Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00508731/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa izolacji przeciwwilgociowej i osuszanie pomieszczeń archiwum zakładowego budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Grudziądzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 19/23
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 05 903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@grudziadz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa43d5aa-c167-403a-b4b3-16aebc646e281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa izolacji przeciwwilgociowej i osuszanie pomieszczeń archiwum zakładowego budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa43d5aa-c167-403a-b4b3-16aebc646e28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244389/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Naprawa izolacji przeciwwilgociowej i osuszanie pomieszczeń archiwum zakładowego budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.261.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 660363,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadane pn. Naprawa izolacji przeciwwilgociowej i osuszanie pomieszczeń archiwum zakładowego budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ, dalej jako OPZ, który obejmuje następujące opracowania:
1.1 Ekspertyza mykologiczna
1.2 Projekt Techniczny,
1.3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
1.4 Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112420-5 - Kopanie piwnic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734127,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734127,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734127,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Darbud Tomasz Frenszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391201691
7.3.3) Ulica: Diamentowa 7a
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-698
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734127,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterminowego w formie kredytu bądź pożyczki do wysokości 60.000.000,00 zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie występującego ...
- "Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ"
- "Budowa JRG nr 1 wraz z obiektem Komendy Miejskiej PSP w Grudziądzu - zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia."
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
- Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe i środki czystości dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna i centralnego ogrzewania w budynkach nr 19, 21, 29, 31, 33 i 35 realizowanych w ramach zadania pn.: Wymiana źródeł ogrzewania w zasobie komunalnym
- ,,Remont drogi gminnej nr 305007T Nieskurzów Nowy w km 2+584 do km 3+512"
- Termomodernizacja gminnego budynku użyteczności publicznej - OSP w Rogowie.
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R2)
- "Rewitalizacja Zabytkowego Dworu Obronnego i Parku w Siemkowicach"
- Budowa toalety zewnętrznej na terenie szkoły
więcej: Usuwanie powłoki gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





