eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaZimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta i gminy Łęczna w sezonie 2025 - 2026 z podziałem na 3 zdania.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta i gminy Łęczna w sezonie 2025 - 2026 z podziałem na 3 zdania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.leczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-leczna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta i gminy Łęczna w sezonie 2025 - 2026 z podziałem na 3 zdania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9eba817-c04a-4d9a-8ba2-9109bba198ff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073614/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów gminnych na terenie miasta i gminy Łęczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503064

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – całodobowe kompleksowe utrzymanie zimowe dróg publicznych
w granicach administracyjnych Gminy Łęczna (na obszarze miasta) z wykorzystaniem:
a) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem piaskarko - solarki i pługa wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin - 135;
b) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem wyłącznie piaskarko - solarki wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin – 120;
c) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem wyłącznie pługa – szacowana liczba godzin – 5;
d) operatora i ładowarki kołowej o poj. łyżki min. 2 m3 – szacowana liczba godzin – 5;
e) kierowcy i ciągnika o min. mocy 75 KM, z pługiem odśnieżnym i z urządzeniem do rozsiewania środka chemicznego, wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin – 135;
f) kierowcy i ciągnika o min. mocy 75 KM, z pługiem odśnieżnym – szacowana liczba godzin – 5;
g) kierowcy i ciągnika o min. mocy 75 KM z urządzeniem do rozsiewania środka chemicznego, wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin – 10;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 1 zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 360148,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – całodobowe kompleksowe utrzymanie zimowe placów i chodników przy drogach publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Łęczna z wykorzystaniem:
a) ręcznego odśnieżania i zwalczania śliskości wraz ze środkiem nie chemicznym i chemicznym – szacowana liczba godzin – 725;
b) kierowcy i ciągnika o min. mocy 30 KM, lub samobieżnego nośnika narzędzi
z pługiem odśnieżnym i z urządzeniem do rozsiewania mieszanki piaskowo solnej wraz z mieszanką piaskowo solną – szacowana liczba godzin – 145;
c) kierowcy i ciągnika o min. mocy 30 KM, lub samobieżnego nośnika narzędzi
z pługiem odśnieżnym – szacowana liczba godzin – 20;
d) kierowcy i ciągnika o min. mocy 30 KM, lub samobieżnego nośnika narzędzi
z urządzeniem do rozsiewania mieszanki piaskowo solnej wraz z mieszanką piaskowo solną – szacowana liczba godzin – 70;
e) operatora i koparko-ładowarki kołowej o pojemności łyżki przedniej min. 0,5m3 – szacowana liczba godzin – 10;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 2 zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 213038,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – całodobowe kompleksowe utrzymanie zimowe dróg publicznych
w granicach administracyjnych Gminy Łęczna (poza terenem miasta) z wykorzystaniem:
a) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem piaskarko – solarki i pługa z materiałem posypkowym wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin – 155;
b) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem wyłącznie piaskarko – solarki z materiałem posypkowym wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin – 145;
c) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem wyłącznie pługa – szacowana liczba godzin – 120;
d) operatora i ładowarki kołowej o poj. łyżki min. 2 m3 – szacowana liczba godzin – 15;
e) operatora i koparko – ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 0,5 m3 – szacowana liczba godzin – 5;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 3 zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 292129,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na zadanie nr 1 zostało unieważnione ponieważ nie wpłynęła żadna oferta na to zadanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RODEX Roman Woś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430588285

7.3.3) Ulica: Zakrzów 18

7.3.4) Miejscowość: Zakrzów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione ponieważ nie wpłynęła żadna oferta na to zadanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.