i sufitów podwieszanych;
4) nowych ścian konstrukcyjnych;
5) prac wykończeniowe, tynkowania, malowania, uzupełniania ubytków;
6) montażu okien i drzwi;
7) instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej;
8) instalacji grzewczej;
9) instalacji klimatyzacji, wentylacji;
10) Instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej w tym niskoprądowej;
szczegółowy zakres obowiązków regulują projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najkorzystniejsza oferta wynosząca 2 192 800,00 PLN znacząco przekraczała wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia wynoszącą 1 723 293,77 PLN i Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć wartości tych środków.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.