Og³oszenie z dnia 2025-11-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00458502/01 - Og³oszenie z dnia 2025-10-06
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Lwa To³stoja w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11876761.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Lwa To³stoja w ¦widnicy2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5695d35d-bdf3-40c9-be0b-d6e0fa488ddd
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00558864
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038637/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.24 Przebudowa ul. Lwa To³stoja w ¦widnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00458502
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-133/X/25 (WPI.271.58.2025)
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 649141,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa ul. Lwa To³stoja w ¦widnicy”
2. Ulica To³stoja jest drog± gminn± nr 112064D, klasy L, dla której zarz±dc± jest Prezydent Miasta ¦widnicy.
3. Przedmiot umowy zosta³ szczegó³owo opisany w dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa ul. Lwa To³stoja w ¦widnicy”, (dalej: Dokumentacja), sporz±dzonej w lipcu 2025 r. przez Miros³awa Ho³ubeckiego, prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± pn. Biuro Us³ug Budowlanych GRYF Miros³aw Ho³ubecki, z siedzib±: bulw. Ikara 26, 54-130 Wroc³aw i bêdzie realizowany w oparciu o zg³oszenie robót budowlanych, do którego organ nie wniós³ sprzeciwu.
5.3 ZAKRES ZAMÓWIENIA
1. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane wynikaj±ce z Dokumentacji, o której mowa w rozdz. V-5.1, ust. 3, z uwzglêdnieniem wymogów, o których mowa w Uwagach.
2. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) wykonania wszelkich robót i czynno¶ci niezbêdnych do zrealizowania przedmiotu umowy z nale¿yt± staranno¶ci± oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami,
2) wykonania wszystkich robót budowlanych, które s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz za³±cznikami do Dokumentacji.
3) opracowania na w³asny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objêtych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2024 r. poz. 1251), Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2022 r. poz. 2377) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (Dz.U. z 2017 r. poz.784);
4) sporz±dzenia przed rozpoczêciem budowy planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, uwzglêdniaj±cego specyfikê obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ nale¿y sporz±dziæ zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 nr 120 poz. 1126)
5) obs³ugi geodezyjnej budowy a w szczególno¶ci sporz±dzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia; wykonana dokumentacja powykonawcza winna zostaæ wykonana zgodne z „Wytycznymi sporz±dzania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej”, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do Dokumentacji.
6) zorganizowania placu budowy ( zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
7) zabezpieczenia terenu objêtego robotami budowlanymi w tym przed dostêpem osób postronnych,
8) oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w nale¿ytym stanie przez ca³y czas budowy,
9) bie¿±cego wywozu materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile bêdzie to konieczne (do 10 km) - materia³y nienadaj±ce siê do ponownego wbudowania, powinny byæ usuniête z terenu rozbiórki na wysypisko odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587), przy czym Wykonawca winien dostarczyæ Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy wywiezienie odpadów na sk³adowisko,
10) utrzymywania w czysto¶ci kó³ pojazdów wyje¿d¿aj±cych z placu budowy na ulicê oraz utrzymania w czysto¶ci dróg publicznych, po których bêdzie odbywa³ siê ruch pojazdów budowy i transportuj±cych materia³y, wykonania inwentaryzacji i przegl±du stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarz±dcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych administratorów i zarz±dców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i nie jest wliczony w cenê kontraktow±,
11) wykonania we w³asnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyleg³ego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeñ w³a¶cicieli, dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami – je¿eli Wykonawca nie dope³ni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do naprawy uszkodzeñ na w³asny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeñ ze strony w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca zobowi±zany jest do natychmiastowego usuwania, w sposób docelowy, uszkodzeñ i awarii spowodowanych przez Wykonawcê, co nie podlega odrêbnej zap³acie i nie jest wliczone w cenê kontraktow±
12) dostawê materia³ów, sprzêtu i narzêdzi niezbêdnych do wykonania robót budowlanych;
13) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych prób, badañ, pomiarów i odbiorów;
14) utrzymanie porz±dku w trakcie realizacji robót, systematyczne porz±dkowanie miejsca wykonywania robót uporz±dkowania oraz doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem,
15) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiaj±cego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw zwi±zanych z realizacj± zadania oraz w okresie gwarancji i rêkojmi,
16) niezw³ocznego zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót,
17) zabezpieczenia wszystkich drzew i krzewów, w pobli¿u których bêd± prowadzone roboty ziemne, o ile oka¿e siê to konieczne.
