Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00558951/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338429952
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184e7b77-92b0-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063390/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zamówienie udzielane na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia o numerze referencyjnym BZP.271.22.2022 pn.: „Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra -Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej” przewidział możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług i robót budowlanych o całkowitej wartości wynoszącej 100% zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.47.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 925296,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.2.1.wykonanie nasadzeń drzew:
3.2.2. Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
• oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu na czas robót;
• wykonanie wszelkich robót przygotowawczych (oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu na czas robót), odtworzeniowych i porządkowych,
• wykonanie dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia;
• bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu inwestycji;
• wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
3.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonym w przedmiarze robót oraz w załączniku nr 2 do umowy standardach usług. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą ogrodniczą , oraz z lokalnymi warunkami, klimatem i jego charakterystyką dla tego obszaru przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 8) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż negocjacje prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca złożył dokumenty niezgodnie z zapisami pkt. 9.4 Zaproszenia do negocjacji, a tym samym nie spełnił warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
- "Obsługa ratownicza Basenu Kąpielowego w Andrychowie w roku 2024"
- Dostawa leków dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- Dostosowanie budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej "Promyczek", ul. Krakowska 35, 34-120 Andrychów i terenu przyległego do osób niepełnosprawnych z podziałem na dwa zadania.
więcej: przetargi w Andrychowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane"
- "Nasadzenie zieleni w ramach zadania Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową ".
- Rewitalizacja terenów zielonych w Gminie Dąbrowa
- Wykonanie odwodnienia strefy osuwiskowej w rejonie drogi gminnej nr 250120P
- 07600 pn. "Park Leonarda da Vinci - etap 5 + oraz uzupełnienie innych projektów na Gądowie Małym"
- Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie - etap II
więcej: Sadzenie drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.