Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518698/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00525631/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zapewnienia dostępu do obiektów i zajęć sportowo –
rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego
Gdańsk-Północ w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220068080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekarnicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-126
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gdansk-polnoc.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk-polnoc.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fafe40d-495c-4430-9312-8bfb7cba75b91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zapewnienia dostępu do obiektów i zajęć sportowo –rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego
Gdańsk-Północ w Gdańsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fafe40d-495c-4430-9312-8bfb7cba75b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252461/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa zapewnienia dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.261.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„ Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wyselekcjonowanych przez Wykonawcę, pod
kątem potrzeb Zamawiającego, usług sportowo rekreacyjnych tj. działalność sportowo
rekreacyjna np.(aerobic, aqua aerobic, basen, indoor cycling, fitness, gimnastyka, jacuzzi,
joga, łaźnia, nauka sztuk walki, nauka tańca, pilates, sauna, ścianka wspinaczkowa,
siłownia, spinning, squash, itp.) dostępnych dla Uczestników Programu (pracowników
Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku, ich członków rodzin zwanych dalej
„osobami towarzyszącymi”) przez 7 dni w tygodniu, świadczonych na ich rzecz w okresie
obowiązywania umowy przez podmioty trzecie. Koszt przystąpienia do Programu w 100%
ponoszą pracownicy Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217852,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217852,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Pomoc SA, Rondo Ignacego Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252449771
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217852,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa serwisu, konserwacji i pogotowia dźwigowego dla dźwigów osobowych, towarowych oraz platform dla niepełnosprawnych zlokalizowanych w obiektach Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawa skaningowego mikroskopu elektronowego
- Dostawa ciągnika wraz z dodatkowym sprzętem.
- NAPRAWA SYSTEMU ZASILANIA GWARANTOWANEGO POPRZEZ WYMIANĘ WYEKSPLOATOWANYCH BATERII AKUMULATORÓW WRAZ Z DEDYKOWANYMI AKCESORIAMI MONTAŻOWYMI W KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH
- Roboty budowlane w ramach zadania: "Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynkach Inspektoratów ZUS w Malborku (Część I), Pucku (Część II) i Kwidzynie (Część III)"
- Dostawa, ustawienie, zamontowanie i trwałe przymocowanie do ścian mebli i zabudów kuchennych wraz z armaturą oraz dostawa, ustawienie, zamontowanie i podłączenie sprzętów AGD
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sportowych kart/karnetów/abonamentów miesięcznych dla pracowników, osób towarzyszących i dzieci
- Zorganizowanie wydarzeń integracyjnych dla seniorów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenie konferencji pn. ,,Dziecko - rodzina. Nowe wyzwania i oczekiwania"
- Kompleksowa organizacja uroczystej Gali "Lider Ekonomii Społecznej" w 2025 roku.
- Organizacja i przeprowadzenie wycieczek edukacyjnych dla dzieci uczęszczających do punktów przedszkolnych na terenie Gminy Klukowo w ramach Projektu "Mali Giganci wiedzy z Klukowa"
- Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Pruszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.