18) wykonywania wszelkich innych czynno¶ci wynikaj±cych wprost z umowy, a tak¿e tych wynikaj±cych ze specyfiki danych robót.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych i dodatkowych, przy czym:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow±, w sytuacji gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 1 umowy. W szczególno¶ci dotyczy to sytuacji, gdy zaistnia³y odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, gruntowe, poziom wód gruntowych lub ujawnione zosta³y w trakcie robót niezaewidencjonowane obiekty, urz±dzenia lub instalacje.
2) Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ w trakcie wykonywania robót budowalnych wprowadzenie zamiany materia³ów lub urz±dzeñ przedstawionych w ofercie, opracowanej dokumentacji projektowej lub STWiORB, pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego. Bêd± to w szczególno¶ci okoliczno¶ci:
a) powoduj±ce obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy;
b) powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych;
c) wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów;
d) zwiêkszaj±ce bezpieczeñstwo i efektywno¶æ organizacji ruchu;
e) skracaj± czas realizacji inwestycji, w tym czas prowadzenia robót budowlanych.
3) Zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt 1) i 2) Umowy, wymagaj± ka¿dorazowo jej zmiany, a ich zasadno¶æ powinna byæ stwierdzona protoko³em konieczno¶ci.
4) Je¿eli w toku realizacji robót budowlanych wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych (art. 455 ust. 1 pkt 3) Ustawy Pzp), co zostanie potwierdzone protoko³em konieczno¶ci i pozytywn± opini± Inspektora Nadzoru, to Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiaj±cego, udzielone w drodze zawarcia stosownego aneksu do niniejszej umowy.
5) W przypadku konieczno¶ci wykonania, w zwi±zku z realizacj± przedmiotu umowy, robót zamiennych lub dodatkowych ich rozliczenie nastêpowaæ bêdzie na podstawie odrêbnych dokumentów rozliczeniowych przygotowanych – sposób rozliczenia podano w §12 ust. 12
6) Przewiduje siê tak¿e mo¿liwo¶æ rezygnacji z wykonywania czê¶ci (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym warto¶æ robót zaniechanych nie przekroczy 5% warto¶ci zamówienia.
5.6 RÊKOJMIA ZA WADY I GWARANCJA JAKO¦CI
Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci na wszystkie wykonane roboty budowlane, na okres co najmniej 36 miesiêcy, na warunkach okre¶lonych w karcie gwarancyjnej (za³±cznik nr 2 do Umowy).
Na oznakowanie poziome grubowarstwowe Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci robót na okres co najmniej 36 miesiêcy,
Okres rêkojmi za wady jest równy okresowi gwarancji jako¶ci.
Zamawiaj±cy mo¿e realizowaæ uprawnienia z tytu³u rêkojmi niezale¿nie od uprawnieñ z tytu³u gwarancji.
Bieg terminu gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane rozpoczyna siê od daty odbioru koñcowego robót budowlanych
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot umowy zosta³y ukoñczony w terminie 15 grudnia 2025 r.
2. Za termin zakoñczenia robót uwa¿a siê datê pisemnego powiadomienia Zamawiaj±cego przez Wykonawcê o gotowo¶ci robót budowlanych do odbioru koñcowego, chyba ¿e w toku odbioru okaza³o siê ze przedmiot umowy ma wady, wówczas za datê zakoñczenia robót uwa¿a siê datê podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
3. Termin ustalony w ust. 1 mo¿e ulec zmianie przypadkach opisanych w § 18 umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 427415,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 631113,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427415,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ¦widnickie Przedsiêbiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891049507
7.3.3) Ulica: Czêstochowska 12
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
¦WIDNICKIE PRZEDSIÊBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
¦WIDNICKIE PRZEDSIÊBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 427415,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Termomodernizacja budynku "B" ZS w Strzegomiu" z podzia³em na zadania
- "Termomodernizacja budynku ZSO w ¦wiebodzicach" z podzia³em na zadania
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Podlechy"
- " Rozwój Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i M³odzie¿y w Andrychowie poprzez przebudowê przyszpitalnego parku oraz zakup niezbêdnego wyposa¿enia" - formu³a zaprojektuj i wybuduj.
- Zagospodarowanie skweru przy rondzie w Dziwnówku
- Czê¶æ 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Czê¶æ 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywno¶ci energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
- "Przebudowa ul. Cisowej w Jaworzu (od skrzy¿owania z ul. Wrzosow±/ Ogrodow± do skrzy¿owania z ul. S³oneczn±)"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





