Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00523025/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ncm.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ncm.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ncm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf2253d0-d037-489b-94b5-923ef8c8bdd7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088026/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawy energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/DZ/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 467168,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 266, z późn. zm.) w prognozowanej łącznej ilości 978 568 kWh na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Wykaz obiektów Zamawiającego wraz z szacunkowym zapotrzebowaniem na energię został wymieniony w Załączniku nr 5 do SWZ. Przewidywana ilość dostarczanej energii elektrycznej została określona w oparciu o punkty poboru energii (PPE) wskazane w Załączniku nr 5 do SWZ.
2. Podana w ust.1 wielkość wolumenu energii jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. Wykonawca nie będzie domagał się jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu, a rozliczenie nastąpi w oparciu o ilość rzeczywistego zużycia według stawek zaoferowanych w ofercie wykonawcy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy.
3. Sprzedaż energii elektrycznej powinna być zgodna z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
4. Zamawiający i jednostki organizacyjne Zamawiającego nie mają zawartych umów lub aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych.
5. Zamawiający informuje, że nie wszystkie wymienione w Załączniku nr 5 do SWZ punkty energii elektrycznej mają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii.
6. Zamawiający informuje, że wszystkie PPE wyszczególnione w wykazie posiadają miesięczne okresy rozliczeniowe. Okresy rozliczeniowe mogą ulec zmianie w wyniku podjętych przez Zamawiającego decyzji.
7. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy w celu przeprowadzenia w jego imieniu procedury zmiany sprzedawcy. Treść pełnomocnictwa jakie zostanie udzielone Wykonawcy stanowi załącznik nr 2 do projektu Umowy. Zamawiający dopuści udzielenie pełnomocnictwa według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę. Warunkiem udzielenia pełnomocnictwa według wzoru Wykonawcy będzie przesłanie przedmiotowego wzoru Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy), niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, dane dotyczące PPE objętych postępowaniem przetargowym w wersji elektronicznej (Word, Excel) tj.:
◦ adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki;
◦ numer NIP;
◦ numer REGON;
◦ adres punktu poboru (miejscowość, ulica, kod pocztowy);
◦ przeznaczenie punktu poboru;
◦ grupa taryfowa;
◦ kod PPE;
◦ roczny wolumen energii elektrycznej;
◦ numer licznika;
◦ pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby punktów poboru energii osobno w ramach każdej z grup taryfowych, które zostały wyszczególnione
w załączniku nr 5 do SWZ. Modyfikacja ta nie może przekroczyć 15% ilości punktów poboru energii (ale nie mniej niż 1) wskazanych w załączniku oraz nie przekroczy 10% szacowanej ilości energii elektrycznej.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599412,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 837733,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599412,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WISE ENERGY S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5262725362
7.3.3) Ulica: ul. Adama Naruszewicza 27 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-627
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599412,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-616/2025 Remont kotłowni gazowej w budynku nr 4 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego w Białobrzegach k/Zegrza.
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2026 roku
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2026 roku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Paderewskiego 20
- SVA/4620-582/2025: Docieplenie stropodachu budynku magazynowego nr 33, oraz docieplenie stropodachu i wymiana stolarki okiennej budynku magazynowego 108 na terenie kompleksu wojskowego w Komorowie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gmina Piątnica. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) na rok 2026
- Zakup energii elektrycznej do 17 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o
- Zakup oleju napędowego, etyliny Pb 95 oraz gazu LPG do pojazdów i sprzętu będących własnością Gminy Rzeczyca w 2026 r.
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegającej na sprzedaży i świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





